Küçük kız ailesi ile büyük annesini görmek için Busan'a gidiyorlardı. Kız, kardeşinin ona hediye ettiği bileklikte ki yıldıza bakıyordu. Kız kardeşinin bileğindeki vardı aynı bileklikten. Küçük kız kardeşinin bileğini kendi bileğinin yanına getirdi ve Yarım olan yıldızların birleşmesini sağladı sonra da kardeşinin elini sıkıca tuttu. Küçük kız arabanın ani bir şekilde durmasıyla ne olduğunu anlayamadan bilincini kaybetmişti...
Küçük kız gözlerini açtığında beyaz bir tavana bakıyordu.
-Ahh başım ne oldu bana?(Pharita)
-Ahh Pharita uyandın demek iyi misin?(Rami)
-Evet ben iyiyim de Roram?(Pharita)
-Rora şuan yoğum bakımda (Ahyeon)
-NE NE OLDU BİZE AİLEM ONLAR?!(Pharita)
-Maalesef Rita ailen dayanamadı ama Rora'nın kurtulma şansı var sen iyisin değil mi?(Ruka)
-Ben iyiyim ama Roram(Pharita)
-Emin ol bana Rora güçlü bir kız çabucak toparlar(Rami)
-Umarım(Pharita)
(...)-RORA RORA YALVARIRIM HAYIR RORA LÜTFEN DAYAN RORAMM(Pharita)
-Rita sakin ol lütfen (Ruka)
-Bırak beni RORA YALVARIRIMM HAYIRR (Pharita)Pharita daha fazla dayanamamış ve yere düşmüştü.
(...)Pharita ağlayarak kardeşine sarıldı.
(...)(Şimdi Rora ve Rita Baemon üyeleriyle tanışacaklar ne yazacağımı bilemedim üzgünüm)
-Evet kızlar ikinizde iyi olduğunuza göre artık tanışmalıyız(Rami)
-Ben Rami Beamon Grubunun Lideriyim(Rami)
-Ben Ahyeon
-Ben Ruka-Ben Pharita (Pharita)
-Ben de Rora(Rora)-Memnun olduk sizi grubumuza almak istiyoruz kabul ederseniz herhangi bir dövüş eğitimi almadınız ama biz size öğretiriz(Rami)
-İyi de size neden güvenelim?(Rora)
-Hmm güzel soru kaza yaptığınız gün sizi o arabadan çıkardık. Hastaneye götürdük ve sen komadayken Ablana yardım ettik ablan bize guveniyor(Ruka)-Evet Roram onlara güvenebilirsin Ben kabul ediyorum(Pharita)
-Tamam abla bende kabul ediyorum (Rora)Böylece Rora ve Pharita da beamon'un üyesi olmuşlardı.
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*
Bölüm nasıldııı?
OY VERMEYİ UNUTMAYIN ⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Ateşi
FanficGökyüzünde milyonlarca yıldız var. Peki kayan yıldızlara ne oluyor? Yıldız Ateşi isimli suikastçı grubunun birbirini bulması,acı hayat hikayeleri ve Moon'ları bulmaları...