Dobijam poziv od Alekseja i odlazim sa njim na picu.Nakon toga odlazimo u park i pričamo.
Aleksej:Pa vreme je da iznesemo sve naše prljave tajne.Ja prvi.Spavao sam sa mojom nastavnicom.
Ja:Molim?!Šta je svima sa tim nastavnicima.
Aleksej:A ti
Nisam htela da mu kažem da sam spavala sa nekim tako da sam jednostavno rekla.
Ja:Nevina sam.
Aleksej:Ma nema veze sve će doći u svoje vreme.
Odjednom počinje pljusak i trčali smo do moje kuće zato što je bliža.Odlazimo u moju sobu i dajem mu peškir da se obriše.Seo je na moj krevet i pogledom lutao po mojoj sobi.Sela sam pored njega i poljubio me je.Uzvratila sam mu i kada sam krenula da mu skidam majicu zaustavio me je.
Aleksej:Ne možemo još,znam da si sad pod uticajem ili šta god ali si nevina.Polako čemu žurba.
Odlazi u moje kupatilo,a meni se vrištalo.Iz hodnika čujem jako smejanje i odlazim da vidim šta je u pitanju.Pored vrata ugledam Luku koji crkava od smeha.
Luka:Zavidim ti momku i baš je lepo upotrebio reč nevina.Jadničak misli da će prvi da ti se uvuče u gaće.
Ja:(Lupam mu šamar)Ne zezaj više.Odlazi u tvoju sobu i ne prisluškuj.
Ubrzo Aleksej odlazi,a ja legam u krevet i u pidžamu gledam seriju.Ubrzo posle toga utonem u san.
Sutradan spremamo doručak i čekamo da se Kata i Marko vrate sa putovanja.Oni ubrzo dolaze i grle nas na vratima.Nešto su bili baš raspoloženi.Marko se okreće ka meni.
Marko:Tea jel ovaj ovde bio dobar
Ja:Iznenađujuće jeste.
Kata:Marko zaboga tek smo stigli.I kako vam je bilo dok nas nije bilo.
Luka:(Hvata me za zadnjicu)Bilo nam je super.Ja sam uglavnom bio kod Armanija dok je ova ovde našla dečka.
Kata:Stvarno.Jebva čekamo da ga upoznamo.
Sklanjam mu ruku i Kata opet progovara.
Kata:Deco imamo jednu vest.Idemo na more!
Ja:Šta
Luka:Bilo je i vreme mislio sam da ću da uvenem od ove vrućine.
Ja:Ali ja nemam pasoš
Kata:Izvadili smo ti ga dok smo bili na ono venčanje.
Ja:Ne znam šta da kažem hvala vam
Kata:Deco krećemo sutra već je sve zakazano,idemo u Grčku.
Dan nam je prošao veoma brzo dok smo se pakovali i sutradan rano ujutru smo krenuli.Putovali smo nekim džipom na kojem su mogla da se spuštaju sedišta,što je meni bilo super zato što sam mogla da spavam.Krenuli smo tačno u dva i čim smo ušli u auto Luka i ja smo odmah zaspali.Probudili smo se oko šest i izležavali se malo slušajući muziku.Gledali smo neki horor i smejali se sa Katom i Markom.Kada smo najzad stigli i ušli u smeštaj,saznala sam da trebam da delim sobu sa Lukom.Živote zašto mi ovo radiš.Luka je nabacio onaj njegov prljavi osmeh koji je,po meni govorio ,,Ovo će biti zanimljivo."Kada su Marko i Kata izašli iz sobe Luka se bacio na krevet i rekao.
Luka:Samo da te nečuju kako stenješ zato što si mnogo glasna kad si sa mnom.
Ja:Nemoj da ti neka glupost padne na pamet.
Luka:Mala ti si kao droga.Jednom kad te neko jebe ne može da prestane.
Ja:Moći ćeš da se suzdržiš.Aj sad se spremaj za plažu .
Prevrnuo je očima i možemo reći da su njegovi komentari prestali do kraja dana.
YOU ARE READING
Zabranjena ljubav
Teen FictionOdrasla je ceo život u sirotištu i tamo je bila najlepša.Posle šesnaest godina gledanja kako deca odlaze i nalaze porodice jedna porodica je dobrovoljno prihvatila da budu njeni hranitelji. Spremna na najgore stvari ona odlazi sa njima.Očekivala je...