Tomioka uyandığında güne güzel bir manzarayla başladı. Tomioka bunu çok sevmişti. Yatağının karşınında duran, duvarı kaplayan bir ayna vardı. Tomioka yatağının yanına duran çalışma masasının koltuğunu alıp camın karşısina geçti. Bu manzarayı yaklaşık 1.5 saat izledi. Bu huzurlu saniyeler saneminin odaya girişiyle son buldu.
San: annen aradı.
Tom: açtınmı?
Bunu gözü kapalı, sanemiye bakmadan söylemişti. Sanemi dışarıdaki sesleri dinlediğini anladığı için kısa kesti:
San: sıkıntı yok. Meraklanmışlar. Bende onlara 1 gün bende olduğunu söyledim.
Tom: mhm
Sanemi kapıyı kapatıp çıktı.
Tom: galiba bende kalkmam lazım...Tomioka bunu dedikten sonra hemen kalktı ve okul kıyafetini giydi. Saneminin yanına geldi.
Tom: ben çıkıyorum. Telefonum nerde?
San: nereye?
Tom: okula gidicem
San: otur kahvaltı yap. Beraber gideriz.
Tom: beraber gidersek sınıf yanlış anlar.
San: o zaman kahvaltı yap. Okula yakın bir yerde seni indiririm. Ordan yürürsün kimse anlamaz.
Tom: 1 ben kahvaltı yapmam. 2 ben okuka herkezden önce giderim. Sonra değil.
San: uff ne bk yersen ye. Telefonun koltuğün yanında.Tomioka hemen koltuğun yanına gidio telefonunu aldı ve evden çıktı. Biraz gittiğinde izleniyomuş gibi hissetmeye başladı ve adımlarını hızlandırdı. Yolda giderken shinobu'yu gördü ve uçarak onun yanına gitti.
Shi: ara~ ara~ tomioka-san bir şeymi oldu acaba?
Tom: ...
Shi: *hafif kıkırdar* izleniyomuş gibi hissettin değilmi?
Tom: sen nerden-
???: BÖ!
Ton: AHHHH!
Ten: ohaa lan tomioka bu kadar ürkekmiydin sen?
Tom: tengen b-
???: tengeb bi daha tomiokayı öyle korkuttuğunu göreyim seni jupitere yollarım.
Ten: sanemi ne kızdın mk
San: kes lan sesini!
Tom: y-ya tengen b-bidaha yapma.
San: iyimisin? Bişey oldumu?
Tom: hayır.
San: okula gidelim.
Tom: hıhımmSanemi ule tomioka okula gider..
Yaa bu aralar hikaye yok üşeniyom istek gelmiyo :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okulda deli bir aşk
Ficção Adolescentesanegiyuu smut olacak galiba bilmiyom bayaaa yazım yanlışı konusu bir garip