Tam ortaya geldim ve ben rolümü yaparkn soo aniden beni çok hızlı bi şekilde itti ve gözlerim kapandı
(Yazar)
Young min hiçbiçeyden habersiz rolünü yapıyordu. Soo nun sırası geçmişti ve etrafı inceliyordu. O sırada kenarda young min e pis pis bakan taeyeon dikkatini çekti. İyice baktığında taeyeon kalın bi ipi tıtuyordu. Yukarı doğru baktığında young min i bir çuval bekliyordu. Arkasında da sahne süsü vardı. Ve oda baya ağırdı.. soo. Birşeyler yapmak istedi ancak çaresizdi. Taeyeon tam ipi bırakırken soo hızlıca sahneye koşup young min i itti. Young min sahneden aşağı çok sert bir şekilde düştü ve bayıldı. Soo ise young min i itince çuval kafasına düştü aniden daha sonrada sahne süsü(yani kalın ev fln yapıyolar ya öyle bişey anlatamadım ama neyse afcgchg) üzerine devrildi. Soo çuvalın ve o dekor un altında kaldı ve bayıldı.
Görevliler hemen sahneye koşup soo nun üzerindekileri kaldırdılar. Taeyeon ise şoka girmişti çünkü amacı bu değildi. Baekhyun seyirciler arasında en öndeydi ve henen young min in yanına koştu. Ama aklı soo daydı. Dayanamayıp young min in başına birini bırakıp soo nun yanına gitti çaresüzce düşünürken. okulun onünde her ihtimale karşı bekleyen ambulans olduğunu hatırlayıp oraya koştu ve görevlileri çağırdı. Hemen soo yu sedye ye alıp ambulansa bindirdiler ve hastaneye gitti. Onun güvende olduğunu görünce içeri koştu. Young min hala baygındı ve alnı kanıyordu. Baek hemen young min i kucağına alıp arabaya arkaya yatırdı ve soo nun gittiği hastaneye gitti. Young min i hemen acil e aldılar. Baek soo. İçinde young min içinde çok endişeliydi.
İkisinide bekliyordu acilin önünde. Bi ara doktor çıktı. Çıkarken baek aradan young min ve soo karşılıklı yatıyordu ve kapı kapandı.
B(baek): doktor bey iyiler dime?
D: kyungsoo bey hala aynı müdahele yapılıyo. Young min hanım ise iyi darbe almış büraz ve bilincini kaybetmiş. Şimdi gitmeliyim ."
Dedi ve gitti hızlıca.
(Baek)
Ah tanrım. Bunu yapan kimse onu bulucam. Oturup beklemeye başladım. Yaklaşık bi 20 dakika sonra young min i genel bakım odasına aldılar. Bende adamlarımdan birini gönderip normal odaya aldırdım.
Young min iyiydi ama soo nun durumu bilinmiyor.
Bi 10 dakika sonrada soo nun doktoru acile koşarak girdi ve içeriden bağırma sesleri geliyordu. Daha sonrada bi dııt sesi. Ama uzunca. Ve vurma sesi gibi sert bir ses.
Çok fena bir yerde bıraktım. Farkındayım ajskahsj.
Lütfen yorum ve vote yi ihmal etmeyin. Düşüncelerinizi merak ediyorum ve benüm için önemli^-^