Selammmmmm
Umarım bölümü beğenirsiniz
Desteklerinizi bekliyorum
Bahar Akdemir/Sevgili Tutsak
Gün:1
Nereden bilebilirdim ki ormana hava almaya çıktığımda başıma bunların gelebileceğini bir cinayetin görgü tanığı olabileceği mi? Beş seri katil tarafından kaçırabiliceği mi? Nerden bilebirdim?
Benim hayatım asıl şimdi başlıyordu bundan önce yaşadıklarım hayatımın fragmanıydı film şimdi başlıyordu.
Hayatım bir tiyatro filmi yada bir kitap olsaydı ikinci perde asıl şimdi başlardı.
Yumuşak bir şeyin üzerinde uzanıyorum ne olduğunu tam kestiremiyorum ama yüksek ihtimalle koltuğun üzerindeyim beni eve getirmiştiler beş katil beş seri katil beni tutsak almışlardı.
Hayellerimi gerçekleştirmek isteyerek geldiğim yerde şuan beş seri katilin tutsağıyım onların yanındayım hayellerimi gerçekleştirmek istemiyorum artık sadece burdan gitmek istiyorum.
Uyanıktım ama gözümü açacak cesaretim yok bana ne yapacaklarını bile bilmiyorum işkence mi uygularlar? şiddet mi uygularlar? yoksa direkt öldürürler mi? yada bu hayatta başıma bir daha gelmesinden en çok korktuğum şeyi mi yaparlardı bana tecavüz mü ederlerdi?
Bana dokunmalarındansa ölmeyi tercih ederim bunun için elimden gelen herşeyi yaparım çünkü bir daha kimse bana dokunamaz izin vermem büyüdüm artık.
O sırada sesler duymaya başladım ayak ucumda oturan kişi "Abi ne yapacağız?" cevap gelmedi "Cem!" Sesini yükseltti ve bu bile benim nefesimi kesmeye yetti.
"Ne var lan ne?" Diyerek karşılık verdi biri- bi dakika bu onun sesiydi bana silah doğrultan katilin sesiydi yani Cem'in, adı Cem'di.
Başka birinin sesi dahil oldu umursamaz bir sesle "Öldürelim gitsin" öldürmek mi? ne kadar bana dokunmalarındansa ölmeyi tercih etsemde ölümden korkuyorum.
"Oha!" dedi biri abartılı bir sesle "Abicim sen mal mısın? Lan biz daha bugün bir kızı öldürdü diye bir şerefsizi öldürmedik mi? Şimdi kendimiz mi bir kızı öldüreceğiz?" Peki ya ne yapacaklardı? tek çareleri beni öldürmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK AŞIKLAR
Randomoryantiring turnuvası için gitti mücadelede ormanın derinliklerine giden bahar cinayete şahit olur onu gören çete lideri tarafından yakalanır ve dağ evine hapsedilir bahar katil çetesinin elinden kaçmak ister ama aşka yakalanır