4

226 11 2
                                    

Eveet kızlar ve ben odamıza yerleşmiştik, klüplerden aldığımız izinlerle 1 Hafta buradaydık!

Bikinilerimizi giyip havlularımızı almıştık ve aşağıya havuza inmiştik, Giovanni, Chielsa ve Kenan da aşağıdaydı. Bizi bekliyorlardı.

Giovanni: Lavina hanım bu güzelliğinizi neye borçluyuz?
Lavina: Genlerime canım. Ahahaha.
"Delisin kızım sen dösödösödö."

.
.

Amel ve Chielsa bizi bırakıp sahile gitmişlerdi. Lavina ve Giovanni de içerde akşam için yiyecek bir şeyler hazırlıyordu.

Kenan ve ben de akşam belki ortak post atarız diye fotoğraflar çekiliyorduk.
2-3 fotoğraf çekildikten sonra Kenan, beni alıp suya batırıyordu. Uğraşmak, tam işidir kendisinin.

"Ya n'apıyorsun ya!"
Kenan: Seninle uğraşıyorum, fena mı güzelim?
"Kenan bir şey sorucam.."
Kenan: Sor bakalım..
"Biz neyiz?"
Kenan: Ne olmamızı istiyorsan o'yuz.
"Öyle mii.."
"O zaman Sevgiliyizdir?"
Kenan: Kalbimin ritmini değiştirdin Amaris.. Senden önce sade, normal, berbat bir hayatım vardı. Ama sen girdiğinden beri, çok daha farklı hissediyorum..
"Ben de Kenan. Daha dün'e kadar sevgili istemiyorum diye zırvalıyordum kızlara. Şimdi şu halime bak, Aşk'tan derbeder olmuş bir vaziyetteyim.."
Kenan: Seni çok seviyorum biricik..
"Biricik mi?"
Kenan: Evet, biricik. Sen benim biriciğimsin.
"Ben de seni çok seviyorum.."

Suyun altından beni kucağına almıştı, bacaklarımı onun beline dolamıştım, ellerimi de boynuna. Onun eli benim belimi kavramıştı, Ve nefesini tenimde hissedebiliyordum.. Etkileyici..

Elleriyle saçlarımı düzeltiyordu, gözlerim dudaklarına kaymıştı, dudağımı ısırmıştım.. Dayanamıyorum, Öpücem galiba!

Ani hareket; 3, 2, 1! Öpücüğüme karşılık vermişti.. Buz gibi havuzun içinde sıcacık bir yayılma olmuştu.. An itibariyle ilk öpücüğümü vermiştim! Tabii o bunu bilmese de.

Kenan: Utandın mı sen?

Eyvah, unuttuğum bir şey vardı! Utangaçlığım.. Kesin kıpkırmızı olmuştum, Of..

"N-ne utanması, ne oldu ki?"
Kenan: Kıpkırmızı oldun güzelim..
"Ya, ciddi misin, of."
Kenan: Hahahaaha, sorun değil, sorun değil..
"Gel biraz da Deniz'de yüzelim mi?"
Kenan: Olur sevgilim.

Havuzdan çıkıp havluyla sarınmıştım ve sahile doğru ilerlemiştik. Biraz denizde yüzdükten sonra denizden çıkıp şezlonga yatıp havluyla yüzümü kapatmıştım ve kendimi öylece şezlonga bırakmıştım. Kenan da denizden çıkıp başımda dikeliyordu, gölgesinden anlamıştım.

Havluyu yüzümden kaldırmıştı ve kafasını eğip ıslak saçlarındaki su taneciklerini bana doğru sallayarak yeniden ıslanmamı sağlamıştı, Gıcık!

Gıcık falan dediğime bakmayın, pek severim
kendisini..

"Ya, n'aptın ya!!"
Kenan; Ahshahaha, ıslanmış mı benim güzelim?
"Evet, git ya."

Kenan, benim olduğum şezlonga, yanıma uzanıp beni kolunun altına alarak omzuna yatmamı sağlamıştı..

Teni çok hoş kokuyordu, çok seksi! Kafayı buluyorum galibaaaaa..

"Tribimi akşam atarım, hadi gel çekildiğimiz fotoğraflardan ayıklayıp post atalım.."
Kenan: Olur güzelim, hadi.

.
.
.
.

İNSTAGRAM;

@amarismontero & @kenanyildizz:Biricik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@amarismontero & @kenanyildizz
:
Biricik. 💕

•1.2M Beğeni - 150.00 Yorum

bla

bla

bla

(...)

Sevgili Okurlarım,

bölüm biraz kısa farkındayım, kusuruma bakmayın.

Elimden geldiğince yazmaya çalıştım.

İyi Okumalar!

🌟

Yıldızlar / Kenan Yıldız FF' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin