2.komutan ve baş hizmetçi

3 1 0
                                    

2.komutan uzun bir sessizlikten sonra bir sese uyandı etrafına bakındı ama ormanda değildi bir evdeydi etrafta kimse yoktu ama odanın dışından sesler geliyordu ayağa kalkmaya çalıştı ama kalkamadı etrafı bandaj kaplıydı ve hareket etmeye çalıştı ama acısıyla hareket edemedi bir kaç dakika sonra odaya yüzü yaralı bir adam geldi ve 2.komutana mucize eseri hayata kaldığını eyer oradan geçerken sesini duymasaydık şuan o yaratıkların midesinde olurdun dedi 2.komutan hayatını kurtardığı için adama teşekkür etti .

Adam 2.komutana yaklaşarak

-Neden bu köye geldin?

2.komutan baş hizmetçiyi aradığını ona önemli bir konuda konuşmak istediğini söyledi adam gülümsedi ve 2.komutanın omuzuna vurarak

-seni çapkın demek benim ablamın talipsin çok iyi ama ablamı kolay kolay vermem ona göre hahahaha...

2.komutan ne diyeceğini bilemedi şok içinde genç adamı dinledi ve en sonunda

hayır ben ablanızın takibi değil..i..m.... der demez

kapı hızla açıldı içeri giren baş hizmetçiydi....ve çok sinirli görünüyordu hızlı adımlarla genç adamın yanına geldi ve ardından kardeşinin kafasına bir tane vurdu ona bağırmaya başladı sonrada kardeşini yaka paça dışarı atıp kapıyı kapatı ve 2.komutana döndü

2.komutan baş hizmetçiyi ikinci kez bu kadar sinirli görüyordu ve onunla göz göze gelince korktu ve başını eğdi bunu fark eden baş hizmetçi kendini tutamadı ve kahkaha atmaya başladı

Ve 2.komutana gülümseyerek sen nasıl komutan oldun ? Bu kadar korkak komutan mı olur bir kadından bile korkuyorsun hata o kadar güçsüz ve korkaksın ki yaratıklardan birini bile öldüremedin sizin o tarafta bu tarz yaratıklar olmuyor mu ben hep sizin bu tarz canavarlar ka savaşıyorsunuz sanıyordum dedi

2.komutan baş hizmetçinin bu lafına çok üzülmüştü ama beli etmeden hayır ben korkak değilim ve yaratıkları öldüre bilirdim ama gece görüşüm yok sonuçta ben sıradan bir şatr* ım yani güçlerim yok beni şeytan koruma ile karıştırmayın onların asıl amacı savaş değil kralarını korumaktır ve bu yüzden bebeklikten itibaren çalışırlar bizler ise güçlerimiz olmadığı için ve kralı koruma gibi özel bir görevimiz olmadığından biz sadece savaşır ve askerleri yönetiriz kısacası bizlerin güçleri şeytan korumaların baya altı....

2. Komutanın bu sözlerinden sonra baş hizmetçi aslında diğer askerlerin ve komutanların ne kadar hor görüldüğünü ve dışlandığını anladı askerler kendi kendilerine kılıç ve dövüş sanatları öğrenmişlerdi.. baş hizmetçi bu duruma üzüldü ve konuyu değiştirmek için 2.komutana neden buraya geldin bir sorun mu var ?dedi

2.komutan hemen konuya girdi

Bildiğin üzere 1.komutan Toby yakında karısı ile birlikte idam edilecek kraliçeyi bu konuda ikna etmek istiyordum ama şu günlerde onun yüzünü bile göremiyorum bu yüzden birkaç kişi ile 1.komutan tobyi kurtarmak istiyorum dedi

Baş hizmetçi

Anlıyorum onu bende kurtarmak istiyorum ama ne yapabiliriz ki bu 1.komutanı yani tobyi kurtarsak bile elinde sonunda tekrar bulunacak bide karısı var ikisini birden kurtarmamız imkansız ...

2.komutan

Hayır imkansız değil bir planım var ya 1.komutanı ve karısını öldüğüne ikna edersek?

Baş hizmetçi

N...nasıl bu mümkün değil !

2.komutan

Mümkün ilk bir anlatayım sana sende hak vereceksin .

2.komutan aklımdaki fikri baş hizmetçi ye anlatı baş hizmetçi uzun bir süre düşündükten sonra kabul etti .

Baş hizmetçi

Harika fikir gerçekten bunu idam gerçekleşmeden hemen önce yapacağız öyle değil mi?

2.komutan

Aynen öyle ilk benim kraliçe ile konuşmam gerekiyor bu planın birinci aşaması olacak, ikici aşama tobyi seven askerleri toplayacağım,üçüncü ve son aşamayı zaten biliyorsun.

Bu konuşmadan sonra 2.komutan ayağa kalktı ve sendeleyerek kraliçeyi bulmam gerek yoksa plan altüst olur dedi ama baş hizmetçi onun bu halde yola çıkmasının imkansız olduğunu söyledi bu yüzden 2.komutan yaraları iyileşene kadar orada kaldı 2.komutan yaralarının basit olduğunu düşünsede o köyde baş hizmetçiyle beraber 1ay kaldılar arada baş hizmetçi nin kardeşi geliyordu ve 2.komutana krallıktan önemli haberleri anlatıyordu 1.komutan tobynin çocuğunun doğmasına bir ay kaldığını idam işlemlerinin 1 hafta sonra yapılacağını söyledi 2.komutan bir mektup yazdı ve bunu 3.komutanın baş yardımcısına iletilmesi istedi baş hizmetçinin kardeşi Rex mektubu aldığı gibi atına atladı ve saraya 3 saat içinde ulaştı kolaylıkla baş yardımcıyı buldu ve mektubu ona verdi mektubu okuyan baş yardımcı olayı anladı ve bir mektup yazdı Rax hiç dinlenmeden yine atına bindi ve son hızda köye vardı 2.komutana mektubu ileti mektupta 10 askerin o gün olacağını ve yardım edecekleri yazıyordu ve kraliçe ile konuşma işinizde kendisinin çözeceğini merak etmemsi gerektiği yazıyordu.

2. Komutan rahatladı planı istediği gibi ilerliyordu ve 2.komutanın bandajları 2haftaya çıkartılacaktı ve o gün gelmeden sağlığına kavuşacaktı...

Şeytan kralın soyu devam etmeli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin