פרק 4

136 8 2
                                    

סטלה

לאחר חודש~~

אבא שלי סוף סוף סיים את המבצע ואני כל כך מתרגשת לראות אותו חודש לא ראיתי אותו, פתיחת דלת נשמעה ורצתי ראיתי את אבי פותח את הדלת ועוד בחור במדים לידו העלתי את עייני על פניו וראיתי אותו...״סטלה הגעתי״ צעק אבי והוציא אותי מהמבט על החתיך שעומד כמה מרחקים ממני,רצתי לעבר אבי וחיבקתי אותו כל כל חזק הוא הרים אותי וסובב אותי בדיוק כמו שנהג תמיד לעשות לי ״אוי ילדה שלי כמה התגעגעתי אלייך״ אמר אבי ״גם אני,אתה בסדר?״ התנתקו מהחיבוק ״בטח שאני בסדר אבא שלך אולי עוד מעט זקן אבל עדיין חזק״ אמר אבא שלי, ציחקקתי ״אה ותכירי זה אליאב הוא ישן פה לכמה ימים״ אמר אבי הסתכלתי על אליאב ו עיינים שלו נחתו על שלי ישר הסטתי מבט ״ טוב אני עולה להתקלח,אליאב תרגיש בבית״ אמר אבי והלך, ״אנ.. אני סטלה״ אמרתי והושטתי את ידי הוא גיחך טיפה והושיט את ידו גם ״שם יפה״ מילמל ״אני אליאב״ הסמקתי טיפה ״בוא אני יראה לך את חדר האורחים״ אמרתי והוא הינהן והלך אחריי.

אחרי שהראיתי לאליאב את החדר אורחים והשירותים לאורחים הלכתי לחדרי התיישבתי על המיטה ו דפיקה בדלת נשמעה ״סטלה זה אני״ צעק אבי ופתח תדלת ״איך את ילדתי?״ אבא שאל ״ אני בסדר עכשיו שחזרת עוד יותר״ אמרתי וחייכתי לעבר אבי ״אני יודע שזה מוזר שהבאתי חייל שלי לבית מישהו שאת לא מכירה אבל אין לו כרגע בית להיות בו ולא יכלתי להישאר אדיש לזה אז הצעתי לו לגור כאן לכמה ימים״ אמר אבי,היהנהתי לא היה לי מה לומר ״טוב תרדי לאכול ותקראי לאליאב הכנתי תפסטה שאת אוהבת״ אמר אבי וחייכתי ״אוקיי״ אמרתי וקפצתי מהמיטה כמה שהתגעגעתי לאכול אמיתי, דפקתי על הדלת של החדר של אליאב אבל אף מענה לא נשמע דפקתי שוב אך גם אין מענה,אולי קרה לו משהו? נכנסתי לחדר ולא ראיתי את אליאב אולי הוא כבר ירד? הסתובבתי ונתקעתי בגוף קשיח ושרירי  ,מה הקטע שלי עם להיתקע בו העלתי את ראשי אליו והוא הרכין את ראשו אליי,
״חיפשת משהו?״שאל ״אני.. אממ יש אוכל אבא שלי אמר לי לקרוא לך שתבוא״ מילמלתי והתרחקתי טיפה שעברתי את עייני על גופו ראיתי שהוא רק עם מגבת פקחתי את עייני ״אני ילך..״ הוא גיחך ויצאתי מחדרו מהר, אני בטוחה שאני נראית כמו עגבנייה כרגע.

אני ואוליבה החלטנו לצאת למועדון
״קדימה שימי את זה״ אמרה אוליביה והראתה לי חצאית אפורה ומחוך אדום ״ואל תתווכחי איתי את שמה את זה זה היה עלייך מושלם!״ אמרה ושמה לי תבגדים ביד ודחפה אותי לשירותים שבחדרי נאנחתי. יצאתי מהשירותים ואוליביה פערה את פייה ואת עייניה ״אוקיי סטלה זה מושלם!״ אמרה אוליביה וגרמה לי לגחך הלכתי למראה והאמת זה היה יפה מאוד.

