Kada sam otišao sa njom do njenog džipa strašno me je bolelo lice pošto me je četiri puta pesnicom udario u facu.Nakon što sam završio sa Stelom,brate glupa je ali je dobra bleja ako ćemo iskreno,odlazim kući i legam u svoj krevet.Tea još nije došla,obično ne ostaje do kasno,šta li joj je.Luka prestani da misliš o tome.Nisam mogao da ne mislim o tome i ostao budan da je sačekam.Kada je nije bilo do tri ujutru samo sam zaspao.
Tea pov
Posle onog meča Aleksej i ja smo odbacili Leu kući i on me je pitao.
Aleksej:Razmišljao sam da večeras prespavaš kod mene
Pristala sam i kada smo stigli kod njega odmah smo otišli do njegove sobe i malo pričali.Poljubio me i ja sam uzvratila.Skinuo je majicu i bože moj,ako je Luka grčki bog on je instruktor fitnesa.Idalje je bio preleppppp.Iz noćnog stočića vadi kesicu i gleda me pravo u oči.
Aleksej:Paaaaa....Nemogu više da se suzdržim,kada sam te video večeras u onoj haljini video sam da se ispod nje krije mali seksi svet.
Skida mi haljinu i ljubi mi grudi.U pet sekundi sve naše stvari su bile na podu.Mislila sam da će kao Luka da me prvo napali pa onda da krene,ali neee.Odmah je krenuo,bio je dobar,ali Luka je barem pričao....Zašto ja sad mislim o ovome?
Aleksej:Jesi okej.
A da on je mislio da sam nevina,samo sam klimnula glavom i on je ubrzao.
Budim se ujutru i pozdravljam se sa Aleksejem,uzimam svoju haljinu i odlazim kući sva nasmejana zato što sam upravo imala najbolju noć mog života.
Luka pov
Budim se ujutru i odlazim do Teine sobe da vidim da li se vratila.Kad ne zateknem nikog odlazim u kuhinju po led da stavim na facu pošto me je bolela.Besan sam kao ris još od sinoć pa odlazim u podrum da se izduvam malo.Ušao sam u ring i udaram malo džak.
Tea pov
Dolazim kući i zatičemo Katu i Marka kako doručkuju i pitam ih gde je Luka.Nije me interesovalo,ali vidim da ga nema.
Kata:Eno ga odleteo u podrum,izgledao je besan kao ris.
Odlazim u podrum i zatičem dve sobe,jednu sa ringom i džakom za udaranje,a druga je bila puna oružja.Ulazim u onu sa džakom za udaranje i zatičem njega kako se izduvava.
Luka pov
Udarao sam džak kad je u sobu ušla Tea idalje obučena u onu krpicu.Kako bi slatko iscepao to sa nje.Samo sam je pogledao krajičkom oka i vratim pogled na džak.
Ja:Otkud ti princezo
Tea:Jel te boli lice.
Ja:Kao da je tebe briga.To se nikad ne bi desilo da nisi došla.Trenutak sam pogledao u tebe i ovaj me nakautirao.Aj sad IZLAZI!
Tea:Bila sam sa Leom i Aleksejem otkud sam ja znala da ti u slobodno vreme radiš ulične borbe.
Ja:(Prestao sam sa udaranjem i naslonio se na onu metalnu ogradu što je bila oko ringa)Brate došla si na meč u tu krpicu koju svako jedva čeka da skine.Jesi se lepo provela sinoć,imam veoma jak osećaj da te je onaj izjebao.
Tea:Okej zašto si odjednom tako hladan i kakvo je ovo mesto u opšte.
Ja:Zašto sam hladan?(Zapalio sam cigaru)Hladan sam zato što mi je u život ušla jedna devojčica eto zato sam hladan i ovo mesto je najbolje za izduvavanje besa.
Tea:Nisam toliko mala ako nisi primetio
Ja:Primetio sam momenta kad sam te video u toj haljini,jebote dal si morala toliko da se potrudiš da navedeš onog balavca od koga sve devojke beže da te jebe.
Tea:Izvini što svi nisu kao ti,što je Alekseju zapravo stalo do mene i ako se pitaš bolji je od tebe.
Ja:Nema boljih od mene.
Izlazim iz ringa i krećem da izlazim dok ona bulji u zaključanu sobu i tačno znam šta će sledeće da pita.
Tea:A šta je u onoj sobi tamo,mislim ove su ti otvorene.
Ja:Šta te briga
Tea:Brate ja pokušavam nešto lepo da te pitam a ti tako.
Ja:Tamo je moja prošlost što sam pre radio devojkama.
Tea:Pokaži mi
Ja:Ajde batali me više i slobodno se vrati kod Alekseja
Tea:Dobro zašto me tako mrziš
Ja:Ne mrzim te,ali samo me se kloni za sad okej?
Tea:Ja se potpuno slažem
Samo je izašla nekako tužna,ali ovako je najbolje.
YOU ARE READING
Zabranjena ljubav
Teen FictionOdrasla je ceo život u sirotištu i tamo je bila najlepša.Posle šesnaest godina gledanja kako deca odlaze i nalaze porodice jedna porodica je dobrovoljno prihvatila da budu njeni hranitelji. Spremna na najgore stvari ona odlazi sa njima.Očekivala je...