Naza teroristtir.Sungurlar nazayi yakalamak icin operasyona gider.(Arabayla )Arabayi sahin suruyordur.Bir an yola bir kiz cikar.Sahin bir an panikler ama kiza carpar.
"Yagiz oglan dikkat etsene yaa"
"Ben bakayim suna doktor."
Sahin arabadan iner kiz cok sinirlidir.
"Ulan sen araba surerken aklin nerede memleketteki sevgilinde mi"
Sahin bu soze sinirenir.Ama kiza baktigi andan beri ona karsi hicbir sey diyemedi.Kiz hala soylenmeye devam ediyordu.
"Yol senin degil yayalari da unutma...."
Kiyafetine bakar ve;
"Uzman cavus!!!!!!!"
Asli gitmeye niyetlenir ama ayagi acir ve bagirir.Doktor da gelir.
"Yav bacim sakin ol.Yagiz oglan kiza meyin var diye bir sorar insan"
"Ya sey,ben,sey olur diyee..."devamini getirmedi.Doktor aslinin ayagina bakar.
"Incinmis bu bacim eve kadar dayanamazsin sen.Yani yuruyerek gitme.Al bizim yagiz oglani gotursun seni evine."
Sahin dalgin dalgin bakiyordur.Asli da isine gec kalacagi icin sinirlidir.
"Yagiz oglaaaan!"
Sahin kendine gelir.
"Oluur..Yani sey gotururum doktor.Gel"der ve Asliyla birlikte uzaklasirlar.Doktor bir Asliya bir Sahine bakar.Ve arkadan guler.Celil arabadan iner.
"Hasta bakici gulecegine gel de gitmemiz gereken bir operasyon yakalamamiz gereken bir yilan var."
"Yav kordon dostum gulmemede karismadigin vardi onuda yaptin."
Celil bir an unutur.
"Hayirdir neye guldun"
"Yav su yagiz oglanla carptigi kiza guldum dostum.Bence.."
"Of doktor ya simdi komutan kizicak.Bende seni dinliyorum burada calistir su arabayi da gidelim."
"Tamam dostum"
Arabaya bineken guler.Serdar da bunu farkeder.
"Ne oldu doktor arabadan indin nesen bir yerine geldi."
Celil lafa atladi.
"Bu hasta bakici yine copcatanlik pesinde komutanim."
Serdar ciddilesir.
"Neyse gidelim artik.Haydi doktor."
Doktor arabayi calistirir.Arabayi sinirda birakirlar.Artik siniri gecme vakti.........
BOLUM SONU.
ILK BOLUM OLDUGU ICIN MERAK OLSUN DIYE SAHAS SAHNESINI YAZMADIM.OBUR BOLUMDE HEYECAN KALDIGI YERDEN DEVAM EDECEKOKUMAYA DEVAM EDIN MILLET
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUNGURLAR
ActionSungurlar severleri cok senaryo yazdim.Bunu da senaryo yazmaya alisik oldugum icin azicik senaryo gibi yazacagim.Tum basrol karakterleri var.IYI OKUMALARR...