Beşiktaş Ziraat Kupasını kazandığı için yazılmıştır. 🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🥇🏆
Arkadaşlar medyadaki klibe değil de müziğe bakın olur mu? Başka aradığım gibi bulamadım. İyi okumalar ve iyi geceler ❤️Kulede
Tony kuleye gelir gelmez Frıday'den tarama istedi. Ama sonuçları onu yıktı geçirdi. Sonuçlara göre o tamamen Mary'nin ve kendisinin oğluydu. Yarın oğlunu almaya gidecekti...
Yarın Sabah
Tony kalkar kalkmaz üstünü değiştirdi. Kahvaltı yapmadan çıkıyordu ki Pepper'a yakalandı.
-Nereye böyle Tony?
-Pepper hatırlıyor musun dün arabanın önüne bir çocuk atlamıştı. Ben onu dün mezarda ağlarken gördüm. Mary'e anne dedi. Ve o kadar kötü şeylerden bahsetti ki...
Tony devam edemedi ve gözleri yaşardı. Pepper Tony'e sarıldı ve devam etmesi için sırtını sıvazladı.
-Sonra dün geldiğimde Frıday'e arattım ve Pepper o... O benim oğlum...
Pepper'ın kızacağını bekleyen Tony Pepper'ın ona "Aferin Tony. En sonunda baba olmaktan korkmuyorsun." der gibi ve şefkatle baktığını gördü. Sonra Pepper konuştu.-Hadi Tony. Git ve oğlunu getir.
Tony gülümsedi ve cevap verdi.
-Oğlumuzu. Oğlumuzu getireceğim. Ve harika bir aile olacağız!Ondan sonra Tony garajdaki en hızlı arabasına bindi ve yola çıktı. E tabi paparaziler de peşinden...
May'in Evi
Peter elindeki kağıda bir şeyler çiziyordu. May ise hala Mary'e ve kendine kızıyordu. Mary'e biricik yeğenine zarar verdiği için kızarken, kendisine onun yeğenine zarar verdiğini fark edemediği için kızıyordu.
O sırada minik Peter halasının yanına oturdu ve May'in kalbini parçalayan bişey sordu.
-Hala, babam nerede ve kim?May o an Tony Stark'ın onun babası olduğunu söylemek istedi. Ama işte hayatta insanın her istediği olmuyordu.
-Bilmiyorum canım. Bak aklıma ne geldi. Bence biz seninle dilek kurabiyesi yapalım. İçine de dileklerimizi yazdığımız kağıtları koyalım. Eğer yazdığın dilek sana gelirse o dileğin gerçekleşir.
-Olur! Hadi yapalım hala. Lütfen!
-Tamam minik yumurcak hadi gel gidelim.
1 saat sonra
Peter eline tabaktan rastgele bir kurabiye aldı. O sadece bir dilek yazmıştı. Babasının gelmesi ve onu hiç sevmemesi. Çünkü annesi onu döverken bunun sevgi olduğunu söylerdi. Peter da böyle sevgi falan istemiyordu.
Kurabiyeyi eline aldı ve dikkatlice kırdı. Katlı kağıdı açtı ve...
-Evet!
Peter'ın dileği çıkmıştı. Ama tabi tam olarak gerçekleşmeyecekti. Babası onu çoook sevecekti. May yeğenine üzüntüyle baktı. Asla yeğeninin dileğinin gerçekleşeceğini düşünmüyordu.Ve tam o sırada kapı çaldı. May kapıya bakmaya giderken Peter biraz korkmuştu ve odasına gitmişti. Peter odasından oyuncak Iron Man kaskını ve peluş oyuncağını aldı.
May kapıyı açtığında beklediği şey kesinlikle Tony Stark değildi.
-N-ne işin var senin burada Stark?-Ben Peter'ı almaya geldim. Bak şimdi diyebilirsin bunca yıl neredeydin? O rahat kulendeydin falan diye gerçekten haklısın. Ama Peter'dan haberim yoktu.
-Tamam alabilirsin.
-Bak May lüt- Dur bir saniye! Alabilir miyim?
-Evet. Zaten Peter da babasını sorup duruyordu. Ama onun teline zarar gelirse öldürürüm seni!
-Söz veriyorum hiç bir şey olmayacak. Nerede o şuan?!
-Odasında. Geçebilirsin.
Tony heyecanla içeri girdi ve odaya doğru ilerlemeye başladı. İçeri girdiğinde kapının önünde duran o küçük çocuğu gördü. Ama kafasında ıronman kaskı ve elinde de ıronman peluşu vardı.-Merhaba evlat.
Çocuk birden kaskını çıkardı.
-Sen Tony Stark'sın! Ironman olan! Ayrıca... Dün mezarda gördüğüm adamsın! Ben de sana teşekkür etmek istemiştim ama...Tony çocuğun saçlarını karıştırdı.
-Sorun değil. Ayrıca da babanım genç adam.
Çocuk anlamamış bir şekilde bakarken Tony güldü.-Hadi gel şimdi gidelim. Sonra her şeyi anlatıcağım.
Çocuk "Tamam."anlamında kafasını salladı. Tony Peter'ı omzuna aldı. May'i arayacağına söz verdi ve dışarı çıktı. Ve papparazileri görmesi bir oldu. Hemen yüzünü ifadesiz hale getirdi. En hızlı ve kısa yoldan arabasına ulaşmaya çalıştı. O sırada çocuk halasıyla vedalaşıyordu.
-Görüşürüz May Hala!-Kameraya bakın lütfen Bay Stark!
-Hayır.
İkili çabucak arabaya bindiler ve kuleye doğru yol almaya başladılar.
İşte bu kadar! Umarım beğenmişsinizdir. İyi geceler❤️
Kelime:607Görüşmek üzere💚💚
~Seviliyorsunuz❤️❤️~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavru Örümcek
FantasyPeter Benjamin Stark... Stark'ın o yedi yaşına gelene kadar haberi olmadığı minik çocuğu... Stark çocuğu ile eski eşinin cenazesinde tanışıyor ve onu yanına alıyor. Ama küçük Stark'ın kaçırılması uzun sürmüyor. Bakalım neler oluyor? Peter kurtulabi...