Κεφάλαιο 16💎

317 31 5
                                    

Y/n POV.
Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα ένα ξένο υπνοδωμάτιο, άρχισα να πανικοβαλομαι. Είδα τη φορούσα, αυτά τα ρούχα δεν είναι δικά μου. Δεν το πιστεύω κοιμήθηκα με έναν άγνωστο, με το τύπο που φιληθηκα;; Όχι.....όχι άκουσα βήματα και σηκώθηκα από το κρεβάτι και κρύφτηκα πίσω από τη πόρτα
Όταν μπει θα τον κανονίσω που εκμεταλλεύτηκε μια πιωμένη κοπέλα.
Μπήκε μέσα.
??: Που ει-
Τον έσπρωξα και έπεσε ο δίσκος που έφερε κι εγώ άρχισα να τον χτυπάω μέχρι που τον είδα καλά.
Y/n: Taehyung;!
Taeh: Εγώ είμαι αυτός.
Y/n: Συγνώμη.....εγώ......δεν.
Taeh: Δεν πειράζει.
Y/n: Αλλά πως βρέθηκα εγώ εδώ;; Μη μου πεις ότι.......Εγώ και εσύ......
Taeh: Τι;;
Y/n: Ξέρεις.....Εσύ ήσουν ο τύπος που χθες.....
Taeh: Εγώ ήμουν ο τύπος που σε μάζεψα....
Y/n: Γιατί;;
Taeh: Γιατί είμαι ο μόνος single.
Y/n: Δεν καταλαβαίνω.....
Taeh: Ωραία θα σου πω.

Taehyung POV.
*Χθες στο πάρτυ*
Καθόμασταν με τη Bibi και τη Soyeon γιατι ο Jaehyun βρήκε "παρεα" και ο Jungkook ήταν χαμένος με τη Jia. Ξαφνικά είδαμε τη Y/n που απομακρύνθηκε από τον Rowoon.
Bibi: Τώρα είναι η ευκαιρία για να πάμε να της μιλήσουμε.
Soyeon: Είναι καλή ιδέα;;
Bibi: Ναι.
Taeh: Bibi φαίνεται πιωμένη μήπως να το αφήσουμε για αύριο;;
Bibi: Εγώ θα πάω τώρα.
Τελικά εγώ και η Soyeon την ακολουθήσαμε. Την είδαμε στο τοίχο και σιγά σιγά γλιστρούσε ήταν έτοιμη να πέσει κάτω.
Bibi: Y/N.
Soyeon: Y/N.
Taeh: Y/N.
Τη φωναξαμε και οι τρεις μαζί και τρέξαμε προς το μέρος της. Έκλεισε τα μάτια της.
Soyeon: Να πάμε να πούμε τον Rowoon;;
Bibi: Ούτε καν.....Άμα την εκμεταλλευτει;;
Taeh: Άστη πάμε στο σπίτι.
Bibi: Δεν θέλω να τη δει η μαμά της τύφλα. Το βρήκα. Θα την πάρει κάποιος από εσάς στο σπίτι.
Soyeon: Τέλεια. Σε εμένα γιν-Όχι δεν γίνεται. Επέστρεψαν οι γονείς μου.
Taeh: Και;;
Soyeon: Τι και;; Τους είπα ότι θα πηγαίναμε θέατρο. Άμα με δουν με τη Y/n τύφλα την έβαψα δεν θα ξαναβγω ποτέ.
Bibi: Ωραία Taehyung εσύ είσαι ο τυχερός.
Taeh: Τι λέτε ρε;;
Bibi: Μένεις μόνος σου δεν θα έχεις θέμα.
Taeh: Ζω με τον Yeontan ταράζεται όταν βλέπει αγνώστους. Στο κάτω κάτω και ο Jaehyun μόνος του μένει.
Bibi: Ρίξε μια ματιά τον Jaehyun.
Τον είδαμε σε μια γωνία και στη κυριολεξία τον καβαλουσε εκείνη που γνώρισε.
Taeh: Γιατί εγώ;; Τι αμαρτίες πληρώνω.
Bibi: Πολλά λες.....
Την φέραμε στο σπίτι του έδωσα κάτι ρούχα δικά μου και βγήκα από το δωμάτιο μετά από λίγο βγήκε και η Bibi με τη Soyeon.
Soyeon: Την αλλάξαμε, κοιμάται.
Taeh: Καλά. Στον Jungkook θα πούμε κάτι;;
Bibi: Άστον να έχει άγνοια.
Taeh: Ok.

Y/n POV.
Άκουγα τον Taehyung.
Taeh: Πάντως κατευθείαν τις είπα θα την πάρω εγώ στο σπίτι μου που μένω μόνος μου!
Y/n: Αλήθεια Taehyung ευχαριστώ. Αμάν η μαμά μου.
Taeh: Έστειλε μήνυμα η Bibi και της είπε ότι θα πας στη Soyeon να κοιμηθείς.
Y/n: Οκ.
Taeh: Πάμε κάτω να ετοιμάσω άλλο πρωινό.
Y/n: Συγνώμη τα ετοιμασες όλα αυτά και εγώ τα έριξα κάτω.
Taeh: Δεν πειράζει θα τα ξανά ετοιμάσω, τηλεφωνόντας στο μαγαζί.
Y/n: Ε;;
Taeh: Σιγά μην τα ετοίμαζα όλα αυτά. Εγώ δεν ξέρω να βράζω ούτε αυγό. Άμα δεις τη κουζίνα μου είναι καινούργια.
Y/n: Ωραία τότε θα επανορθώσω μαγειρευοντας εγώ.
Taeh: Όχι όχι δεν είναι σωστό.
Y/n: Θα είναι το ευχαριστώ μου.
Taeh: Το "ευχαριστώ" σου θα είναι άμα μας συγχωρήσεις. Η Bibi όλο το βράδυ μου έστελνε μηνύματά για να δει αν ξύπνησες ή αν είσαι καλά. Τον Jungkook άστον είναι ξεροκέφαλος.
Κατέβασα το κεφάλι.
Taeh: Τέλος πάντων. Πείνασα.
Y/n: Χαχαχα. Το κινητό μου που είναι;;
Taeh: Στο κομοδίνο.
Y/n: Να αλλάξω και έρχομαι.
Taeh: Ok.
Πήρα το κινητό στα χέρια μου και είδα πολλές κλήσεις από τον Rowoon. Έτσι του έστειλα μήνυμα.
*Μηνύματα📱*.
1)

Under the same roof🤑 Jeon Jungkook ff.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon