12| Tum Aur Main

196 12 8
                                    

𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑏𝑢𝑠𝑦 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑐𝑡𝑖𝑐 𝑑𝑎𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑌𝑜𝑢𝑇𝑢𝑏𝑒 𝑣𝑖𝑑𝑒𝑜𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑖𝑛𝑑𝑖𝑣𝑖𝑑𝑢𝑎𝑙 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑛𝑒𝑙𝑠.

𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑒𝑥ℎ𝑎𝑢𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔. 𝐴𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑥𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑛𝑖𝑐𝑒, 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑢𝑑𝑦 𝑑𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔, 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑜𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑘.

𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛, 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑑𝑟𝑜𝑝𝑠 𝑜𝑓 𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑜𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑎𝑔𝑟𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑟𝑜𝑝𝑠 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑟𝑦 𝑠𝑜𝑖𝑙, 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑚𝑜𝑖𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑠𝑠𝑖𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑡. 𝑇ℎ𝑒 𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 "𝑐𝑙𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔" 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑚𝑢𝑟𝑚𝑢𝑟 ℎ𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑.

𝑌/𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑟𝑎𝑖𝑛𝑠 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑒𝑡 𝑑𝑟𝑒𝑛𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑖𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚.

𝑆ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑎𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑒𝑎𝑔𝑒𝑟𝑙𝑦 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑝𝑖𝑐𝑘 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙. 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑐𝑜𝑢𝑝𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠, ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙.

Y/n: Nischay, suno naa.

Nischay: Haa kaho Y/n, kya baat hai?

Y/n: Mujhe tumse milna hai abhi.

Nischay: Abhi? Lekin abhi toh itni tez baarish ho rahi hai.

Y/n: Mujhe tumse milna hai bas😤

Nischay: Achha achha, gussa mat karo Y/n. Main aa raha hoon.

Y/n: Yayyy!!🥳 Jaldi aao☺

𝑁𝑖𝑠𝑐ℎ𝑎𝑦 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑛𝑑.

𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑝𝑝𝑟𝑜𝑥𝑖𝑚𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 25-30 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠, 𝑁𝑖𝑠𝑐ℎ𝑎𝑦 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑌/𝑛'𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟𝑏𝑒𝑙𝑙. 𝑌/𝑛 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟𝑏𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑𝑙𝑦 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝑂𝑛 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟.

Oneshots- S2 (Completed)Where stories live. Discover now