פרק 1

266 11 1
                                    

אליאב~~

קמתי מהמיטה הלא נוחה של הצבא והלכתי לצחצח שיניים וללבוש תמדים, שמתי את נעליי השחורות ויצאתי מהחדר.

״כולם!לרוץ עשרה סיבובים ואז ארבעים שכיבות סמיכה קדימה!!״ צעק המפקד ועשינו ריצה של עשרה סיבובים ״נו אז איך היה אתמול?״ חברי הטוב אלכס הצטרף עליי ושאל ״היא לא שווה״ אמרתי בקצרה והמשכתי לרוץ , אחרי שסיימתי תעשרה סיבובים עברתי לשכיבות סמיכה ספרתי בליבי עד שהגעתי לארבעים ״קדימה בנים איפה האנרגיות שלכם להמשיך!״ צעק המפקד, סיימתי תשכיבות שמיכה כולי מזיע ומסריח ״המפקד סיימתי״ צעקתי לעברו ״כל הכבוד אליאב אתה יכול ללכת לארוחת צהריים״ אמר וטפח על כתפיי הינהנתי והלכתי לחדר האוכל המסריח שיש לנו לקחתי לי אוכל והתיישבתי באיזה שולחן, אלכס הגיע וישב איתי גם ואכל ביחד איתי ״איזה אוכל מזדיין מה הבעיה להשקיע באוכל״ אלכס אמר ,הוא צודק לפחות שיתנו לנו אוכל נורמלי ״נו אז למה היא לא הייתה שווה?״ שאל אלכס שוב ״כי היא לא הייתה שווה אתה מתכוון לחפור על זה עכשיו״ אמרתי ״סליחה אחי לא יחפור יותר״ אמר והרים את ידיו גילגלתי עיינים ,״כולם לסיים וללכת לחדר האימונים!״ צעק המפקד כולם ענו ׳כן המפקד׳ וכך גם אני ואלכס, סיימתי לאכול ויצאתי לחדר האימונים הורדתי את חולצתי שמתי כפכפות איגרוף והתקדמתי לשק האיגרוף נתנתי בוקסים לשק איגרוף עד שכאבו לי כבר היידים והתאיישתי  אלכס בא והושיט לי בקבוק מים לקחתי מידו תבקבוק ושתיתי ״אתה בא להתאמן  איתי?״ הינהנתי קמתי מהרצפה ואני ואלכס התמקמנו ״תהיה מרוכז״ אמר וגיחכתי אלכס  התקדם אליי עם אגרוף הוזזתי את ראשי ולקחתי את ידו וסובבתי אותה הפלתי אותו על הרצפה ״חתיכת מזדיין״ מילמל הוא שם את רגליו על מותני והיפך אותי וחונק נתנתי לו עם רגלי בעיטה לבטן וסובבתי אותו כך שהוא על הגב הוא ניסה להרים אותי ממנו בעזרת הרגליים אך לא הצליח. ״טוב מספיק חתיכת מניאק״ אמר אחרי שתי סיבובים שבהם הוא מפסיד  קמתי  ממנו מושיט לו את ידי לעזרה ״ככה וויתרת מהר לא מתאים לך״ אמרתי בגיחוך ולקחתי את המים ושתיתי ״נתראה״אמרתי לאלכס ״נתראה״ אמר ויצאתי מהחדר אימונים למקלחות, מחר סוף סוף אני חוזר לבית. נכנסתי למיטה ושקעתי לתוך השינה.

