10-

230 23 0
                                    

Gülüm (🌹);
Jungkook
O pantolon niye öyle?
Hemen bak şu mesaja.
Görüldü.

Siz;
😎✌🏻
Ne güzelim ama değil mi?
Tüm okulun gözde öğrencisi oldum
Popülerliğini yedim Taehyung
Çabuk imza iste benden

Gülüm (🌹);
He bebeğim he
Yedin popülerliğimi
Etrafımda toplanan kızları görmüyorsun
herhalde

Siz;
Amını sikeyim Taehyung |
Amın da yok işte rezil |
He görüyorum
Ama popülerliğini yedim

Gülüm (🌹);
Jungkook
Yönelimini biliyor musun sen?

Siz;
Ne? |
Ne diyorsun amk?

Gülüm (🌹);
Etrafına toplanan kızların hepsi
hetero
Haberin olsun
O yüzden sordum
Yönelimini biliyor musun diye

Siz;
Yok
Ben direkt olarak gayim
Memeler ilgili çekmiyor😜

Gülüm (🌹);
Şapşal |
Anladım Jeon
İnsanların gözüne pasifliğini soktun
Şimdi sınıfa gel

Siz;
Ne?
SEN BANA PASİF Mİ DEDİN?
öyleyim de neyse |

Gülüm (🌹);
Jungkook
Bu tip ve kombinle bana aktif olduğunu
söyleme

Siz;
Pff
Git başımdan

Gülüm (🌹);
Pekala minik pasif Jeon
Öyle olsun
Gideyim

Siz;
Ağzını yüzünü sikeceğim en son ha

Gülüm (🌹);
Asla hayır demem yavru

Siz;
Siktir git

Gülüm (🌹);
MZNGSUWOEPEŞFL |
Peki

Gülüm (🌹) çevrimdışı.

***

Jungkook;
Taehyung'un attığı son mesaja görüldü atar atmaz elimde duran telefonumu kilitleyip cebime yerleştirirken, Jimin'i okulun bahçe kapısından girerken gördüm.

Uykulu gözleriyle beni süzerken bir anda far görmüş tavşan tutumuna geçmesiyle birlikte kıkırdarken, burnuma dolan şekerli koku sayesinde yüzümü buruşturmam kaçınılmaz oldu.

"Sen yeni nakil öğrencisin, değil mi?" Duyduğum kız sesiyle birlikte gözlerimi yuvalarından çevirmemek için zor durarken başımı salladım. "Evet, benim."

"Sakıncası yoksa adını öğrenebilir miyim?" Cilveli bir şekilde konuştuktan sonra önüne gelen saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdığı sırada gülmemek için kendimi bastırdım.

Tanrı aşkına, ben bu kızdan çok daha iyi bir şekilde cilvelenirdim.

"Jeon, Jeon Jungkook." İsmimi söylememle birlikte elini uzatmasına karşı kaşlarım hafiften çatılsa bile, önümde duran eli selamlaşmak adına tuttum. "Memnun oldum Jeon, ben Wonyoung. Jang Wonyou- ah!"

"Jimin..." Jimin'in kıza omuz atmasıyla beraber yanımda bitmesi birkaç saniyeyi geçmezken, kulağıma doğru eğildi. "Bu kızdan uzak dur kuzen, neredeyse bu okulda olan tüm erkeklerle yatıp kalktı, sanırım seni gözüne kestirdi bu sefer." Duyduklarım gözlerimi kısmama sebep olurken, "Jimin... Bu kız benimle yatamaz." dedim.

"Yapma be, nedenmiş?"

"Unuttun mu be aptal?! Ben pasifim." Sözlerimi duyduğu anda genişçe sırıtırken, koluma girip etrafımda çember oluşturan kızların arasından beni çekmek adına okul binasına doğru ilerlemeye başladı.

Peşinden ilerlediğim ara, "Bir ara yatağıma gel güzelim." demesiyle birlikte omzuna yumruğumu geçirmem bir oldu. "Yuh Jungkook! Teyzemler seni neyle besledi?!"

"Sen kaşından bro." Umursamaz bir tavırla söylenmemi kale almayarak tekrar konuştu.

"Peki peki, yatağıma gelme, kanepe de okay benim için, bil." Söylediklerine karşı ağzım iyiden iyiye açılırken, bir anda koşmaya başlamasıyla birlikte kafamı kendime gelmek amacıyla sağa sola salladım.

Ayaklarıma hükmedip arkasından koştuğum sırada homurdanmaya başladım. "Bekle lan beni, kanepeyi göstereceğim ben sana!"

Okul binasına girdiğim sırada merdivenlere yönelip ikişerli ikişerli çıktığını görünce peşinden ilerledim. "Jimin! Göreceksi-"

Hızlıca çıkmaya çalıştığım merdivenlerde savsaklama yaşadığım için sözüm yarıda kalırken, belime dolanan ellerle birlikte sıkıca kapattığım gözlerimi araladım.

Tanrım... Taehyung piçiyle neden rastlattırdın beni bu saatte?

"N'aber fıstık?"

"Siktir git be, ibne. Fıstıkmış, bırak beni." Taehyung'un hâlâ belimde dolanan elleri yüzünden çemkirmeye başlarken, dengemi kaybetmemem adına yavaşça ellerini bedenimden geri çekti.

Teşekkür edip eğileceğim sırada kulağıma yaklaşmasıyla birlikte kaşlarım çatıldı. Dikkatimi ona yönlendirirken, "Bacakların güzelmiş." diye fısıldayıp geri çekilerek merdivenleri tırmandığı sırada dudak içimi ısırmaya başladım.

Kalbim neden maratondaymışım gibi hızlanmıştı?

Attractive Bum || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin