°~7~°

10 0 0
                                    

[pov Ryiota]

Obudziłem się rano. Poszedłem do łazienki ogarnąć się i przebrać. Gdy ogarnąłem się pomaszerowałem do kuchni by coś zjeść. Zjadłem jakąś kanapkę którą zrobiłem na szybko i popiłem sokiem. Po czym ruszyłem do pokoju shoyo by go opierdolić że jeszcze śpi. Czekałem już gotowy do wyjścia na brata po czym oboje opuściliśmy dom i ruszyliśmy do szkoły.

[Pov kageyama]

Wstałem jak zwykle rano około 6 i się ogarnąłem do szkoły zjadłem coś na szybko. Spakowałem torbę i wyszedłem z domu zamykając drzwi na klucz. Po drodze do szkoły spotkałem bliźniaków. Zaczęliśmy gadać, oczywiście nie zaczynając tematu związku mojego i ryioty. Gdy dotarliśmy do szkoły rozdzieliliśmy się do swoich klas. Szczerze w chuj nudna była pierwsza lekcja no ale to była matma więc no. Chuja słuchałem co gadała ta jaszczura od matmy, jakby jak można tak fatalnie uczyć? Japierdole... Ona tak przynudza..
Po lekcji matmy na korytarzu zaczęły chodzić jakieś plotki że nowy nauczyciel od języka rosyjskiego został pociśniety przez jakiegoś ucznia na którego się uwziął. Słyszałem że ktoś podał klasę bliźniaków że to ktoś z ich klasy był. W sumie chyba mieli dzisiaj jako pierwszy rosyjski (OKEJ ZBYT BARDZO LUBIE TEN JĘZYK WIEC SIE NIE CZEPIAC :>~ AUTORKA)

[Pov Ryiota]

Dzisiaj pierwszą lekcją z rana był język rosyjski. Mieliśmy nowego nauczyciela bo nasza nauczycielka od rosyjskiego poszła na urlop macierzyński. Szkoda spoko była, jedna z lepszych nauczycieli w budzie. Usiadłem na krześle przy moim biurku po czym do klasy wszedł nowy nauczycieli. Nasza klasa była przyzwyczajona do mówienia jak nasza pani Romanow wchodziła do klasy mówiliśmy Привет (priviet~cześć). Więc i tym razem tak zrobiliśmy jednak to był nauczyciel typu kij w dupie 5 metrów i odrazu nas opieprzył że nie jest naszym kolegą i że powinniśmy mówić Доброе утро  (dzień dobry) bo to jest zwrot którym się trzeba zwracać do nauczyciela. Jednak facet wymawiał wszystko to co mówił po rosyjsku z błędem
-prze pana pan wogle umie poprawnie po rosyjsku mówić?
-przepraszam? To ja tu jestem nauczycielem!
-był pan kiedykolwiek w Rosji albo rozmawiał z Rosjanami?
-oczywiście że rozmawiałem! A ty młodzieńcze zaraz porozmawiasz z dyrektorem!
-Извините, но у вас нет причин отправлять меня к директор школы, потому что я просто задал нормальный вопрос. (Przepraszam, ale nie masz powodu wysyłać mnie do dyrektora szkoły, bo zadałem zwykłe pytanie.) -faceta zamurowało cała klasa zaczeła szeptać typu "o kurwa ale go pocisnał" itp, uśmiechnąłem się trunfialnie jednak i tak ten nauczyciel z kijem w zadzie zaciągnął mnie do dyrektora.

[Pov shoyo!!]

-Извините, но у вас нет причин отправлять меня к директор школы, потому что я просто задал нормальный вопрос. (Przepraszam, ale nie masz powodu wysyłać mnie do dyrektora szkoły, bo zadałem zwykłe pytanie.) -mina nauczyciela była bez cenna pewnie nawet połowy nie zrozumiał. W sumie ja tylko po szczególne słowa ale kolega obok mi przetłumaczył.
Typ dostał takiego wkurwa że zaciągnął ryiote do dyrka siłą w sumie ryiota nawet się nie stawiał. Zadzwonił dzwonek wyszliśmy z klasy. Zaczęło się plotkowanie. Nagle zauważyłem w no tłumie można by powiedzieć kageyame więc podbiegłem do niego wymijając innych uczniów.
-hinata wiesz co się odwaliło?- czarnowłosy zapytał gdy mnie zauważył. Czyli nawet do niego to doszło? Ciekawe
-ryiota pocisnał nowego nauczyciela od rosyjskiego. Teraz jest u dyrektora bo ten typ się wkurwił
-ryiota? Co powiedział?
-wiesz ten nowy nauczyciel mówił z błędami większość rzeczy po rosyjsku i ryiota zapytał go czy ten wogle rozmawiał z jakimś Rosjaninem a ten go zaciągnął do dyrektora.
-jprd.. myślisz że go wywalą?
-ale masz na myśli Ryio czy tego nowego nauczyciela?
-w sumie jednego i drugiego- no w sumie też się nad tym zacząłem zastanawiać. Miałem nadzieję że Ryioty nie wywalą
-zobaczymy jak Ryio wyjdzie od dyrektora.