סטלה~~

״סטלה״ ליטוף פנים מעיר אותי משנתי ״סטלה קומי יפתי״ עייני נפתחו ודמותו של אבי נגלתה לעייני לא הצלחתי להחזיק תעצמי ובכיתי וקמתי לחבק אותו לא ראיתי את אבי חודש וכל כך התגעגעתי לחיבוק ממנו ״התגעגעתי אלייך יפתי״ אמר וחיבק אותי חזק ״גם אני״אמרתי בחיוך והתנתקנו מהחיבוק ״הכל בסדר הסתדרת כל הזמן הזה לבד?״ אבא שאל והינהנתי ״כן הסתדרתי אוליביה באה מידי פעם לישון אצלי ואני אצלה״ אמרתי והוא הינהן ״טוב אני הולך להתקלח אני מסריח״ אמר ונשק למצחי ויצא מהחדר חייכתי חיוך גדול  התגעגעתי לאבא שלי כל כך,אימי נפטרה לא ממזמן מתאונת דרכים ואבי לקח את זה קשה היא הייתה אהבת חייו הראשונה ולקחו לו אותה ממנו אני לא רוצה להיזכר ביום שהודיעו לנו שהיא מתה זה היה היום שכל חיי קרסו אמי הייתה בשבילי השראה. קמתי מהמיטה לצחצח שיניים ולעשות את סידורי הבוקר שלי.
הודעה נשלחה לטלפון שלי הרמתי את הטלפון ואוליביה חברתי הטובה שלחה הודעה ׳מה דעתך על מועדון היום?׳ 
׳את יודעת שאני לא אוהבת׳ שלחתי
׳נו בבקשה בשבילי׳
׳אני לא יודעת׳
׳את באה אני לא שואלת אותך ב 19:00 אני באה לארגן אותך׳ נאנחתי היא יכולה להיות ממש עקשנית לפעמיים.
ירדתי במדרגות לפתוח לאוליביה תדלת ״נו את מוכנה?!״ אמרה והרימה שמלות בידה אוי ואבוי למה הסכמתי לזה ״הו הי אוליביה מה נשמע?״ אבי קם וחיבק את אוליביה ״בסדר גמור, אני לוקחת את הבת העצלנית שלך למועדון זה בסדר?״ שאלה אוליביה בחיוך מתחנן ״כן ברור לא יזיק לה לצאת מהבית טיפה״ אמר אבי והסתכל עליי בחיוך ״טוב בואי נילך להתארגן״ אמרה אוליביה ומשכה אותי לחדרי.  ״טוב זה השמלה שלך״ הושיטה לי שמלת מיני שחורה בלי כתפיות ״זה קצר אני לא לובשת את זה״ אמרתי ״נו באמת זה היה עלייך מושלם רק להיום פליז״ אמרה והסתכלה עליי במבט של כלב מתחנן ״רק להיום״ אמרתי ביאוש ולבשתי תשמלה ״וואו זה מושלם עלייך סטלה״ אמרה וחייכתי המשכנו לעשות איפור ושיער ויצאנו
״ביי אבא אני יבוא מאוחר לא לדאוג״ צעקתי ״ביי תהנו חמודות״ אמר ויצאנו מהבית למונית.

נכנסו לתוך המועדון וריח של סיגריות ואלכוהול חדר לאף שלי
״בואי נשתה משהו״ צעקה אוליביה הינהנתי לא הייתי חובבנית באלכוהול אבל כן יצא לי כמה פעמיים לשתות.

אחרי שלוש כוסות של אלכוהול התחילה לי הסחרחורת ניסיתי לחפש את אוליביה אך לא מצאתי,התקדמתי לעבר השירותים עד שנתקעתי בקיר קשיח ״נו באמת קיר״ מילמלתי שמעתי גיחוך ״אני לא קיר״ אמר איש זר והעליתי את מבטי לעברו אני חושבת שאני עומדת למות הוא נראה תוצרת אומנות פשוט שיערו השחור עינו הירוקות והיפות פניו המסורטטות והשרירים הגדולים אני בגן עדן ״אוי אני מצטערת״ אמרתי ובאתי לעקוף אותו לעבר לשירותים אך כף יד גדולה אחזה בי ומשכה אותי ״איך קוראים לך?״ שאל הבחור הזה היססתי אם לענות לו,לבסוף עניתי לו ״סטלה״ אמרתי בשקט ״סטלה...״ מילמל ״יש לך שם יפה סטלה״ הוסיף אני חושבת שאני הופכת לעגבנייה קולו הצרוד שאמר את זה הביא לי זרמים בגוף ״את ממש חמודה שאת מסמיקה״ אמר בגיחוך והרים עם אצבעו את ראשי הסתכלתי עליו עד שהוא התקרב לפניי ונישק אותי
זה לא טוב...אבל הטעם שלו המתוק מעורבב עם אלכוהול אני בטוחה שהוא שיכור אז הוא לא יזכור את זה אז זרמתי איתו,נישקתי אותו בחזרה ולשונו חדרה לפי השתחררתי ממנו כדי לקבל אוויר ״אני מקווה שניפגש שוב סטלה״ לחש לאוזני בחיוך והלך כאילו לא קרה כלום, נכנסתי לשירותים לשטוף תפנים ואז נזכרתי באוליביה אוליביה שיט! יצאתי מהשירותים במהירות וחיפשתי אותה, אחרי עשר דקות מצאתי אותה מתמזמזת אם מישהו אופייני לה הכנסתי אותה למונית ואמרתי לנהג תכתובת.
נכנסנו לבית בשקט חוץ מאוליביה שלא הפסיקה למלמל כמה חתיך היה הבחור שהתנשקה איתו,העלתי את אוליביה לחדר חלצתי לה נעליים וכיסיתי אותה הורדתי גם לי לנעליים תאיפור והחלפתי פיג׳מה, נכנסתי למיטתי הרכה ונרדמתי.
————————————————
היי! זה סיפור ראשון שלי אז אם יש טעיות אשמח שתגידו
זאת רק ההתחלה❤️

הבת של המפקדWhere stories live. Discover now