U razmišljanju legam pored nje.Armanijeve reči mi ne izlaze iz glave.Zašto sam uzvratio poljubac?U razmišljanju tonem u san.Budi me nežan poljubac u usne i kada otvorim oči vidim Teu i sva negativna razmišljanja nestaju.
Tea:Dobro jutro ljubavi.
Ja:Dobro jutro malena.
Dok smo ležali tako zagrljeni gledajući se Lea uleće u sobu.
Lea:Teki Teki!!Terasa odmah!!
Ja:Mogla si da pokucaš šta da smo bili goli jebote.
Lea:Aww ne bi pogledala u tebe čak i kad bi bio go u pustinji.
Ja:Mislim da bi
Lea:Znaš šta to uopšte nije bitno.Teki imam nešto važno da ti kažem.Znaš šta mogu i ovde da ti kažem.Armani me je iskoristio onako pijanu.(Bio sam u šoku)
Tea:Pa...zar nisi to htela.Mislim bilo bi strašno da si nevina,a znam da nisi.
Lea:Htela sam,ali je problem što se ničega ne sećam.Hoću još.Luka molim te ne pominji mu ništa.
Ja:Što se vas dvoje ne smuvate već jednom,bukvalno delite sobu.Koji je plan za danas devojke.
Tea:Pa mislila sam da idemo da plivamo sa delfinima,skačemo sa stene pa onda uveče u klub.
Lea:Meni zvuči dobro.
Ja:Ja se slažem.
Lea:Idem sad ja da se spremim.
Tea:Kad dođem po tebe bolje ne budi ispod Armanija
Lea:Ništa ne obećavam seko.
Lea izlazi,a Tea ustaje da se oblači
Ja:Znaš šta nikad neću moći da shvatim vaše ženske razgovore
Tea:Zato što nisi žensko biće.
Skida se skroz gola i savija se da traži kupaći,au jebote to dupe je bog izvajao samo za mene.Izvlači neki kupaći i pokazuje mi.
Tea:Šta misliš o ovom kupaćem
Ja:Devojčice ja tebe najviše volim golu,ali taj kupaći je strava.
Oblačimo se i odlazimo na brod koji pripada mojoj tetki.Slušali smo muziku,plesali smo i pili.Armani i ja smo pričali dok smo ležali na ležaljke,dok su Lea i Tea gledali u vodu.Bilo je vreme da uskočimo u more da plivamo sa delfinima.Bili su preslatki.Ronili smo i prskali se. Vraćamo se na brod i odlazimo do najviših stena.Tu nameštamo peškire i sedimo dok pevamo pesme koje je Armani svirao na gitari.
Došlo je veče pa smo se vratili u hotel da se spremamo za žurku.U glavi mi je bila ona havajka,čoveče predobro se ljubila,ali Tea se ljubi kao boginja.Zašto ja razmišljam u opšte o tome...
Tea pov
Spremala sam se sa Leom koja nije mogla da začepi usta,svo vreme je pričala o Armaniju.
Lea:Ne znam Tes ceo dan me je ignorisao.
Ja:Ne znam šta da ti kažem.Slušaj posle žurke ćeš da ga zavedeš u jedno veoma seksi odelu i onda mi pričaš kako je bilo.
Spremale smo se.Ja sam obukla ovo
A Lea ovo
Htela je da Armaniju oči ispadnu za njom,ludača.Namestile smo kosu i našminkale se nakon čega smo otišle do momaka koji su nas čekali.
Izlazimo i kao očekivano Armaniju su oči ispale,a Luka i ja smo samo išli zagrljeni i smejali se.
U klubu je bilo prelepo,Lea i ja smo igrale i plesale.Igrali smo jesam ili nikad nisam sa pićem i saznala sam mnogo stvari o Luki koje mi nisu izlazile iz glave celo veče.Odjednom nam prilazi veoma lepa havajka i kreće sa mazi Lukino rame kao da ja nisam tu.
Xx:Hey you,fancy seeing you Here you handsome boy.(Hej,lepo je videti te ovde ti zgodni dečače)
Luka:What do you want whore.(Šta hoćeš kurvo)
Xx:Oh Is this Your girlfriend.(Prilazi mi)Shes cute,Did you tell her about US making out yestrday(Da li je ovo tvoja devojka.Slatka je,da li si joj rekao o našem poljubcu od juče)
Oči su mi se već punile suzama i izletela sam iz kluba, a Luka je trčao za mnom.
YOU ARE READING
Zabranjena ljubav
Teen FictionOdrasla je ceo život u sirotištu i tamo je bila najlepša.Posle šesnaest godina gledanja kako deca odlaze i nalaze porodice jedna porodica je dobrovoljno prihvatila da budu njeni hranitelji. Spremna na najgore stvari ona odlazi sa njima.Očekivala je...