Czekaliśmy chwilę dołączyli się do nas reszta drużyny i im też streściłem całe to story z tą akcją. Nagle obok nas pojawił się Ryio. Kiedy on tu przylazł? I czemu go nie było słychać? Chuja wiedzieć lubi tak mnie straszyć..
-i co?- zapytał kageyama spoglądając na Ryio
-no to tak niby dostanę naganę ale tamten nauczyciel jeśli jeszcze raz doprowadzi do takiej sytuacji zostanie wyjebany na zbity pysk że szkoły. Więc można powiedzieć że wygrałem
-mogłem się tego spodziewać..- zaśmiałem się a reszta razem ze mną. Kolejne lekcje mijały spokojnie i bez problemów. Jednak coś mi nie pasowało w zachowaniu ryioty i kageyamy, tylko nie wiem co. Ten czarnowłosy debil miał dziwny uśmieszek na mordzie gdy patrzył na Ryio. A może jest pedofilem?! O kurwa muszę pilnować by nic nie zrobił riri!.

[Pov Ryiota (po lekcjach)]

Czekałem już tylko na 16 by spotkać się z Trixie bo w sumie jej brat się uczepił i woli byśmy się nie spotykali bo niby mam "zły wpływ na nią" jakby niby co ja robię? No dobra chyba to przez tamtą akcje co skończyłem na 24 na dołku ale mniejsza z tym.
Przyszedłem na salę trochę w cześniej bo tobio chciał pogadać.
Zdążyłem się przebrać i akurat przyszedł kageyama.
-to o czym chciałeś porozmawiać?- zapytałem gdy ten odłożył torbę z rzeczami na ławczkę.
-chyba Twój brat zaczyna coś podejrzewać...
-co masz na myśli?- spojrzałem na niego z pytającym wyrazem twarzy, a ten tylko westchnał
-patrzył się na mnie z takim wzrokiem jakby chciał mnie zabić ale jest zbyt niski- tą drugą częścią zdania mnie trochę rozbawił. Uśmiechnąłem się.
-spokojnie jak by coś podejrzewał to pewnie by mnie zapytał
-okej jak coś to mów to będziemy kombinować.
-spoko

Reszta przyszła na salę i zaczęliśmy trening. Szczerze przyglądałem się zachowaniu mojego brata i starał się odciągać tobio od demnie. A może jednak coś podejrzewa... Kurwa mam nadzieję że nie... Albo poprostu jest nie w sosie.. ehhh... Przestałem o tym myśleć i skupiłem się na grze, dzisiejszy trening skończyliśmy trochę wcześniej i wcześniej go zaczęliśmy byśmy mogli pierwszaki iść na to takie spotkanie na którego pomysł wpadł mój brat bliźniak. Napisałem do Trixie żeby jak coś to dzwoniła. Gdy mogłem już się sam przebrać w szatni szybko by nie tracić czasu przebrałem się i razem z shoyo, kageyamą, tsukishimą i Tadashim i yachi ruszyliśmy w stronę galeria w której mieliśmy się spotkać z innymi pierwszakami ciekawi mnie reakcja Trixie na moje włosy bo ona nie wie że się przefarbowalem, jedynie wie że już dawno chciałem to zrobić więc nom.

~~~~~~~~~
YUPIII KOLEJNY RODZIAŁ WPADA TEGO SAMEGO DNIA! WOW MOJA WENA POWROCILA ALE ZNOWU ZARAZ SPIERDOLI JAK STARY Z MLEKIEM

1050 SŁÓW

"ɴᴀ ᴢᴀᴡsᴢᴇ ᴘʀᴢʏ ᴛᴏʙɪᴇ" [ᴋᴀɢᴇʏᴀᴍᴀ x ʀʏɪᴏᴛᴀ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz