Rami'nin anlatımı ile
Yaralarım henüz tam iyileşmemişken Jisoo Unnie bir uyuşturucu baronuna suikast düzenleneceğini Aespa ve Bizim yardımımız gerektiğini söylemişti. Diğerleri benim gelmememi dinlemem gerektiğini söylemişti o yüzden ben Han Oppa ile kalacaktım.
(Lee know'un anlatımıyla)
Bugün yıllardır peşinde olduğumuz uyuşturucu çetesinin fabrikasına suikast düzenleyeceğiz. Sonunda Gwang Ho'yu öldürebileceğim.
Rami ve Han evde kalacaklar. Biz,aespa ve Baemon ise fabrikaya gideceğiz.Fabrikaya girdiğimizde kimse yoktu ve etraf fazla karanlıktı. Jisoo Noona bize şu cümleyi söyledi
-Sizi seviyorum eğer zorunda kalırsanız bize ihanet edin bu iş kolay olmayacak buradan en az kayıpla ayrılmaya çalışacağız kendinize dikkat edin. Sizi seviyorum çocuklar ölsem bile hep yanınızda olacağım herkes birbirine veda etsin.(Jisoo)Jisoo Noona konuştuktan sonra herkes birbirine sarıldı ve veda ettiler...
Herkes kendi yerine geçmişti ama bir sorun vardı. Bina da kimse yoktu. Ben Çıkış kapısının önünde duruyordum. Arkamdan kapının kilitlendiğini duydum arkamı döndüğümde Birinin kapıyı kilitleyip kaçtığını gördüm.
-Herkes beni duyuyor mu?
-Evet(herkes sjxbwjxn)
-Arka kapı kilitlendi (Lee know)
-Ön kapı da kilitli(Ruka)
-Ah Hayır ne yapacağız (Ahyeon)
-Tamam sakin olun buradan çıkabiliriz sakince bekleyin(Jisoo)
-Tamam(Herkes)Jisoo Noona'nın söylediği şeyden sonra herkes birbirine tekrar veda etti ve bir ses duyuldu.
Duyduğum son şey diğerlerinin çığlık sesiydi.(Yazarın anlatımıyla)
Gwang Ho Moonların ve diğerlerinin bunu yapacağını aralarına soktuğu köstebekler ile öğrenmişti bu yüzden Fabrikada ki malları boşaltmış ve Fabrikaya patlayıcılar yerleştirmişti. Gwang'ın adamları kapıları kilitlediğinde ise Patlayıcılar patlamıştı. Moon,Aespa ve Baemon üyelerinin hepsi orada ölmüştü. Peki köstebekler kimlerdi biliyor musunuz?
Ahyeon ve Ningning
Rami ve Han ise olanları duyduktan sonra birbirlerinin kafasına sıkmış ve ölmüşlerdi...
Ahyeon ve Ningning Suikast gruplarına katıldığı zamandan beri haindi.
Hayatta kimseye güvenmeyin en sevdiğiniz bile arkanızdan iş çevirebilir...
Ve şimdi
Her şey bittiğinde ve söylenecek
Hiçbir şey kalmadığında
Sanki hiçbir şey yokmuş gibi
Çekip gittin.
Sen kazandın
Gidip onlara söyleyebilirsin.
Onlara bildiğim her şeyi söyle
Bunu çatıların üzerinden bağır
Ufuk çizgisinin üzerine yaz
Sahip olduğumuz hiçbir şey artık yok
Onlara eskiden mutlu olduğumuzu söyle
Ve kalbimin kırıldığını
Bütün yaralarım açık
Onlara umduğum şeyin
Ne olduğunu söyle
İMKANSIZ*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*
Evettt bir kitabımın daha sonuna geldikk umarım son bölümü beğenmişsinizdir.
Aslında Yıldız Ateşini yazmak gibi bir düşüncem yoktu ama bir okurum tavsiyesi ve diğer okurlarımın isteği üzerine Yıldız Ateşini yazdım. Kitap kötü sonla bitti çünkü öyle istedim ajzgjwgxjwhxbs
Ve panomda 3. Kitabı çıkaracağımı söylemiştim ama tüm karakterler öldüğü için 3. Kitap çıkmayacak.
Umarım Yıldız Ateşini sevmişsinizdir.OY VERMEYI UNUTMAYIN⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Ateşi
FanfictionGökyüzünde milyonlarca yıldız var. Peki kayan yıldızlara ne oluyor? Yıldız Ateşi isimli suikastçı grubunun birbirini bulması,acı hayat hikayeleri ve Moon'ları bulmaları...