7

125 6 0
                                    

Sabah uyanmıştık, saat sabah 07 civarıydı. Yorgun geçen gecenin ardından günaydın millet..
Uyandığımda Kenan'ın yanında, yamacında olmanın hissi pek güzelmiş..

Kenan: Sevgilim, sen ne zaman uyandın?
"Şimdi kalktım sevgilim. Çok yorulmuşuz dün.."
Kenan: Çook.. Ama hiç bir yorgunluğuma değişmem..
"Yaa öyle mii?"

İnanın bu evde sırf Kenan istediği için kalıyorum desem, içimden hiç kızlarla tatil yapma hevesim kalmadı. Kenanla bugün ilk işim konuşmak olucak ama önce Lavina ile konuşucam. Amel'in ikimize birden yapmadığı kalmadı resmen ya?

Of, her neyse. Yattığım yerden kalktım, elimi yüzümü yıkamıştım. Sonra telefonumu alıp bildirimlere bakıyordum. Arda'dan mesaj gelmişti.

Arda Güler:
-Kanka naber?
İyi canım senden naber?
-İyi ya ne olsun. Bu aralar biz de tatiliz, 1 hafta civarı. Gelsenize Kenan ile bu taraflara, Hem, bizim çocuklar da burada.
Kenanla bir konuşup sana haber versem olur dimi?
-Tabi yengem, haber bekliyorum senden.
Tamamdır, hadi görüşürüz.
-Görüşürüzz.

Tam an'da tam beklediğim teklif be! Ben bunu bir Kenanla konuşayım. Ben tuvalette Ardayla konuşup çıktıktan sonra kapıdan Lavina girmişti.

"Günaydın.."
Lavina: Günaydın canım, Nabersin?
"İyi diyelim, iyi olalım. Sen?"
Lavina: Senin gibi.

Tam gidiyordum ki Lavina kolumdan tuttu.

Lavina: Biz, Giovanni ile başka yerde tatil yapmak istiyoruz amaris.
"Sizi o kadar iyi anlıyorum ki, bizden de öyle. Kenanla konuşacaktım şimdi, nereye istiyorsanız gidin güzelim. Benim sana karşı hiç bir şeyim yok. Ayrıca eskisindem çok daha yakın olmalıyız bence. Ben Amel ile görüşmek istemiyorum."
Lavina: Al benden de o kadar Amaris. Çok teşekkür ederim, Seni çok seviyorum.
"Bende seni.. :), ben gidip Kenanla konuşayım. Öptüm."

Kenanın yanına geldim, çoktan uyanmış telefonuna bakıyordu. Yanına gidip koltuğa doğru atladım.

"Sevvggiilliimmm."
Kenan: Efeennddiim caanıımm..
"Aşkım bir şey konuşabilir miyiz?"
Kenan: Konuşalım güzelim.
"Sevgilim, son yaşadıklarımdan dolayı ben açıkçası burada kalmak pek istemiyorum. Yani biliyorum Chielsa ve Giovanni arkadaşların ama yani kalmak istiyorsan kalırım bilmeni-"
Kenan: Arda bana da yazmış, gidelim sevgilim.
"Ne?"
Kenan: Ya zaten Chielsa benimle konuşmuyor bile, e Giovanniyle dün akşam konuştum zaten gitmek istiyormuş o da.
"Ben de az önce Lavina'yla konuşmuştum."
Kenan: Yani dediğim gibi, hazırlan çıkalım şimdi. Yolda bir şeyler yeriz.
"Tamam sevgilim, ben hazırlanıyorum."

Yukarı odaya çıkıp valizimi toplamıştım, Kenan da odasında valizini toparlayıp aşağıya indirmişti çoktan. Ben de hazırdım neredeyse..

Odaya Amel girmişti ve şaşkın gözlerle bana bakıyordu, ha bu arada Lavina'lar da gidiyordu. Amel ve Chielsa ikisi kalacaktı.

Amel: Ne yapıyorsunuz siz ya?

Cevap vermedim.

Amel: Aloo, kime diyorum?

Cevap vermedim, Lavina konuşmuştu.

Lavina: Sence, Amel? Ne gibi görünüyoruz.
Amel: Komiksiniz gerçekten, ne haliniz varsa görün!

Amel odanın kapısını sertçe kapatıp çıktı.

Kapının sert kapanışı, kalbimi ortadan ikiye ayıran hamle olmuştu inanır mısınız? Ama üzülemem, üzülmek istemiyorum.

Valizimi hazırlamıştım, elime alıp aşağı kapıya inmiştik. Lavina ve Giovanni ile vedalaşıp arabaya bindik.

Arabada ilk yarım saat bir sessizlik oluşmuştu. Kenana dönüp baktım, aşırı üzgündü.

Elimle yanağını, saçlarını okşadım..

