Israrla çalınan kapı yüzünden derin bir nefes çekti içine ve istemese bile kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açtığında beklediği gibi karşısında Ryuuji vardı. Kendisini öpmek için hamle yaptı Ryuuji fakat Aeri onu engelledi ve hafifçe ittirdi. "İstemiyorum." dedi fakat bu dediğine kendisi bile inanmış değildi. Karşısındaki eski sevgilisinin gözlerine baktı ve "Neden geldin?" dedi Aeri.
Ryuuji gördüğü tavır karşısında şaşırmıştı. İlk kez kendisine böyle davranıyordu sevdiği kadın, soğuk.
Elini ensesine attı Ryuuji. "Konuşmak istiyorum, içeri girebilir miyim?" dedi çekingen bir tavırla. Aeri kapının önünden çekildi ve kapıdan içeri girmesi için Ryuuji'ye yol açtı. Vakit kaybetmeden içeri girdi Ryuuji ve yolunu bildiği salona doğru ilerledi.
Koltuğa oturan Ryuuji'nin aksine Aeri ayakta duruyordu. "Ne konuşmak istiyorsun?" dedi Ryuuji'nin konuşmasını beklerken.
"Neden?" dedi ilk olarak Ryuuji. Kaşlarını olabildiğince sert bir şekilde çatarken "Ne neden?" dedi Aeri. "Neden ayrılmak istiyorsun?"
Göz devirdi.
"Neden mi? Artık yoruldum Ryuuji. Bu ilişki için tek çabalayan taraf olmaktan, sürekli üstüme gelmenden, hep kavga etmemizden... Gerçekten bıktım ve yoruldum." Derin bir nefes aldı ve konuşmasına devam etti. "Dağınık duygularımız yavaş yavaş bizi birbirimizden uzaklaştırıyor. Çalkantılı ruh haline ayak uydurmak istemiyorum."
Ryuuji lafını kesmeden onu dinledi. Bir yandan da kendi kafasında dediklerini tartıyordu fakat 'ayrılmak' kısmına hiçbir zaman ulaşamıyordu.
"Özür dilerim," dedi. "Özür dilerim. Seni gerçekten çok seviyorum. Şimdiye kadarki yaptığım gereksiz davranışlar yüzünden özür dilerim, ama ayrılmak fazla geliyor..." dedi kafasını kollarının arasına alırken. Aeri histerik bir şekilde güldü. "Tam olarak neresi fazla?" dedi sinirli bir şekilde. Ryuuji de karşısındaki Aeri gibi ayağa kalktı ve "Tek bir yenilik için bütün eskileri çöpe atıyorsun." dedi.
"Belki de olması gereken budur."
Ryuuji şaşkınlık ve pişmanlık dolu gözlerle bakıyordu eski sevgilisine. Hâlâ onu deli gibi seviyordu, ondan ayrılmak istemiyordu.
"Ayrılmak istemiyorum." dedi net bir şekilde. Aeri omuzlarını silkti. "Ben istiyorum." dedi Ryuuji'ninki kadar net bir sesle.
Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Uzun süredir inişli çıkışlı olan ilişkimiz için en iyisi bu Ryuuji. Seni hâlâ seviyorum fakat zamanla unutacağımı umarak ayrılmak istiyorum. Lütfen saygı duy..." dedi. "Konuşman bitti mi?"
"Bitti." dedi Ryuuji sesinden de kırgın olduğu anlaşılırken. Duyduğu kırgın sesle kalbinin bin parçaya bölündüğünü hissetti Aeri. "Son bir kez sarılabilir miyim?" dedi Aeri'den izin isteyerek. Cevap vermek yerine kollarını karşısındaki bedene doladı, eğer konuşursa yaşlar gözünden boşalacaktı.
Yaşlarına söz geçirmeye çalışırken "Umarım benden daha iyilerini bulursun." dedi ayrılmadan önce. Ryuuji de aynı şekilde "Umarım sen de benden daha iyisini bulursun." dedi ve evden çıktı.
Aeri, Ryuuji'nin arkasından tuttuğu bütün göz yaşlarını boşalttı.
•
tekrar her gun deli gibi hepsi dinledigim eraya (20-21) geri dondum sanirim
uzun sure sonra icime sinen bir bolum🙏🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Stupid Love, Ryuuaeri
Fanfiction"Dağınık duygularımız yavaş yavaş bizi birbirimizden uzaklaştırıyor. Çalkantılı ruh haline ayak uydurmak istemiyorum."