Κεφάλαιο 23💎(Τελευταίο)

145 26 3
                                    

Jk POV.
Έψαξα ντουλάπες, συρτάρια ήταν όλα άδεια έφυγα έξαλλος και πήγα στο γραφείο του μπαμπά.
Μπαμπάς: Καλημέρα Jungkook, πρωινός πρωινός σήμερα-
Jk: Που είναι;;
Μπαμπάς: Ποιός;;
Jk: Η Y/n και η μητέρα της;; Που τις πηγές;;
Μπαμπάς: Εκεί που ήθελε η Y/n.
Jk: Τι εννοείς;;
Μπαμπάς: Πίστευες πραγματικά Jungkook ότι αυτή η κοπέλα ενδιαφερόταν για σένα αλήθεια;; Το μόνο που κοιτούσε ήταν το πορτοφόλι σου ώστε να μπορέσει να σε εκμεταλλευτει-
Jk: ΣΤΑΜΆΤΑ λες ψέματα και χαζομάρες η Y/n δεν-
Μπαμπάς: Τότε γιατί δέχτηκε τη προσφορά μου;;
Jk: Η οποία ήταν;;
Μπαμπάς: Την είπα να επιλέξει χώρα για σπουδές και όλα πληρωμένα από μένα μαζί με σπίτι και μισθό στη μαμά της σαν να δουλεύει.
Jk: Αποκλείεται-
Μπαμπάς: Τις είδες εδώ;;
Jk:.........
Μπαμπάς: Έλα να τις δεις από τις κάμερες που έφυγαν το βράδυ.
Άνοιξε το βίντεο και είδα τη Y/n με τη μητέρα της να φεύγουν με βαλίτσες.
Μπαμπάς: Αυτά που κρατάει η μαμά της είναι τα εισιτήρια και κάποια μετρητά που ζήτησαν έξτρα.
Δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Μπαμπάς: Αυτή είναι η κοπέλα που ερωτευμένος Jungkook, γι'αυτό ξύπνα και συνελθε και δες μπροστά σου πια ενδιαφέρεται για σένα πραγματικά.
Τον κοίταξα και απλά έφυγα από το γραφείο του.

Κύριος Jeon POV.
Έφυγε ο Jungkook από το γραφείο μου ο Jungkook και πήρα τηλέφωνο τον άνθρακα που είχα στείλει στην Αμερική.
Κ.Jeon: Τις είδες;;
??: Δεν ήρθαν κύριε Jeon. Το εψαξα κιόλας δεν υπήρχαν τα ονόματα τους στη λίστα επιβατών.
K.Jeon: Έγινε.
Οπότε δεν ήταν τυχαίο που άφησαν τα μετρητά τους στο αυτοκίνητο. Τέλος πάντων ας πήγαν όπου θέλουν μακριά από τον Jungkook να είναι μόνο.

Jk POV.
Πήγα στο δωμάτιο της Bibi και της είπα τι έμαθα.
Bibi: Αποκλείεται. Η Y/n δεν θα το έκανε ποτέ αυτό.
Jk: Και εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά την πήρα τηλέφωνο και έλεγε ότι δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή.
Bibi: Περίεργο.....
Jk: Γι'αυτό χθες έβγαζε φωτογραφίες.
Bibi: Αν δεν σε αγαπούσε δεν θα έβγαζε φωτογραφίες.
Jk: Ναι όμως πάλι προτίμησε όλα αυτά που της έδωσε ο μπαμπάς από το να το παλέψει μαζί μου και δεν μας είπε τίποτα.

*Skip time(Στο σχολείο)*.
Συναντηθηκαμε με τα παιδιά και τους είπα τι συνέβησαν.
Taeh: Η Y/n δεν θα το έκανε ποτέ αυτό.
Taeh: Συμφωνώ.
Jaeh: Κι εγώ.
Soyeon: Κι εγώ.
Είδα τον Rowoon που σκεφτόταν κάτι και δεν μιλούσε.

Rowoon POV.
Αποκλείεται, η Y/n να δέχτηκε τη προσπάθεια των Jeon.
Jk: Τι σκέφτεσαι;;
Rowoon: Τίποτα. Βασικά η Y/n μου είχε πει για τη προσφορά που την έκανε ο πατέρας σας.
Jk: ΤΙ;; ΠΟΤΕ;; Εγώ γιατί δεν ήξερα τίποτα;;
Rowoon: Την ημέρα που ανακάλυψε τη σχέση σας, τη βρήκα στο δρόμο να κλαίει την ρώτησα και μου τα είπε.
Bibi: Γιατί δεν μας είπες τίποτα;;
Rowoon: Η Y/n μου το ζήτησε.
Jk: Και τι σου είπε;;
Rover: Μου είπε ότι δεν ξέρει και ότι πρέπει να σκεφτεί και τη μητέρα της όχι μόνο την εαυτό της.
Jk: Αφού είπε αυτό, το έκανε.
Άρχισε να απομακρύνετε.
Bibi: Που πας;;
Jk: Φεύγω.

Under the same roof🤑 Jeon Jungkook ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora