Bolum 3

662 24 6
                                    

Sahin oldugu yerde kaldi.Asli da sinirle ona bakti.General Asliyi iyice tanittiktan sonra karargaha dondu.
"Sen mi katildin bize?"
"Gordugun gibi uzman cavus."
"Komutanim kiz bizim timde olmasin timi batirir bu"
Doktor gulmeye basladi.Asli da iyice sinirlenir.
"Ne batiricam be senden bin kat daha iyiyim ben"
Celil lafa dalar.
"Zevzekligi birakin hazir durun.Her an gorev gelebilir.Dagilin arkadaslar."
Tim lojmana doner.Sahin ise cardakta oturuyordur.Asliyi dusunur.Onun timde olduguna sevinir.

Asli lojmana doner.Sahini dusunur.

"Gicik. Timi batirirmismisim."


................................KARARGAH.....................................

Serdarla celil albayin yanina gelir yeni bir gorev vardir.

"Gelin evladim."


Elindeki haritayi gostererek

"Suriyeye gidiyorsunuz serdar. "

Serdar

"Sorun ne komutanim?"

Albay

"Getir cavus"

Diyerek gorevli askerden bir cd alir. O cdyi bilgisayara takarlar. Esirler vardir.

Kadin

"Ne istiyorsunuz bizden! Niye getirdiniz bizi!!!"

Terorist

"Sus kafir! Buyukleriniz bizi onayladi. Size bir soz dusmez. Sizi de o turkiyenizi de kafirliginize boğarak yok edeceğiz. Onumuze kim cikarsa ciksin hepsini yok edecegiz!!!"

Diyerek kadinin kafasindan vurur. Yanindaki kizi sok olur ve annesinin yanina kosar.

"Anne!!! Anne ac gozlerini ne olur !!!"

O sirada terorist kiza da sıkar. Diger esirlerde ciglik atar. Terorist silahla havaya ates eder.

"Bunlar gibi olmak istemiyorsaniz kuzu kuzu oturursunuz."

Herkes susar. Terorist kameraya yaklasir.

"Turkiye! Sizi de bu iki kadini nasil yok ettiysem siz kafirleri kana bulayacagim. Allahu Ekber..."

Yayin kesilir.

Serdar

"Komutanim kim bunlar!"

Albay

"Cesid serdar. Muslumanligi kotuye kullanarak insanlara yapmadiklarini birakmiyorlar. Siz suriyeye gidin. O esirleri alin evladim."

Serdar

"Onlara turkleri gosterecegiz komutanim."

Albay

"Allah yardimciniz olsun evladim."

Serdar

"Allah cumlemizin yardimcisi olsun komutanim!"

Diyerek karargahtan çikarlar.


SUNGURLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin