Sabah yine kai.min sesi ile uyandım. Hmn kalktım üzerimi giyindim vs. Herşeyimi halledip aşağıya mutfağa indim. Kahvaltı hazırladım ve masayı kurdum.o sırada ikiside uyandı. Kyungsoo beni çok güldürdü mutfağa saçı başı dağınık. Eşofmanı yarıya ksdar katlanmış. Gözler yarı açık yarı kapalı duvarlara tutunarak geldi.hırıltılı sesi ile
Günaydın dedi sonra.oturup kafadını masaya gömdü..bn gülmekten karnımı turarkn baekhyun geldi.kyungsoo yu gıdıklamaya başladı. Kyungsoo tabi kndini yere attı tepki olarak." hadi kalk yüzünü.yıka gel"
" tamam"
Dedi ve sallanarak banyoya gitti 2 dakka sonra geldi oturduk kahvaltı yaptık. Sonra. Masayı topladık. Herksz hazırlandı okula gittik tabi baekhyun' un zoru ile gittim. Çünkü araba onundu. Ve tahmin ettiğiniz gibi babamın patronu beakhyun un babası.
Herneyse bugün okulda ilk günüm o yüzden çok heyecanlıyım.okul formamızda çok tatlı oldu.( media da var ).
Okula geldik. Arabadan indik herkez bana tip.tip bakıyordu. Neyse hemen okula girdik müdürün odasına girdim. Sınıfımı öğrendim sonra kyungsoo ile sınıfa gidicektim ki zil çaldı o yüzden kyugsoo gitti bnde hoca ile sınıfa gittim sınıfa girer girmez herkezden bağırma sesi geldi. Bazı kıxlar bu kim be vs şeyler söylediler. Hoca bana sınıfa kndimi tanıtmamı söyledi.
" merhaba ben jei min..koreye yeni geldim. Bundan sonra iyi anlaşalım."
Dedim ve hoca bana dönüp" peki.jei min boş olan bir yere oturabilirsin."
" kyungsoo bana eli.ile baekhyun un yanına oturmamı işaret etti. Bnde gidip oturdum. Ders boyunca.bi.kız baekhyun a bakıp duruyordu. BaEkhyun ise defterini karalıyordu. Herneyse ders bitt ve baekhyun un karşısına bi kız oturdu ve.
" baekhyun hafta sonu hiç aramadın "
" işlerim vardı .ondan"
" he knk bu arada bizi tanıştırmicakmısın"
" aa doğru jei min bu park dong min benim çocukluk arkadaşım min buda jei min.bak isimleriniz benziyo. Tanıştırdım hadi bnden bu kadar"
Dedi ve kalkıp gitti. Sonra dong min hemn elini uzatıp
" merhaba tanıştığıma memnun oldum "
" bnde"
Dedim utanarak ancak o hemen canayakın bi şekilde
" seninle çok ii arkadaş olabilirizz, yani tabi istersen"
" tabi neden istemiyeyim. Ztn hala pek alışamadım. "
" merak etme bn seni alıştırırım. Bundan sonra hep birlikte takılırız"
" evet , çook ii olur bu arada kyungsoo yu tanıyomusun?"
" evett tabiki "
O arada zil çalmıştı.
" neyse jei min ben sırama geçim hoca gelir şimdi"
" tmm canım"
Dedim ve gitti. Sonra baekhyun geldi ve oturup kulaklığını taktı. Ders ingilizceydi ancak o hiiç dinlemiyordu.
********
Okul bitti. Biz her tenefüs dong min ile konuştuk ve iyice yakınlaştık.
Dördümüz birden aynı yoldan gidiyorduk yani baek in arabasında. Bilmediğim bi sokakta arabayı durdurdu burası dong min in eviymiş onu evine bırakıp bizde eve geçtik. Eve gelir gelmez ikiside açım demeye başladı bnde. Hmn üzerimi değiştirip mutfağa indim ve yemek yaptım sonra masayı kurdum ikiside yemeği yiyodu. Bnde biraz halsiz hissettiğim için oturma odasına geçip tv izledim
.sonra kyungsoo masayı topladı ve oda tv izlemeye başladı baekhyun ise odasına çıktı.
Kyungsoo ile film izliyorduk sonra göz kapaklarım ağırlaştı ve uyudum.
KYUNGSOO ANLATIYOR...
Film izliyorduk ve jei min e baktığımda uyuyordu bnde odama çıkıcaktım jei min i kucağıma aldım odasına çıkardım ve yatağına yatırıp üstünü örttüm.sonra odama inip uyudum.
******
Uyandığımda karşımda....
Evett.
Nası bitiriceğimi bilemedim
.saçmaysa şimdiden özür dilerim. Ayrıca yazım yanlışları için de.Lütfen yorum vote eksik etmeyin..onlar değerliler.^^