"Abla aziz abiye bir şey de" Diye bağıran Alp'e kısa bir bakış attım.
Alp sabahtan beri azizi kovalıyordu
" Lan bir durun"diye bağırdım sonunda.
Alp üzgün bakışlar atıyor aziz ise melül melül Alp'e bakıyordu.
"Hepiniz oturun" Dedim sinirle.
" Ama abla aziz abim benim ilk defa topum olduğu halde o topu patlattı" Dedi dudaklarını büzerek.
Boğazımda bir yumru oldu. Evet ilk defa topu olmuştu. Yarısı sönük olsada.
" Bak şimdi abicim ben yanlışlıkla patlattım. Niye bilerek yapıyim" Dedi aziz . Oda üzülmüştü Alp'e. Evet aramaızda en küçük oydu ve gurubumuzun tatlı belasıydı.
"Tamam kardeşim sana söz. Top bulursam alıcam sana. Ama abide yanlışlıkla yapmış kızma ona" Dedim yüzünü severek.
" Özür dilerim aziz abi" Dedi alp kafasını yere eğerek
Aziz hemen onun yanına gidip kucağına aldı ve yanakalarını öptü
" Asıl ben özür dilerim. Sana çok güzel bir top alıcaz. Ama ilk önce bir paramız olsun"
Hiç bir zaman kardeşimin istediğini alamamıştım. En son istediğini para kazanıp almak için gittiğimde buçaklanmış ve paramız çalınmıştı.
Zaten alpte küçük yaşına rağmen bıçaklanmamdan sonra bir şey istemiyordu. Veya çekiniyordu. Yaşıtları gibi olmak istiyordu oda. Okula gitmek, güzel kıyafetler almak, arkadaşlarının olması.
Ama maalesef şuanda istediğini alamıyordum. Eğer paramı kazanırsam benim gibi olmayacaktı kardeşim. Onu okutacak kurtaracaktım bu sokaklardan.
" İlk önce ablamı kurtarıcam buradan. Sonrada sizleri dedi " Hepimizi göstererek alp.
Keşke. Keşke bende seni o ateşten kurtarsaydım kardeşim. Keşke
⚓⚓⚓
Gözlerimi açtığımda gece idi hala. Yine o yine. Ayağa kalkıp kapıyı açtım ve odadan çıktım.
Şimdi benim azizin odasını bulmam lazımdı. Tek bildiğim hepimizin odaları bu kattaydı.
" Bismillahirrahmanirrahim" Dedim ve ilk kapıyı çaldım.
Kapıyı barçın açmıştı. Gözlerini ovalayarak " Alev. Yine rüya mı gördün? " Dedi. Sesi uykulu çıkıyordu.
" Sen biliyor musun azizin odasını?" Dedim.
" Yok bilmiyorum ama ya sağdaki yada soldaki oda diye hatırlıyorum" Dedi.
" Tamam eyvallah" Dedim. Odasının kapısını kapatmadan yarı uykulu yatağa gidip kendini yüz üstü bıraktı.
Salak ya.
Odanın kapısını kapatıp sağdaki kapıya gittim. Resmen herkesi uyandıracağım böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUİKASTÇILAR
Teen FictionBeş tane sokakta büyüyen gençler. Herkesten bağımsız yaşayan, yaralı çocuklar. Onları evleri değil sokaklar kucak açmıştı. Göz yaşı dökmemeyi, kimseye güvenmemeyi öğrendiler. Bir gün kaçırıldılar yada onlar öyle zannetti. Çünkü neyin içine düştükler...