Bora KARAMAN , 27 yaş , bekar
&
Uyandığımda başımda feci derecede bir ağrı vardı . Hemen baş ucamda uyuyan kadına baktım , dün Açelya Yenge ile birlikte koşan kadındı. Ben kadını incelerken odaya Açelya Yengem girdi.
' Hah sonunda uyandın mı İzem ?'
' Evet , yengeciğimde bu kadın kim ?' dedim.
' O mu? O Adem abinin eşi , adı Havva .' dedi.
' O mu tedavi etti beni ?' dedim
' Evet, zaten kurşun kolunu sıyırmış , bide başını masaya çarptın .' dedi.
Yataktan ani bir hareketle kalktım. Hemen banyoya gidip kısa bir duş alıp oradanda giyineme odama geçip üstüme beyaz bir gömlek , altıma siyah bir etek giydim. Altınada topuklularımı.
( istediğini hayal edebilirsiniz)
Odama geri baktığımda kimse yoktu .
Hemen aşağıya indim Havva ve Açelya Yengem kahvaltı hazırlıyordu. Açelya yengem evime daha önce milyon kez geldiği için sorun yoktu. Ama artık şirkete gitmem gerekiyordu.
Dış kapıya doğru ilerlerken önümü Ali kesti.
' Hayırdır ?' dedi
' Çekil , Ali !' dedim bezmiş bir sesle.
' Hayır , bişeyler ye önce !' dedi. Oflayarak mutfağa doğru gittim çünkü biliyordum ki Ali direttiğini diretirdi.
Sıkıntıyla nefesimi verdim ve hemen Alp'i aradım.
' Alo , Alp nasılsın?' dedim. Bir ses gelmedi.
' Alpp!' dedim
Ancak telefonun ucundan sadece bir kahkaha sesi geldi.
' Alp?' dedim
' Ayy ne kadarda severmiş Alpciğini , hahhahahahha' dedi karşı taraf bu Alp değildi.
Yutkundum.
' Alp nerde !' sesim yüksek çıkmış olmalıki Ali yanıma geldi , ne olduğunu sorarcasına kafasını salladı ama cevap vermeme gerek kalmadan karşı taraf konuştu.
'Şimdi sen Alp'i bu kadar seviyorsunya acaba o seni seviyor mu?' dedi
' Ne yaptığını sanıyorsun pislik herif !' diye bağırdım hah iyi oldu artık herkes başımdaydı.
Abi tayfası nefret ve meraklı bakıyordu , Açelya Yengemde olayı çözmeye çalışıyordu, Havva , Havva ise hiç bir şey anlamamıştı, Alparslan Bey ise bana öldürecekmiş gibi bakıyordu. Yeşim Hanım'da meraklanmıştı. Ali ise çoktan tırnağını yemeye başlamıştı çok stresli olduğunda böyle yapardı.
' Alpciğim İzemciğimin evi nerde ?' dedi
' Hayır Alp HAYIRR!' diye tekrardan bağırdım , yapmazdı dimi yapmazdı.
' ****** adresi lütfen artık beni bırak ' diye konuştu yalvaran sesiyle . Gözümden bir damla yaş aktı gerçekten benim evimin adresini verimişti.
' Sağol Alp ama sen çok sadakatsizsin , o yüzden üzgünüm' dedi o adam.,
' N-Nasıl yani?' diye kekeleyerek konuştu Alp.
' Senin için yolun sonu demek Alp yani !' dedi ve kahkaha attı ondan sonra ise kulaklarımızı çınlatan bir silah sesi...
Açelya KARAMAN , Ali'nin eşi , 29 yaş
Havva KARAMAN , Adem'in eşi , 26 yaş
Haydi Yallah
Kitap sizce nasıl??
YOU ARE READING
İZEM (GERÇEK AİLEM)
Humorklişe gerçek ailem kitaplarından bıktınız mı işte bu kitap tam size göre...