Medya: Adem KARAMAN, 30 yaş , evli
Ali'nin burada olmasına şaşırmıştım. Ama o benim yüzüme bakmadan bile gitmişti anlamamıştım açıkçası.
Ben tam konuşacakken telefonum çaldı. Ali arıyordu kaşlarımı çattım ne alaka ya.
' Alo Ali bişey mi oldu ?' dedim
' İ-İzem binada çatışma var bizim eve gelecekler çabuk herlkesi al ve evine git giderken , haa birde Açelya ( karısı) ve Çiçek 'de ( kızı) orda onlarıda götür olur mu? ' dedi nefes nefese .
Ne ? Ama şaşıracak vakit yoktu.
Yeşim Hanım'a çağırdım.
' Yeşim Hanım herkesi alın ve ***** adresine gidin olur mu ?' dedim .
' Yeşim Hanım şaşırmıştı kaşlarını çatarak
' Neden ?' diye sordu.
' Çünkü bi- ' derken sözümü kesen camı parçalayıp geçen kurşun oldu.
Koltukta oturup benimle zerre ilgienmeyip tekefona bakan abi tayfası bir anda ayaklandı.
' ÇABUKK, HADİİ ÇABUKK!' diye bağırdım.
'Yeşim Hanım ***** adreine gidin hemen olur mu ?' dedim
Alparslan Bey ve oğulları koşmaya başladı, İçeriden koşarak inen 2 kadın vardı biri Açelya Yenge idi diğerini ise tanımıyordum onlarda kapıya doğru koşuyorlardı ancak Açelya Yengem bağırdı.
'Çiçeği unuttum!' dedi. Ben ise onu durdurdum .
' Yenge sen dur ben alırım , tamam mı?' diye sordum. Açelya Yenge ile uzun zamandır tanışıyorduk ve bana koşulsuz güveniyordu.
Ağlayarak başını salladı.
Ben ise koşarak yukarı kata çıktım . Çiçek uyanmış ağlıyordu beni görünce bana doğru koştu.Onu hemen kucağımı aldım zaten silahımda susturucada vardı.
' Çiçeğim , bebeğim bana gözlerini ve kulaklarını kapatıp yüksek sesle masal anlatır mısın lüftennn?' dedim. Böyle zamanlarda hep bunu yapardık akıllı kızdı bir dediğimi ikiletmezdi.
Hemen mutfak olduğun sandığım yere koştum ama içeriye adamlar girmişti. Hepsini vurmuştum ancak biri ölmeden önce kolumu isabet almıştı ve vurmuştu.
Canım acayip derecede acıyordu ancak dayanırdım.
Neyseki mutfakta arka kapı vardı hemen çıktım ve arabama bindim...
&
Evime varmıştım .Kapıyı açtım içeri girdiğimde gözüme ilk çarpan kişi Ali oldu, Açelya Yengemi teselli ediyordu. Açelya Yengem beni görünce ayağa kalkıp tabiri caizse uçtu. Hemen kucağımdaki Çiçeği alıp sarıldı, Yeşim Hanım ve Alparslan Bey'de koşup torunlarına sarıldı ancak Ali yanıma gelip iyi misin diye sordu.
Evet anlamında başımı salladım.Ancak kolumu tuttuğunda ağzımdan acı dolu bir ileme çıktı anında yüzümü buruştudumç Ali elbisenin kolumu kapatan kısmını açıp baktı ve vurulduğumu gördü.
' İzem niye vurulduğunu söylemedin !!?' diye bağırdı zaten ailevi meselelerden dolayı sinir problemleri vardı benim vurulduğumu görmek ve ailesiyle aynı ortamda olmak onu iyice germişti.
' S-Sen vuruldun mu ?' diye sordu Yeşim Hanım .
Açelya Yengem bana doğru koşarken ben artık daha fazla dayanamacağımı hissediyordum .
Yere doğru düşerken başımı kapının yanında duran komidine çarptım ve ben bilimcimin kaybederken duyduğum son şey Yeşim Hanım, Açelya Yengem ve diğer kadının çığlıklarıydı...
sizce nasıl gidiyor??
Bir tek bunlarla kalmayacak olaylar çok karışacak...
Hadi Yallah
YOU ARE READING
İZEM (GERÇEK AİLEM)
Humorklişe gerçek ailem kitaplarından bıktınız mı işte bu kitap tam size göre...