Medya :İzem SEVGİ
Müzik: Human ( speed up)
''Alo '
'Alo merhabala Karamanoğulları özel hastanesinden arıyorum, acaba İzem SEVGİ'ile mi görüşüyorum? '' Evet, benim '
' Hastanemiz adına özür dilerim sanırım 17 yıl önce bebekler karışmış eğer gelebiliyorsanız en kısa sürede gelebilir misiniz?'
'N-Ne tamam en kısa sürede geliyorum'
' Tekrardan özür dileriz iyi günler'
'İyi günler'
kafam karmakarışıktı ben 17 yılımı boşuna mı yaşamıştım şimdi nasıl yani neyse bunları düşünecek vakit yoktu. Hemen Ali'nin odasına gittim. Ali benim çoçukluk arkadaşlarımdan biriydi ama aramızda 16 yaş vardı abim gibiydi Ali benim sol kolumdu, abimdi yeri geldi babam oldu.
kapısını çaldım.
'Girr'
'AAA İzem n'ber'
'İyidir Ali abideee benim erken çıkmama lazım sen baksana benim yerimeee,, lüttfennnn' en masum bakışlarımı takınıp ona bakıyordum.
'Tamam deli kız ama haber ver olur mu?'
' Tamamdır abilerin gülüsü hadi görüşürüzzz!'
cevap vermesine müsaade etmeden odadan çıktım.
haa sen kimsin diye sorarsanız, ben İzem 17 yaşına dünyaları dolduran İzem.
ailem doğduğum gibi beni çöpün yanına bırakmış benide bir tane aile acıyıp yanına almış ama sonra ben 5 yaşında beni benden neredeyse 45 yaş büyük, dedem yaşında bir adama sattılar o adamda beni bir çeteye sattı orda yaptıklarını az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. Sonra benden 5 yaş büyük olan bir çoçuk beni oradan kurtardı .
Çoçuğun adı Alp'di adı gibi yiğitti . Alp'in babası yani benim manevi babam beni evlat edindi ve acımasızca yetiştirdi. Ve benim sadece holdingim yok, aynı zamanda ben bir mafyayım büyütülmemiş beni yer altı dünyası adıma duyduğu an korkudan titrerlerdi çünkü ben manevi babamın istediği kişiydim ben babama göre herkesin bilmek isteyip ulaşamadıkları kişiydim ben babama göre ' Gizem 'dim ' .
(arkadaşlar baba diye seslendiği kişi manevi babası )
ben bunları düşünürken arabama atlamış eve gelmiştim . Üstüme kısa mini bir elbise giymiştim. Altınada siyah topuklulular.
Arabayı nasıl sürebiliyorsun dersiniz ehh o da azıcık rüşvete kaçıyor neyse zaten yaşım 20 gibi gösteriyordu, yüzden pek sorun olmuyordu. Gözüme güneş gözlüğümü takıp koşar adımlarla resepsiyona sormuş odaya kadar beni götürmüştü. İçimde dizginleyemediğim bir heyecan vardı. Odaya girdiğim gibi bütün gözler otamatik bana evrilmiş beni gördükleri gibi herkesin bakşları bir anlık bana dönmüş sonra tekrar doktora odaklanmışlardı.
sonra doktor konuşmaya başladı
'Tamam şimdi kayıtları incelerken bir yanlışlık olduğunu fark ettik ve eğer şüphelerimiz doğru ise maalesef çoçuklar karışmış. Hastahanemiz adına özür dileriz yeniden.'
Ne yani şimdi bütün hayatım bir hiç uğruna mı harcanmıştı.
doktor yeniden konuşmaya başladı
' Artık DNA testi geçebiliriz ' dedi
'Tamam hadi ne bekliyoruz ' dedim...
&
2 saat sonra ...
DNA testini yaptırmıştık şimdide sonuçların açıklanmasını bekliyorduk. Doktor asistanı bizi çağırmış heyecanla sonuçları bekliyordum, bu süreçte o kızın annesi olduğunu öğrendiğim Yeşim hanımla baya anlaşmıştık kadın benim 20 yıl sonraki halim gibiydi.
İçeri girdiğimde doktor elindeki zarfı açmış bizim girdiğimizi görünce bana kısa bir bakış atıp zarfı yüksek sesle okumaya başladı
' İzem SEVGİ % 99,9 bir oranla Alparslan KARAMAN'ının kızı, Yeşil KARAMAN ise % 99,9 bir ihtimelle Mehmet SUCU'nun kızıdır. Yeniden hastanemiz adına özür dileriz.'
Ben ne olduğunu anlamadan Yeşim Hanım bana sarıldı. Çok güzel bir histi sarılmak en son ne zaman sarılmıştım ben birine . Yeşim Hanım dolu gözlerle kendini benden geri çekti.
' Ö-Özür dilerim bir anda oldu' dedi üzgün ve suçlu bakışlarıyla bana bakarak dayanamayıp yeşim Hanımı kendime çekip sıkıca sardım
' Özür diliyecek bir şey yapmadınız Yeşim Hanım bana istediğiniz zaman sarılabilirsiniz' dedim.
Alparslan Bey ve çocukları çatık kaşla buraya bakıyorlardı...
YOU ARE READING
İZEM (GERÇEK AİLEM)
Humorklişe gerçek ailem kitaplarından bıktınız mı işte bu kitap tam size göre...