İyi okumalr dilerim sanat eserlerim.
()()()()()()()()()()()()()()()()(Love)()()()()()()()
Altan: Bahadır.
Bahadır: Efendim?
Altan: Gelmiyor musun? İki buçuk saattir seni bekliyorum.
Büşra: Neredesin ki sen?
Altan: Sanat atölyesindeyim.
Altan: Tam olarak bugün iki saat kadar öncesinden randevusunu aldığımız ilk derse katılmak için buluşmayı sözleştiğimiz yerdeyim.
Bahadır: O bugüne miydi?
Bahadır: Kusura bakma hayatım unutmuşum.
Şimdi de arkadaşlarla buluştum o yüzden gelemiyorum diğer derse gideriz olur mu?Altan: Ne zamandan beri arkadaşlarla öpüşüyorsun?
Altan: Sen söylemeden ben söyleyeyim. Hikayeni gizlemeyi unutmuşsun.
Altan: İlişkimiz tam olarak 2 yıldır resmi bir şekilde devam ediyordu Bahadır. Son aylarda aramızda bariz bir geçimsizlik vardı ve ben bunu çözmek için çaba sarf ediyordum. Eğer ayrılmak istiyorsan bunu bana söyleseydin inan senin biten belki de hiç başlamamış sevgin için yalvarmaz,ayrılmayı kabul ederdim.
Altan: Peki sen ne yaptın? Onun yerine beni aldatmayı tercih ettin. Sözde arkadaşınla öpüşürken fotoğraf çekilmek resmi sevgilinle işleri düzene koymaktan daha kolay geldi sanırım?
Altan: Seni anlıyorum veya yargılamıyorum diyeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Aldatan birini asla anlayamam çünkü ben aldatmam. Ayrıca seni çok fena yargılıyorum ama senin kişiliğindeki birinin bunu umursadığını zannetmem.
Altan: Ve aramızdaki bu şey benim için bitmiştir. Senden ayrılıyorum. Lütfen benimle ve benim çevremle iletişim kurma.
Bahadır: iyi olur bende vicdan azabı çekiyordum ama sana olan sevgim bitmişti.
(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Bahadır: Engellemek ne kadar da çocukça bir hareket ya.
(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
&&&&&&
Altan: Kusura bakmayın hocam rahatsız ediyorum ama müsaitseniz bir şey sorabilir miyim?
Behlül hoca: Buyrun Altan bey?
Altan: Ben kursa iki kişilik ders almıştım ama artık tek kişi olacak. Bir de kurs haftada bir gün değil iki gün olsa iyi olur. Bana uygun bir program oluşturabilir misiniz lütfen?
Behlül hoca: Tabii ki Altan bey. Siz müsait olduğunuzda atölyeye uğrayın birlikte belirleriz programı.
Altan: Teşekkür ederim. Bu cumartesi öğleden sonra boş musunuz?
Behlül hoca: Evet, öğleden sonra bir gibi gelebilirsiniz.
Altan: Tamamdır tekrardan teşekkürler.
Behlül hoca: Rica ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanat Gibi Bl
AcakAyaz: Oğlum fakirliğin gözü kör olsun. Sevgilinle yazıldığın sanat kursuna sevgilinden ayrıldıktan sonra sırf paran boşa gitmesin diye tek başına gidip onca çiftin arasında sik kırığı gibi dikildin amk. Mahla: Yanlız olduğumu kim söyledi.