Selammmmmm
Öncelikle beklettiğim için kusura bakmayın. Affola, ama bölüm beş bin doksan üç kelime oldu bence bu affetmenizi sağlar.
Bilgisayar hata verdi ben bölümün yarısını yazdım sonra bilgisayarda sorun çıktı bölüm silindi onun için tekrak yazmak zorunda kaldım.
Bu bölümde Bahar ve Sarp'ın geçmişini öğreneceğiz.
Tecavüz travma sahneleri var haberiniz olsun
Geçmişleri hakkında tahminleriniz varsa lütfen yazın.
Ve lütfen beğenin ve yorum yazın.
Olaylar hakkında düşüncelerini merak ediyorum
Bahar Akdemir/ Sevgili Tutsak
Gün 3
Gece yatarken gecelik giyeriz, ama ben giymedim, giyemedim. Kız çocukların ki genelde pembe olur benimde pembe üstünde prenses yazan geceliğim vardı çok güzeldi ama giyemedim, giydirtmediler.
En sevdiğiniz renk ne? çoğu kızın pembedir en azından çocukluk döneminde, benim de on yaşıma kadar pembeydi ama benim pembeme siyah bulaştı, bulaştırdılar.
Her kız babasının onu sevmesini ister ama ben istemedim. Onu öpmesini ister ama ben istemedim. Onu kahramanı olarak görür babaları onları kötülükten korur ama benim babam kahramanım değildi düşmanımdı beni kötülükten korumadı kendisi benim kötülüğüm oldu başkasına gerek kalmadı.
Nefes alamıyorum aynı o mahkeme salonunda alamadığım gibi gözlerimi tahtadan alamıyordum babamın yani Ali'nin otuz yaşlarındaki fotoğrafı vardı fotoğrafın altında sapık yazıyordu bir kaç santim uzağında benim fotoğrafım vardı yüzümde gerçek bir gülümseme vardı mutluydum özgürdüm, fotoğrafın altında kurbanı yazıyordu.
Mete boğazını temizledi "Bu şerefsiz gece eşi yattıktan sonra kızının odasına gidip kızına tecavüzde bulunmuş ve bu bir kerelikle sınırlı olmamış" Bahsettikleri kız bendim, babası tarafından tecavüze uğrayan o kız bendim.
"Kaç gün sürmüş?" Diye sordu Sarp
"Bilinmiyor kız mahkemede de söylememiş ama tahminen uzun bir süre." Sanki ben burda değilmişim gibi konuşuyordular ama ben burdayım,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK AŞIKLAR
Diversosoryantiring turnuvası için gitti mücadelede ormanın derinliklerine giden bahar cinayete şahit olur onu gören çete lideri tarafından yakalanır ve dağ evine hapsedilir bahar katil çetesinin elinden kaçmak ister ama aşka yakalanır