Tak, znowu zmieniłam nazwę na WP...
Czemu? Tamta była taka...nadęta
Czemu na taką? Bo mogę :xI'm a punk penguin!
@MichaelClifford Hey Mikey!
Widziałam cię dzisiaj z twoją trójką przyjaciół w Pizza Hut. Jak można zamówić osobno dla siebie ŚREDNIĄ pizzę Z ANANASEM i ją zjeść SAMEMU...
#Fuj#ZaDużo#JakMożeszByćWciążChudy#?!
Byłam prawie pewna, że tym razem odczyta tego tweet'a zaraz po przyjściu powiadomienia o nim. Dziwnie mi było ponownie pisać do niego o bardziej 'osobistych' sprawach więc skróciła tweet'a tylko do tego zdarzenia z wczoraj gdy po lekcjach poszłam za dorywczą pracą w pizzerii, chciałam pracować chociażby na zmywaku.
Gdy weszłam zauważyłam go z całym zespołem i momentalnie uśmiechnęłam się pod nosem na widok roześmianego Clifforda pchającego sobie do ust połowę kawałka pizzy.
Obleśne, nie lubię pizzy z ananasem, za słodka.
Ale w jakiś sposób przez ten uśmiech z wypchanymi pizzą policzkami...chciałam wziąć kawałek.
Albo po prostu siedzieć tam z nim i oglądać jak robi z siebie klauna.Po udanej rozmowie o pracę wyszła z zaplecza, przeszłam przez całą pizzerie świadoma tego, że on nadal tu siedzi, wlepiłam wzrok w drzwi i dopiero gdy wyszła na zewnątrz, przechodząc obok przeszklonej ściany obok stolika gdzie siedzą, odważyłam się na niego spojrzeć.
Śmiał się z czegoś i jakby wyczuł, że ktoś się na niego patrzy odwrócił głowę w moją stronę i nasze spojrzenia się spotkały.
Serce zabiło mi mocniej i momentalnie odwróciłam głowę, przeszłam szybko przez jezdnię i z dalej szalejącym sercem pędziłam do domu.
Zobaczył mnie!
_____
No co ty nie powiesz...No halo, witam, jak wakacje? :^
Następny tweet jutro my cuties'Dare' chyba też...
I ostatnio przeczytałam przecudne ff o Cliffordzie (ŁAŁ! Cóż za zaskoczenie!)
No i naprawdę warte tłumaczenia...
Chciałby ktoś? :|
CZYTASZ
Hey Mikey ☞ Twitter (Michael Clifford)
FanficKażdy w swoim życiu musi mieć chociaż jednego szkolnego crush'a. Jednak nie każdy ma tyle odwagi by coś z tym zrobić. W tym ja. Zwłaszcza gdy twoim crushem jest wchodząca gwiazda muzyki, która nie za często pojawia się w szkole. Postanowiłam codz...