3 günlük resmî tatil ne çabuk gelmişti.
Bir gün önceki akşam kızlar bizde yatılı kalmışlardı. Sabah Kenan'lar bizi arabayla alacaklardı. Saat 06.30'da.
Bu arada, Kenanla flört gibiyiz diyebilirim. Tam adını koymadık ama, arkadaşız diyemem, yazık olur.
...
sabah 4.30:
"Uyanın kızlar, tatile gidiyoruz! 🥳"
Amel: Sabahın bu saatinde ne tatili?Ağzını 360 derece açarak esnemişti Amel.
"Kızlar kalksanıza, şimdi bir saat hazırlanamıycaz sonra bizi bırakıp gitcekler!"
"Aa hem duymadınız mı, Giovanni ve Chielsa da geliyormuş ya?"
Lavina: Giovanni mi? Günaydın kızlar..
"Az fena değilsiniz siz, kalkın hadi."Erkeklerin ismini duyunca nasıl da kalktılar ama, ahahaha. Telefonu elime alıp Kenan'a mesaj attım.
Kenann:
"Günaydınn."
-Günaydın canııım.
"Kaç gibi burda olursunuz, ona göre hazırlanalım."
-06.00'da orda oluruz. Siz başlayın hazırlanmaya.
"Tamam görüşürüzz."
-öptümm.
"bendee."Aşık olmuştuk deli gibi, n'olacak bakalım halimiz. Kızlarla hazırlanmaya başladık, üzerimizi giydik. oturup bir iki bir şeyler atıştırdıktan sonra bizimkileri beklemeye başladık.
Yarım saat sonra telefonum çaldı, gelmişlerdi.
Kenan ve ben ayrı, diğerleri de aynı arabada gideceklerdi. Çünkü, hep beraber gitmeye kalkarsak arabaya sığmayacaktık.
Valizlerimizi alıp, evin kapısını kitleyip evden çıktık.
Kızlar kendi arabalarına geçtiler, ben de kenanın arabasına doğru ilerledim.
Kapıyı açmaya çalıştım, açılmadı. Camı tıklattım, yine açmadı. Sabah sabah sabrımı falan mı deniyor acaba?
O sırada Kenan arabadan çıktı, altında beyaz keten eşofmanı, üzerinde polo yaka ve kafasındaki siyah çekici güneş gözlükleriyle belimden kavrayıp sıkıca sarılmıştı..
Sabah gözlerimi açtığımda, yanımda seni görecek olmak, inan bana çok huzur verirdi.
O an sarılmaya çok ihtiyacım vardı. Ona sarılmak bana her an inanılmaz huzur veriyordu, sanki evimdeymişim gibi..
Kenan: Günaydın, uyandın mı bakalım?
"Bu sarılma beni daha çok mayıştırdı ama, uyandım herhalde.."
Kenan: Arabada uyursun şimdi, hadi gel.Kenan centilmence kapımı açtı.
"Mersi."
Koltuğa yerleşmiştim, o sırada Kenan da geldi ve artık yola çıkmıştık.
Bu arada size 1 hafta'da neler olduğundan bahsedeyim.
Kenanla aramızda hiç sorun olmamıştı, umarım olmaz da. Evim dediğim ev yanıyor şu an, ateşler içindeydi. Abim'le kavga etmiştik. Duymamam gereken çok ağır laflar etti sağolsun. Evde sadece barınmak için kalıyorum artık sayesinde.
Tüm paranın benim spor akademime gittiğinden ve ne de olsa bir gelişim göstermediğimden saçmalık olduğundan bahsetti.
Babam ne olumlu ne de olumsuz cevap vermedi. Ne ev ile ilgileniyor, ne de bizimle. Zaten diyorum ya, Ev artık ev değil, otel resmen.
Aslında abime de hak veriyorum, babamın geçindiremediği evi tek başına geçirmeye çalışıyor, çabalıyor. Ama burda bana laf atması kalbimi oldukça kırdı.
Yani anlatabildiğim kadarı evde hep bir kaos vardı. Zaten Cuma sabahtan kaçıyoruz ki tatilimiz hafta sonuyla 5 gün olsun diye. Evden ne kadar uzak, o kadar rahat.
Annem'e gelirsek.
Canım annem, umarım izlediğin yerlerden bizim için çok gururlanıyorsundur. Geride bıraktığın ailen dağılmak üzere ve inan elimden pek de bir şey gelmiyor.
Seni çok az hatırlıyorum 7 yaşımdan sonrasında yoksun benim için, sonsuzluğa gömüldün sanki.
O trafik kazası senin bedelin miydi bilmiyorum ama aldı seni bizden anneciğim.
İşte annem de yok dediğim gibi. Kenan'a gelecek olursak. Bu hafta omzunda az ağlamadım değil. Beni gerçekten sevdiğine ve istediğine inanıyorum artık.
Bana gerçekten her anlamda çok iyi gelmeye başladı. Onunlayken, sanki tüm dertlerim çözüm bulmuş gibi.
Ama o yokken, kafam hep karışık. Sanki içinde çok cevabı olan tek bir soru gibi, hangi birinden başlayayım bilemiyorum.
O olmasaydı, bu haftayı pek kolay atlatamayabilirdim. Yani geçen hafta her şey bunlardan ibaret, düzelen bir şey de yok gördüğünüz gibi.
...
Arabada 1 saatlik uyku çektikten sonra kalkmıştım. Kenan pür dikkat arabayı sürüyordu. Biraz çalan müzikle yolu dinledim..
Kenan: Uyanık mısın, günaydın canım.
"Günaydın.."
Kenan: Neyin var, iyisin dimi?
"Kafam çok karışık.. uyusam da, bazı şeyler geçmiyor."
Kenan: Takma kafana güzelim, bak tatile geldik.
"Bakıcam.."
Kenan: Hadi bağlan da aç bir müzik neşemiz yerine gelsin.Telefonumu arabaya bağlayıp listemden bir müzik seçtim. "bir başka sevgiliyi."
Şarkının çaldığı her an, gözlerine baktım biriciğim, sözleri tekrarladım..
"Bir başka sevgiliyi, sevemem, sevemem, sevemem.."
Kenan: Şu kalbimi sana ben, vereyim, vereyim, vereyim..Gözlerinin içine baka baka söyledim şarkıyı sevgilim, var mı sana daha seni seviyorum demem gerekiyor mu?
Yarım saat süren yoldan sonra yazlığa sonunda gelmiştik. Ev, iki katlı, havuzlu ve kocaman bahçesi olan bir villaydı.
"Burası çok iyiymiş be!"
Lavina: Gerçekten!İçeriye girip eşyalarımızı yerleştiriyorduk. Erkekler bir odada, biz kızlar da bir odada kalacaktık.
——
Sevgili okurlarım,Nasıl buldunuz bölümü?
Beğendiyseniz, Oylamayı, yorum atmayı ve beni takip etmeyi unutmayın. Şimdiden teşekkürler.İyi okumalar.. 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar / Kenan Yıldız FF'
Fanfiction"Yıldızları izleyelim mi sevgilim?" Kafasını bana doğru çevirip beni izlemeye başladı. "Beni değil, yıldızları :)" -Benim yıldızım sensin sevgilim.. - Aralarında engeller olan iki insan, iki âşık. Nasıl olacak bu ikili, zaman her şeyin habercisidi...