3☆

55 5 5
                                    

Alarmının yükselen sesiyle yüzünü buruşturdu Aeri. Zorla da olsa vücudunu sonunda yataktan kaldırabildi. Telefonunu eline aldı ve saate baktı, çok fazla vakti yoktu dersin başlamasına. Bu yüzden hazırlanmalıydı.

Ryuuji ile ayrılmalarının üstünden iki gün geçmişti fakat bu iki gün içinde ne ruhsal ne de bir fiziksel değişime uğramıştı. Her zamanki yorgunluğu üstündeydi.

Yataktan kalktı ve bornozunu alıp duş almak için banyoya girdi. Suyun ısınmasını beklerken aynanın karşısına geçti ve kendine baktı. Uykusuzluktan mosmor olmuş gözaltlarına elledi. Artık kolayca uyumak istiyordu.

Suyun ısındığına kanaat getirerek duşakabine girdi.

Bir süre sonra dolabının önünde okulda giymek için kıyafetlerini arıyordu. Bir gün burayı toplamalıyım, diye geçirdi içinden ve dolabını gittikçe daha çok dağıtmaya devam etti.

Dolabın en ücra köşesinde eline gelen sweatle şaşırdı, böyle bir sweati olduğunu bilmiyordu.

Sweati daha iyi incelemek için dolaptan çıkardı. Güneş ışığında daha detaylı görünce sahibinin kim olduğunu tahmin etmesi zor olmamıştı.

Uzun zamandır aşina olduğu kokuyu içine çekti fakat ne yaptığını fark edince sert olmayacak şekilde kendi kafasına vurdu. "Kendine gel Aeri, hayatına odaklan."

Elindeki sweati yatağın kenarına bıraktı.

Aeri dersten çıkmış, arkadaşlarını bekliyordu kafeteryada. Son iki gündür hiç konuşmadığı, göz temasından bile kaçındığı bedeni kafeteryaya girerken gördü. Her zamanki gibi arkadaşlarıylaydı, şaşmaz. Daha fazla ona bakarsa kendisine baktığını anlayacağı için daha fazla bakmadı ve telefonuna döndü.

Aniden yanındaki sandalyenin çekilip yerinin doldurulmasıyla şaşırmış bir şekilde yanındakine baktı. Güzel sanatlar bölümünden Nako oturmuştu yanına.

"Merhaba!" dedi oldukça neşeli ve gür çıkan sesiyle Nako. Aeri de onunki kadar gür olmasa bile aynı şekilde "Merhaba." demiş ve gülümsemişti. Nako gene aynı neşeyle "Nasılsın?" dedi. "İyiyim, sanırım..." en son dediği kelimeyi kendisinin bile duyduğuna emin değildi. "Sen nasılsın?" Nako başını aşağı yukarı sallarken "Aynı." dedi.

"Sana bir şey soracaktım," dedi Nako oturuşunu düzeltirken. Aeri kafasını anlayışla aşağı yukarı salladı ve konuşmasını bekledi. "Ryuuji ile aranız kötü gibi," demesiyle Nako'nun Aeri kaşlarını çattı. Ryuuji ne alakaydı şu an?

"Yani yanlış a-"

"Artık kötü olacak bir aramız yok." dedi Nako'nun cümlesini bölerek. Nako şaşırmış gibi yaptı. "Neden yaa? Çok güzel çiftdiniz, kötü olmuş."

"Nedenini boşver. Konuyu açmak istemiyorum." diyerek konuyu kapatmaya çalıştı Aeri fakat Nako durmadı ve konuşmaya devam etti.

"Aslında sormak istediğim bu değildi." dedi çekingen bir şekilde. Bu kadar uzatmasını gerektirecek konu neydi gerçekten merak ediyordu. Nako bakışlarını kucağında tuttuğu ellerine çevirdi ve elleriyle oynarken "Ryuuji ile aramızda bir şeylerin olması sorun yaratmaz değil mi? Yani zaten ayrıldınız sonuç olarak ama yine de sormak istedim." dedi.

Beyninde şimşeklerin çaktığını hissetti Aeri. Hâlâ onu kıskanıyordu fakat bu bir şey ifade etmezdi, işin sonunda aralarında bir ilişki yoktu.

"Aranızda bir şey mi var?" dedi Nako'nun sorusuna soruyla cevap verirken. Nako ellerini hayır anlamında sallarken "Şu an yok, fakat olması için çabalayacağım." dedi. Aeri göz devirmemek için kendini tuttu. Boşa ümitleniyorsun, demek istedi fakat bunu demek yerine "Sorun yaratmaz. Hatta onunla şu an konuşmak ister miydin?" dedi Nako'ya biraz daha yaklaşarak. Nako heyecanla kafasını hızlıca salladı. Aeri gülümsedi. "Ona gidip bende kalan eşyalarını ona geri vereceğimi söyleyerek başlayabilirsin, illa ki sohbet ilerler. Bugün değilse yarın, yarın değilse sonraki gün."

Nako teşekkür etti ve Aeri'nin yanından kalkıp Ryuuji'ye doğru ilerlemeye başladı. Nako yanından kalkınca verdiği göz devirmeme savaşını bitirdi ve gözlerini devirdi.

Nako Ryuuji'nin yanına gelmiş ve hafifçe omzundan dürtmüştü onu. Arkasını dönüp kendisine bakan Ryuuji'ye gülümsedi ve "Merhaba Ryuuji!" dedi neşeyle. Ryuuji nakonun aksine sadece başıyla selam vermişti. "Bir şey mi oldu?" dedi olmayan bir merakla. Açıkçası karşısındaki kızın kim olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu fakat sadece birkaç dakika önce onu Aeri'nin yanında görmüştü. Nako başını iki yana salladı ve "Ben güzel sanatlar bölümünden Nako." dedi elini sıkması için uzatırken. Ryuuji karşısındaki kızın elini sıkmadı fakat sahte bir gülümsemeyle "Tanıştığıma memnun oldum." dedi. Nako da aynı şekilde "Ben de." dedi.

"Daha demin Aeri'nin yanındaydım. Kendisinde kalan eşyalarını sana vereceğini söylememi istedi." dedi gülümserken.

Ryuuji sevdiği kadının ismini duymasıyla durakladı ve irislerini Aeri'ye çevirdi. Tekrar Nako'ya döndü. "Söylediğin için teşekkür ederim." dedi. Tekrar önüne döndü ve Nako'nun 'rica ederim' demesini beklemeden kafeteryadan çıktı.

Ona sinirli bir şekilde de olsa, bağırarak söyleyecek de olsa, argo kullanarak konuşacak da olsa son bir kez daha Aeri ile konuşmak istiyordu. Fakat Aeri onun aksine onunla konuşmamak için yanına arkadaşını göndermişti. Aeri'de olan eşyalarını almak istemiyordu. Aeri'nin kendisini hayatından tam olarak çıkartıp unutmasını istemiyordu. Belki bencil olabilirdi fakat bu onun için sorun değildi.

VPNI KESFETMIS BULUNMAKTAYIM GIRLS👊🏿👊🏿 COK OZLEMISIM BURAYI😭

aslinda simdiye kadar vpn kullanmak istemiyordum fakat sadece kitapligimdaki fictionlaru okuyorbikdigim icin sikildim ve indirdim. AYRICA SIZI DE COK OZLEDIM💗💗💗

Crazy Stupid Love, RyuuaeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin