👉👈 (başlık bulamamış ke)

40 9 24
                                    

Gerçekten çok tesekkur ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten çok tesekkur ederim. Normalde senin dediğin gibi 3 bölüm yapıcaktım ama cok kısa olucaktı bu yüzden bende birlestirdimm (merek etme bunu telafi edicem) iyi okumalarrr

San: tomioka ayakta bekleme istersen oturmaya ne dersin?
Tom: olur.

Tomioka ile sanemi koltuklata oturur. Ama ikiside konuşmaz çünkü birbirlerinden cekiniyorlardır. Sanemi konuşmak için çabalasada ağzından hiç bir kelime çıkmaz. Tomioka konuşacak bir şey düşünmez çünkü saneminin kendisinden nefret ettiğini, sadece onlara ders çalıştırdığı için teşekkür manasında burda olduğunu düşünür. Zaten tengen ile araları çok kötü. (Dövmuştü ya tengen) otomatik olarak bütün herkez ondan nefret ettiğini düşünüyor.

Bu ölüm sessizliğini bozan saneminin arkadaşları olmuştu. Yemeklerini yemişlerdi ve salona gelmişlerdi.

Ten: eee ne oynayak?
Oba: konsol?
Ten: olur! Sanemi getir kolları! Hepinizi yenem
San: görecez. Görecez.

Sanemi kolları getirir ve oynamaya başlarlar. Herkez oyunda ölür ve tek tengen ile tomioka kalır. Tam tengen kazanıcakken tomiok son bir hamle yapar ve kazanan tomioa olur.

Tom: kazandım
Ten: hayırr nasıl kazandın!
Tom: oynayarak?
Ten: ögretsene banaa
Tom: hayır.
Ten: nedenn
Tom: hayır işte tengen. Ha-yır.
Ten: öğretsen ne olcak?
Shi: belliki sana kızgın tengen
Ten: ha? Hangi konu hakkında?
Oba: tomioka sana çarptığında dövmüştün ya ondan bahsediyo
Ten: ne? Tokasını yaka adamı affediyo. Benide affeder demi?
San: tengen!
Ten: nee
San: sınırlarını aşma
Ten: aşarsam ne olur? Dövermisin?
San: *tengene yaklaşır* evet döverim!
Ten: gel döv o zaman!
Tom: YETER
San&ten: *ona bakar*
Tom: YETER ARTIK! IKINIZDE BANA ZARAR VERDINIZ VE BEN BUNUN HAKKINDA KONUŞUYOMUYUM? HE! KONUSUYOMUYUM!
San: ben özür-
Tom: ÖZÜR DILESEN NE OLCAK LAN? TOKAMI YAKTIN TOKAMI!
San: ARTMA LAN ALIRIM YENISINI!
Tom: O TOKAYI BANA otakayı bana *ağlamaklı bir ses tonu ile* ablam almıştı. Doğum günümde. Onunla beraber son doğum günümde. Ondan kalan tek şeydi o toka. Ablamdan kalan son şey. Ve sen. Onu asla alamassın! Ne kadar para verirsen ver alamassın!
San: tomioka ben-
Tom: biliyomusun? Senden NEFRET EDIYORUM NEF-RET!

Tomioka bunu dedikten sonra eşyalarını alıp evden ayrıldı. Ama fark etmediği bir şey vardı. Dışarıda yağnur yağıyordu ve tomioka çok cabuk hastalanan biriydi. Bu yüzde  asla yağmurlu havada dışarı çıkmaz ama herzaman camdan dışarıyı seyrederdi.
Ama bu gün öyle olmadı tomioka giyuu için. Bu sefer dışarıdaydı ve semsiyesi bike yoktü. Üstüne üstük birde ağlıyordu. Tomioka arkasına bakmadan koşarken sanemi shinagazuwanın kendisine doğru koştuğunu fark etmedi. Mavi saçlı genç koşarken arkadan bir el onu bileğinden tuttu ve durdurdu. Bu durduran el sanemi shinagazuwaya aitti.

San: tomioka dur. Lütfen
Tom: *ona bakar*
San: ben ben-
Tom: biliyorum. Çok üzgünsün ama bu üzüntü ablamdan geriye kalan son şeyi geri getirmicek.
San: bikiyorum geri getirmicek ama özür dikerim. Asla böyle biş yapmak istemezdim.
Tom: ama yaptın. Benim için çok degerli bir tokayı yaktın. *ağlamaya başlar* o taka. Ablam öldükte sonra bana kalan tek şeydi. Ve sen onu maffettin. NE OLDU HA NE OLDU? ELINE NE GEÇTI *bağırarak ağlamaya başlar* NEDEN! Neden! neden? Neden...
San: tomioka!

Ve mavili genç beyaz saçlı gencin kucağna düşer..

Sanemi bakış açısı

Hassiktir! Ne yaptım ben! Ne yaptım! Hemen onu eve götürmem gerek! Ya öldüyse? Siktir!

Benden

Shinagazuwa tomiokayı koşarak kendi evine getirdi. Tıp okuyan shinobu tomiokaya baktı ve "sinir kırizi geçirmiş... delirttiniz çoçuğu!" Sanemi bunu duyduğun hemen shinobudan izin alıp kendi yatak odasına çıkardı. Orda sanemi tomiokanın üstünü değiştirdi ve tengen onu tomiokayı dövdüğü için vicudunda azda olsa yaralı duruyordu. Sanemi üstünü değiştirirken tomiokanın vicudunuda keşfetmeyi unutmadı. (+18 bağlamayalım 👉👈) vicudu o kadar olmasada kaslıydı. Sanemi tomiokaya bakarken bir anda yüzünün kızardığını farketti ve hemen bi aynanın karşısına geçti. Ve kendisinin neden kızardığını anlamamıştı... yoksa sanemi tomiokaya aşıkmı oluyordu? Sanemi içinden "hayır hayır! Daha 2 hafta önce onu zorbalıyordum! Asla böyle bişi olmicak!" Tomiokaya bakmadan odadan dışarı çıktı. Tabi sonradan  içi rahat olmadı bu yüzden odaya geri gelip tomiokaya son bir kez bir şeyi varmı diye kontrol etti ve odadan çıktı. O sırada diyerleri salonda saneminin gelmesini bekliyolardı. Böylece sanemiye ne olduğunu sorabileceklerdi. Sanemi odadan çıkıp salona arkadaşlarını yanıa geldi. (Bu arada sanemi gurubun lideri gibi düşüne bilirsiniz)
Ten: sanemi-
San: tomioka uyandıktan ve gittikten sonra kimse ona dokunmicak. Kimse ona zorbalık yapmıcak. O sizle konuşmadığı takdirde asla ama asla onunla konuşmicak. Sadece selam dan selema. Tomiokabın ihtiyacı olursa konuşucak. Anladınızmı?
Shi: ama-
San; shinobu. Yapacak bişi yok onnla k-
Mit; HAYIR! Giyuu benim okuldaki ilk arkadaşım. Kimse benimle takılmazken, yalnız kaldığıma yardımıma heo o koşmuştu! Ve şimdi bana ondan uzak durmamız gerektiğinimi söylüyosun?
Ren; bencede mitsuri haklı. Onunla konuşmamak yerine onunla arkadaş olamazmıyız?
San: tamam. Tek bie şartla. Bi daha zorbalık yapmicaz tamam?
Ten: tamam!
Oba: neden bir anda onu önemsemeye başladın?
San: böş ver sadece-
Tom: denemeyin bile.
Birden herkez tomiokaya bakmaya başlar.
Tom: rengoku mitsuri shinobu muichiro gyomei ile arkadaş olurum ama diğerleri ile asla
San: tomioka bak-
Tom: hayır.
Ten: ama-
Tom: hayır.
Shi: *kıkırdar* benim eve gidip dimlenmeye nedersin?
Tom: *eğilerek* tesekkür ederim. Ama tek kalabilirim.
Shi: tamamdır. Eğer bir şeye ihtiyacın olursa.. burdayım!
Tom: tesekkür ederim. Ben eve gideyim.
San: bırakıyım seni.
Tom: olur.

*arabada*

Sanemi ve tomioka ölüm sessizliği ile tomiokanın evine geldiğinde tomioka inip tesekkür etti. Ve evine girdi. Hemen yatıp uykuya kaldı. Sanemide evine geldiğinde arkadaşlarıda gitmişti kendiside kendini yatağa attı ve hemen yattı.

okulda deli bir aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin