Küçük kız yine sabah annesinin ona okuduğu lanetleri duyarak uyanmıştı.Artık alışmıştı annesinin bu haline.Babası annesini yıllar önce bir barda tanıştığî kadınla aldatmış ve kuzey Kore'ye kaçmıştı. Annesi eşinin gitmesinde hep Küçük kızı suçlardı. Küçük kız yüzünden gelirlerinin onlara yetmediğini eşinin bu yüzden onları terk ettiğini söylerdi. Küçük kız annesi yüzünden okula gidemiyordu.Küçük kız hayattan bıkmış yaşamak istemiyordu.
Hızlıca yataktan kalkmış üzerini giyinmiş ve aşağıya inmişti. Annesi her zaman ki gibi yine hiçbir şey hazırlamamıştı küçük kız için.Küçük kız hemen bir şeyler atıştırdı ve evden çıktı. Küçük kız kafasına koymuştu bir kere, Moonları bulacak ve bir suikast grubu kuracaktı. İlk Karakola gitti asılan ilanlara bakmak için. Yavaş yavaş herkesi incelerken arkasından bir ses duydu. Arkasını dönecekken ağzına tutulan bir bezle bayıldı.
Küçük kız uyandığında bir odadaydı. Yavaş yavaş kendine gelirken odaya 2 kişi girdi. Jisoo ve Lee know.
Küçük kızın yüzüne bir gülümseme yayıldı.-Selam(jisoo)
- M-merhaba Jisoo Unnie
-Ahh Rami bizi tanıman ne kadar da güzel(Jisoo)
-Yalvarırım beni de Suikastçı yapın(Rami)
-Zaten o yüzden buradasın kendi suikast grubunu kurman için(Lee know)
-Teşekkür ederim teşekkür ederim (Rami)
-Rica ederiz Rami Kendi grubuna bir işim vermek ister misin?(Jisoo)
-Tabii aklımda bir işim var ama kabul eder misiniz bilemem(Rami)
-Söyle bakalım(Lee know)
-Baemon (Rami)
-Baemon güzelmiş(Lee know)
-Teşekkür ederim(Rami)
-Evet Rami Baemon'uoluşturmak için üyeleri kendin bulman gerekiyor. Eğer yardıma ihtiyacın olursa çekinme biz her zaman yardım ederiz(Jisoo)
-Tamam Unnie(Rami)Belki de Rami evden kaçmasaydı Moonları bu kadar kolay bulamazdı.
Rami Baemon'un ilk üyesi ve Lideri olmuştu. Şimdi Diğer üyelerin bulması gerekiyordu...*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*
İlk bölüm nasıldı??
⭐️OY VERMEYİ UNUTMAYIN⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Ateşi
FanfictionGökyüzünde milyonlarca yıldız var. Peki kayan yıldızlara ne oluyor? Yıldız Ateşi isimli suikastçı grubunun birbirini bulması,acı hayat hikayeleri ve Moon'ları bulmaları...