"Riki'ler birazdan burada olur." Sunoo favori çilekli lipbalmını sürerken konuştuğunda Shotaro gerginlikten bir o yana bir bu yana yürümeye başlamıştı. "Çağırmasa mıydık?"
"Rahatla bir ya, görende kıçını vereceksin sanar."
Shotaro onun dediğine göz devirip sırtını duvara vermişti. Spor tesisinin arkasında bekliyorlardı, etrafta tek tük kişiler vardı, yine de burada olmak Shotaro'yu geriyordu, her an bir yerden Yuta fırlayacak gibi hissediyordu.
"Güneşim!"
Riki üzerinde sıfır kol kırmızı, 24 numaralı formasıyla onlara doğru koşar adımlarla gelirken Shotaro istemsizce gülümsemişti ikiliye. Riki'nin ardından aynı forma fakat 21 numara ve pazılarında takım kaptanı bandıyla Sungchan görüş alanına girmişti. Üstelik bugün bir de alnına gelen saçları uzaklaştırmak için bandana takmıştı.
Shotaro bir an arkasını dönüp bağıra bağıra kaçmak istese de öylece durmuş, Sungchan'ın kendisine yaklaşmasını izlemişti.
Sungchan yanına geldiğinde ona sakin bir sesle "Selam." dediğinde gülümseyerek o da aynısını söylemişti.
Sungchan kendi saçlarını düzeltirken "Beni görmek isteyince, şaşırdım biraz." demiş Shotaro ise "Neden ki ben seni göremez miyim?" diye kaşlarını kaldırarak sormuştu.
"Hayır, öyle bir şey demek istemediğimi biliyorsun."
''Biliyorum.'' Shotaro bir an Sungchan'ın arkasına baktığında Riki ve Sunoo'nun öpüştüğünü görünce öksürerek kafasını çevirmişti. Sungchan o öksürmeye başlayınca endişe ile ''İyi misin?" diye sormuştu.
Shotaro, ''İyiyim, iyiyim." dediğinde Sungchan kafasını sallamış ve telefonundan saati kontrol ettikten sonra ona dönmüştü. ''Fazla vaktimiz yok da, Eunseok ve Seunghan çok gergin Ricky onları fazla tutamaz.''
''Niye ki, bir şey mi oldu?"
"İkisinin arasındaki bir şey, çözüme kavuşturamıyorlar."
Shotaro kafasını sallayarak "Anladım." dediğinde ikilinin arasında kısa bir sessizlik olmuştu ama nu sessizliği daha da uzamadan Sungchan bozmuştu.
''Shotaro, maçı kazanırsak benimle randevuya gelir misin?"
''Maçı her türlü kazanacaksınız?'' Shotaro tek kaşını kaldırarak ona baktığında Sungchan omuz silkmiş ''Olsun, sen kabul edersen belki daha iyi oynarız.'' demişti.
''Peki, kazanırsanız randevuya çıkarız."
Shotaro'nun dediklerinin ardından Sungchan tam bir şey diyecekti ki Riki ona seslenmişti. ''Sungchan! Koç gelmiş bizi çağırıyorlar.''
Sungchan gitmeden son kez Shotaro'ya bakmış, ''Kazanacağım her sayı senin için olacak, görüşürüz.'' dedikten sonra da hızlı adımlarla Riki'nin peşinden gitmiş ve Shotaro'yu utançtan kıpkırmızı olmuş halde bırakmıştı.
Aradan geçen bir saatin ardından maçın başlamasına dakikalar kala Shotaro ve arkadaş grubu ön sıradaki yerlerini almıştı. ''Şuradaki kadın Mori hoca değil mi la?'' Sohee eliyle tribünler arasında yer arayan Mori ve yanındaki orta yaşlı adamı işaret ettiğinde Gyuvin onun eline vurmuş, Sunoo ise ''Mori abla!" diye seslenerek elini kaldırıp sallayarak Mori'nin dikkatini çekmeye çalışmıştı.
''Görümcesi ile anlaşabilen tek canlı.'' Wonbin arkadaşına laf atarken elindeki hotdogı yemesi için sevgilisine doğru uzatmıştı.
Mori ve yanındaki yaşlı adam Sunoo'yu fark ederek onların yanına gelmiş, Sunoo'nun yanındaki boş yerlere oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siren, sungtaro.
Teen Fictionsungchan haklısınız aslında neden aptal gibi bir kenarda hislerimle savaşyorum ki iki senedir yeter lan benim de bir sınırım var görürsünüz yakalayacağım onu bir köşede yapışacağım dudağına diyeceğim ki aşığım sana oğlum ölüyorum bitiyorum senin iç...