Y/n POV.
Έφυγα από το σπίτι γιατί είχα νεύρα και πέρα από αυτό στεναχωρήθηκα, όχι γιατί μου μίλησε υποτιμητικά η Jia αλλά επειδή είχε δίκιο σε όλα. Περπατούσα όσο καλούσαν τα δάκρια μέχρι που είδα τον Rowoon να βγαίνει από το αυτοκίνητο.
Rowoon: Σίγουρα είναι η τυχερή μου μέρα βαριόμουν στο σπίτι και λέω θα πάω ατό σημείο που αφήνω τη Y/n μπας και την πετύχω και.......ΝΑ'ΣΑΙ!
Με πλησίασε.
Rowoon: Για μισό λεπτό γιατί είναι δακρυσμένα τα ματάκια σου;; Ποιός σε πείραξε;;
Δεν είπα τίποτα και απλώς ήρθε και με αγκάλιασε.
Rowoon: Γιατί είναι αυτός ο ηλίθιος εδώ;; Αυτός σε πείραξε, σωστά;;
Γυρισα και είδα τον Jungkook και εκείνη την ώρα γύρισε για να φύγει.
Πριν προλάβω να πω τίποτα ο Rowoon άρχισε να τρέχει προς το μέρος του. Άρχισα να τρέχω από πίσω του φωνάζοντας τον, αλλά μάταια τον πρόλαβε και τον έπιασε από τον γιακά.
Rowoon: Τι της έκανες;;
Jk: Δεν καταλαβαίνω.
Y/n: Rowoon ο Jungkook δεν έκανε τίποτα.
Rowoon: Θες να μου πεις ότι ήσουν χάλια και όλος τυχαίος βρέθηκε ο Jungkook να κοιτάει.....
Jk: Απαγορεύεται να περπατάω κοντά στο σπίτι μου;;
Y/n: Rowoon. Πάμε.
Jk: Και μάζεψε τα χέρια σου.
Rowoon: Γιατί τι θα μου κάνεις;;
Ήταν έτοιμοι να πιαστούν στα χέρια οπότε μπήκα στη μέση.
Y/n: Rowoon o Jungkook δεν έχει καμία σχέση-
Jia: Με σένα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Rowoon: Μάζεψε το αγόρι σου.
Jia: Από που;; Τι έκανε ο Jungkook;;
Y/n: Rowoon πάμε.
Jk: Νομίζω φτάνει όλο αυτό. Πάμε Jia.
Jia: Για μισό λεπτό Jungkook. Συνέχισε Rowoon.
Rowoon: Είμαι σίγουρος ότι ο Jungkook ενοχλεί τη Y/n.
Jia: Εγώ θα'λεγα το αντίθετο-
Jk: Jia φτάνε-
Jia: Αυτή ζει χαρης τους Jeon, αφού δουλεύει σπίτι του ως υπηρέτρια και αυτή και η μάνα της.
Με αυτό ο Jungkook τη πήρε και έφυγαν. Γύρισε και με κοίταξε ο Rowoon.
Y/n: Αλήθεια είναι. Μπορείς να σταματήσεις να μου μιλάς.
Rowoon: Γιατί να το κάνω αυτό;;
Y/n: Θα μιλάς σε μια υπηρέτρια;;
Rowoon: Τόσο καιρό τι έκανα;;
Y/n: Δεν το'ξερες.
Rowoon: Και;; Απλώς γιατί δεν μου το πες;;
Y/n: Δεν ήθελα να μαθευτεί για να μην συζητιέται στο σχολείο αλλά από αύριο θα το ξέρουν ακόμα και οι πέτρες.Jk POV.
Jia: Μην με τραβάς. Τι σε έπιασε;;
Jk: Εσένα τι έπιασε;; Γιατί έπρεπε να το πεις;;
Jia: Με δουλεύεις;; Παραλίγο να σε βγάλει ψυχοπαθεί ότι την ακολουθείς. Ποια;; Μια υπηρέτρια. Ο Jeon Jungkook να κυνηγάει υπηρέτρια.
Jk: Σταμάτα με αυτό το υπηρέτρια τέλος πάντων.
Jia: Σε ενοχλεί η αλήθεια;; Άκου λοιπόν δύο αλήθειες. 1ον: Θες δεν θες το μόνο που είναι η Y/n είναι αυτό μια υπηρέτρια ένα τίποτα και 2ον: Κοίτα να το συνηθίσεις γιατί η Y/n βρήκε αγόρι. Οπότε άνοιξε τα μάτια σου και δες το.
Με αυτό μπήκε στο αμάξι της και έφυγε. Τόσους γρήγορα βρήκε αγόρι;; Το βράδυ με ποιόν το πέρασε;; Το συμβαίνει;; Θα σπάσει το κεφάλι μου. Γύρισα στο σπίτι και είδα τη Bibi που περίμενε έξω.
Bibi: Είδες τη Y/n;;
Jk: Μην ανησυχείς ήταν με το καινούργιο αγόρι της.
Bibi: Α....ναιι;; Ωραία.
Jk: Ωραία;!
Bibi: Ναι, τουλάχιστον αυτός φαίνεται ότι τη νοιάζεται όχι όπως κάποιοι άλλοι.
Δεν είπα τίποτα άλλο καο έφυγα.
Bibi: Κάλεσα τα παιδιά στο σπίτι. Είπαν ότι θα έρθουν.....
ESTÁS LEYENDO
Under the same roof🤑 Jeon Jungkook ff.
FanficΗ Moon Y/n ζει μόνη με τη μητέρα της αφού ο πατέρας της πέθανε εδώ και 3 χρόνια. Εργάζεται για να βοηθήσει τη μαμά της με τα έξοδα καθώς περνάνε δύσκολα. Από την άλλη ο Jeon Jungkook ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο που ότι ζητήσεις το έχει στο χέρι. Τ...