הגענו למועדון וכמובן  אוליביה משכה אותי לרקוד איתה ״קדימה תרקדי!״ צעקה והזזתי את אגניי לקצב המוזיקה. ״אני הולכת לשבת!״ צעקתי לאוליביה והיא הנהנה , התקדמתי לעבר הבר התיישבתי על הכיסא וקראתי לברמן ״מה בשבילך גברתי?״
שאל הברמן ״ויסקי בבקשה״ אמרתי והוא הינהן והלך, ״זה בשבילך״ אמר והניח על השולחן הינהנתי כתודה ושתיתי בבת אחת את הויסקי הטעם המגיעל אך טעים גרם לי לכווץ תפנים
״עוד אחד בבקשה!״ צעקתי לברמן ״כבר מגיע!״ אמר, הוא הביא לי תמשקה הנוסף שלי ״בבקשה״ אמר.
אחרי שתי כוסות בערך החלטתי שאני קמה לרקוד טיפה אך שקמתי מישהו חסם את דרכי ״היי״ אמר קול גברי ומושך ״היי״ אמרתי והסתכלתי עליו הוא היה נראה טוב אבל לא כמו אליאב למה אני חושבת עליו לעזעזל היו לו עיניים חומות ושיער חום שרירו היו בולטים במיוחד ״מה יפה שכמוך עושה כאן?״ שאל בחיוך מרושע כזה ״אתה צריך משהו?״ שאלתי רציתי פשוט לעוף ממנו וללכת לרקוד ״אותך״ אמר הסתכלתי עליו במבט מגעיל ״טוב תמשיך לרצות ביי״ אמרתי והלכתי אך הוא תפס בידי ״אנחנו נעשה כיף בואי״ אמר והתקרב אליי ״אני לא רוצה תעזוב אותי!״ אמרתי וניסיתי למשוך אותו ממני ללא הצלחה ״בבקשה תעזוב אותי״ מילמלתי ״אני לא..״ אמר עד שגופו נמשך ממני ובחור.. רגע אליאב? מה הוא עושה כאן פאק, ראיתי אותו מרביץ לבחור שניסה להטריד אותי שאני כבר בטוחה שהבחור בלי הכרה ״עוד פעם אחת אתה תיגע בה תמצא את עצמך בגיהנום חתיכת בן זונה״ צעק עליו ״אליאב?״ מילמלתי הוא הסתכל עליי ובחן את כולי מכף רגליי עד ראשי הוא נאנח ולקח את ידי והוציא אותי לבחוץ רחוק מכל המוזיקה ״את בסדר? אני מצטער שראית את זה״ שאל ״כן אני בסדר..תודה״ מילמלתי ״בואי אני יקח אותך לבית״ אמר ״רגע חברה שלי פה״ אמרתי ״אני ילך להביא אותה רגע״ אמרתי ״אני יבוא איתך״ אמר והינהנתי נכנסו לבפנים וניסיתי לאתר את אוליביה נכנסו לרחבת הריקודים והצפיפות שם גרמה לנו להתקרב ״תזהרי״ אמר והחזיק בי במותן, אני מקווה שהוא לא רואה שאני כרגע כמו עגבנייה ״איפה היא..״ מילמלתי ״את בטוחה שהיא כאן?״ שאל ניסיתי לחפש אותה ו נאנחתי שמצאתי אותה מתמזמזת עם בחור ברור ״הנה היא״ אמרתי והצבעתי עלייה ועל הבחור אליאב גיחך, התקדמנו לעבר אוליביה והבחור שאיתו התמזמזה ״ אוקי אוליביה בואי הגיע הזמן ללכת״ אמרתי ומשכתי אותה מהבחור הזר ״אוף אבל היה לי כיף״ מילמלה מתי היא הספיקה לשתות שהיא ככה שיכורה? ״אני לוקח אותה לבית שלה תכף אני יחזור״ אמר אליאב ולא הבנתי למי הוא מדבר עד שהבחור הינהן הם מכירים?  לקחתי איתי את אוליביה והכנסתי אותה לתוך האוטו וחגרתי אותה, אליאב פתח לי תדלת והינהנתי לו כתודה. אחרי שאליאב שם את אוליביה בביתה הוא חזר לאוטו והסיע אותי לביתי ״את בסדר?״ שאל אליאב ״הוא עשה לך עוד משהו?״ הוסיף ״לא הוא לא הספיק, תודה״ אמרתי ,הוא שם אותי בבית ״אני יבוא יותר מאוחר״ אמר והינהתי ״תודה אליאב״ אמרתי והוא הינהן יצאתי מהרכב ונכנסתי לבית הורדתי את העקבים כדי לא לעשות רעש במדרגות ועליתי לחדרי פתחתי את החדר ונשכבתי על המיטה ועצמתי את עייני במחשבות על הבחור נוטף סקס שגר לי בבית.

מקווה שיצא טוב❤️❤️

הבת של המפקדWhere stories live. Discover now