Mats begint weer te vertellen over de schedels. Het boeit me niet zo veel dus let niet zo veel op. Ben voornamelijk bezig met de kou. Ik pak mijn telefoon en stuur een berichtje.
*hai mam, hoe is het thuis? En met de honden?*
Het bericht wil niet versturen omdat ik hier geen verbinding heb.Kutzooi. "MAT! ER ZIT EEN SPIN OP JE SCHOUDER" roept Robbie angstig als hij snel naar achter stapt. Van schrik laat ik mijn telefoon vallen. Ik begin te gillen en wild in het rond te slaan. "AAAAAH HAAL HEM WEG! HAAL HEM WEG!" schreeuw ik in paniek nogsteeds om mij heen slaand. Je kon mij echo hard horen. "STA STIL DAN !" roept raoul die zijn hand naar mijn schouder rijkt. "IK WIL NIET MEER" zeg ik met tranen in mijn ogen. "Komt goed" zegt Milo van een afstandje. "Hebbes" zegt raoul als hij zijn hand terug trekt. Hij legt zijn andere hand er boven op. "Kan iemand ff mee lopen om bij te schijnen?" Vraagt hij. "Koen wel! Hij heeft tenminste de grootste balzak" zegt Milo lachend. "Weet ik maar liever niet" zegt Koen terug. "Ik schijn wel" zegt mats en ze lopen samen 50 meter terug de tunnel in.Ik ben nog een beetje aan het hyper ventileren en ga op de grond zitten. Rob komt naast me zitten echt legt zijn hand op mijn been. Ik voel de tintelingen door mijn lichaam gieren, maar ik hou me rustig. "Komt goed Matt" zegt hij geruststellend. Koen raapt mijn telefoon van de grond. "Hij is gebarsten man" zegt hij als hij mij de telefoon toe rijkt . Ik pak hem aan en probeer hem aan te doen. Niks... "dat ook nog" zeg ik met een trilling in mijn stem. Ik sta op het punt om te huilen, maar ik durf het niet te laten gaan. Rob merkt dat ik aan het trillen ben en aait met zijn hand over mijn been. Dat maakt alles beter. zelfs al is het kut, zit nu wel die lieve rob naast me. Milo doet zijn tas open en rijkt me een flesje water. Ik pak hem met trillende handen aan en probeer wat te drinken. "Ik betaal de reparatie wel voor je" zegt Rob en geeft me een knuffel. "Rob is je sugar daddy" zegt Milo lachend. Koen kijkt Milo lachend aan en begint te zingen. "VANDAAG BEN JIJ DE BADDIE!" Begint hij, al snel zingen Robbie en Milo ook mee. "EN IK JE SUGAR DADDY! DUS DANS EEN BEETJE SEXY! EN DRAAI EENS MET DIE BIL" zingen ze uit volle borst. Koen en Milo zijn aan het dansen.
Al zit ik in kutte tijden, zijn mijn beste vrienden er altijd voor me. En krijgen ze me altijd aan het lachen. Als raoul en milo terug komen lopen begint raoul te lachen en mee te zingen. Ze maken er een heel feestje van om mij op te vrolijken. En het werkt. Ik drink met moeite van het lachen het flesje water op. Robbie staat op en rijkt mij zijn hand. Ik pak zijn hand en hij helpt me opstaan. Dan hoor ik Koen weer zingen. "PAK NOU MAAR MIJN HAND!" zingt hij en al snel volgt de rest ook. Milo stopt het flesje weer in de tas, en we lopen al zingend verder.
JE LEEST
verdwaald ondergronds
Fanfictionde bankzitters gaan op avontuur in parijs. Ze gaan met een gids naar beneden de Catacomben in. Maar dit loopt niet goed af