25

203 3 1
                                    

Luka pov

Trčim za Teom,ali ona ne usporava.Najzad je uhvatim i zaustavim.

Tea:Pusti me debilu.Ja sam ćurka što sam očekivala da se promeniš.Alo ti da se promeniš.

Ja:Slušaj me molim te ona je mene na skočila ja sam je odgurnuo kunem ti se.Tea volim te,nikada ti ne bi ovo uradio,jebote veruj mi.

Tea:Zašto bi ti verovala,a.Ne obraćaj mi se okej sutra i onako idemo kući.

Ja:Dobro daću ti vremena,ali znaj da nisam kriv svega mi što postoji na ovome svetu.

Odlazimo u hotel i nismo pričali do kraja večeri.Jebote Luka idiote jedan,obećao si sebi da ćeš da se promeniš.Lega u krevet i okreće mi leđa.Zaspao sam pored nje nemoćan da je zagrlim.

Budimo se rano ujutru i krećemo sa pakovanjem.Ignorisala me je ali jebiga ne mogu da ne pričam sa njom.

Ja:Malena nemaš pravo da se ljutiš

Tea:Ljutim se sama na sebe što sam ti verovala,eto

Ostao sam bez teksta.Izašli smo iz hotela i otišli do Aleksandrovog privatnog aviona.Nije progovarala ni reč sa mnom,a Lea je izgledala kao da će svakog trenutka da me ubije.Spavao sam ceo put razmišljajući koji sam ja zapravo debil.Volim je jebote,ali ne radim dovoljno da to pokažem jebote.Naša veza ne bi bila odobrena stranom Kate i Marka a sad je i ljuta na mene.Ja sam izgleda loš za život.

Budi me Armani da smo stigli i izlazimo iz aviona.Armani nas odvozi do naše kuće i Tea i ja izlazimo.Kata i Marko neće biti tu još nekih 3 dana tako da smo sami.Ali ona ne priča sa mnom tako da nije ni bitno.Ostatak dana sam proveo opijajući svoja osećanja uz flašu viskija,to mi je najviše trebalo.Odlazim u kuhinju da uzmem nešto da pojedem jedva stojeći na nogama.Vidim nju na kauču i nešto u meni prsne pa odlazim u moju sobu za bes da udaram džak.Udaram džak izbacivavši sav bes što sam u sebi posedovao.Ona ulazi u sobu i prilazi mi.

Tea:Šta izbodiš ti

Ja:Ja ništa ti

Tea:Luka možemo da pričamo.Da li se stvarno desilo kako si ti rekao da se desilo da si je odgurnuo.

Ja:Da.

Tea:(Izlazim i sedam ispred nje na klupicu)Kako da ti verujem Luka imaš običaje da varaš.

Ja:Veruj u ovo onda.Jebeno te volim okej,volim te i sama pomisao na to da odeš u Paris mi se gadi.

Tea:Luka odlučila sam da ću prihvatiti ponudu.Selim se sa Leom.

Ja:Pa znam očekivao sam

Tea:Ti nisi dobar za mene Luka,i ja tebe volim,mnogo te volim ali ne mogu ovako.Upoznala sam biološke roditelje i želim da provedem život sa njima.

Ćutao sam i gledao u pod a suze su mi lile niz obraze....

Ej ljudi.Žao mi je što me dugo nije bilo bila sam na more tako da sam se fokusirala malo na porodicu.Sad ću da se trudim da malo češće izbacujem.Evo ga 25 deo uživajteee♥️♥️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zabranjena ljubavWhere stories live. Discover now