"İyi misin Biricik?"
Kenan: Bilmiyorum..
"Boşver, emin ol Bizim çocuklarla daha çok eğlenicez."
Kenan: Çok eminim ama, çok kırgınım da. Bilmiyorum Amaris, ne oldu böyle?
"Keşke ne olduğunuz ben de bilsem sevgilim."

İkimiz de derin bir Of çekmiştik. Düşünmeyecektim, bizim çocukların yanında kendimi daha huzurlu hissedeceğimi biliyorum..

Arda ve ben çocukluk arkadaşıyız. Ben, okulum için Türkiye'de büyüdüm. Milli takımın çoğuyla da çoğu zaman vakit geçirmişliğim vardır. Hepsi abim gibidir, eminim ki ben de onların kız kardeşleri gibi..

Arda beni her konuda dinleyip destek olmuştur, Öz kardeşim gibidir. Tabii Barış da öyle. Omzunda az ağlamadım..

Yolun daha ilk saatini yarılamıştık, çok uykum geldiği için koltuğu yatırıp uyuyacaktım.

.
.
.

Uzun süren ve uyuduğum yolun sonunda varmıştık. Arda'ların lüks mü lüks villalarına gelmiştik.

Valizlerimizi alıp kapıyı çalmıştık ve açan Arda'ydı.

Arda: Yaa kimler gelmiş 🥹
"Arda'm!"

Ardayla sıkıca sarılmıştık, benden sonra da Kenan sarılmıştı. Herkes ile teker teker selamlaşmıştık.

Daha sonra Arda'nın bizim için ayırttığı odamıza Kenan ile gitmiştik. Havuz için giyinip aşağıya inecektik.

"Şu centilmenliğe bakar mısın, oda bile hazırlarmış çocuk."
Kenan: Ne düşünceli ya valla.
"Sevgilim.."
Kenan: Efendim canım?
"İyi misin?"

Kenan ellerini belime kavrayıp sarılmıştı..

Ve hafifçe mırıldanarak;

Kenan: İyiyim..
"Hadi gel, inelim."

Aşağıya el el'e inmiştik. Havuz için bahçeye çıktığımızda herkes buradaydı, bizi görünce bir alkış patlatmışlardı.

"Yaa gerçekten şaka gibisiniz ahahaha."

Hakan, Sinem, Ferdi, Sera, Barış, Arda, Duru, Semih, Kerem, Altay.. Nerdeyse hepsi burdaydı.

Barış: Minik prensesim gelmiş yaa?
"Hala büyüyemedim gözünüzde dimi."
Ferdi: Büyümek mi, hala bebek gibisin.
"Ahahaha sağ olun gerçekten! Kenan bir şey söylesene Sevgilim."
Kenan: Siz daha ilk günden sevgilimle böyle uğraşacaksanız olmaz yaani..
"Sağol aşkım."

Tam konuşurken Kenan'ın omzuna elimi atacaktım ama Hakan abi sağ olsun havuza alıp fırlatıvermişti çocuğumu.

"Ay sevgilim iyi misin!?"

Kenan suyun içinden elini havaya kaldırarak 👍🏻 işareti yapmıştı. Sanırım iyiydi..

Sera: Siz niye apar topar geldiniz arkadaşlarınızın yanından, pek normal değil gibi.
"Sorma Sera ya, bir iki olay çıktı. Kenan ve ben de sindiremiyoruz halen daha. Bakma gülüp eğlendiğimize, siz varsınız diye o da."
Sera: Şu tatilinizi iyi değerlendirin, bak Milli Takım başlayacak şimdi, bol bol görüşeceğiz zaten.
"Akşam falan konuşsak olur mu bunları ya, şimdi eğlenmemize bakalım?"
Sera: Çok iyi olur, gel havuza atlayalım hadi!

Sera elimden tutup benimle havuza atlamıştı. Ama ben sanırım birisinin üstüne atlamıştım ki sudan çıktığımda kucağındaydım.

Kucağında olduğum kişiye baktım, Neyse ki Kenanmış.

"Aaa sevgilim?"
Kenan: aa siz kimsiniz? tanışıyor muyuz? Yalnız benim sevgilim var????
"Ahahaha beyefendi benim de sevgilim var, ayrıca beni kucağında tutan sizsiniz?"

Kenan bir anda beni suya bırakmıştı.

"Ya sen deli misin, bi haber verir insan suya bırakırken!"
Kenan: Kızma sevgilim ya, şakalaştık şurda biraz..

——

Sevgili Okurlarım,

Nasıl buldunuz bölümü?

Eğer beğendiyseniz, Oylamayı, Yorum atmayı ve beni takip etmeyi unutmayın!

Şimdiden iyi okumalar.

💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlar / Kenan Yıldız FF' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin