İHANET

2 1 0
                                    


Merhabalarr ballarrımm.İlk bölümle karsınızdayımm.Çok güzel bir kitap olucak hissediyoruumm.Fazla uzatmadan bölüme gecelim :D . Oy vermeyi unutmayınn.

"Her ihanet sevgiyle başlar"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Her ihanet sevgiyle başlar"

...

"Mayolarını,güneş gözlüğünü,kremini sakın unutma" diye bağırıyordu telefonun ucundan Damla. "Damla daha kaç kere tekrarlıyacaksın koydum çantama işte" diyerek sinirli bir şekilde söylendim.En yakın arkadaşım Damla'yla kafa dinlemek için kısa süreli tatile çıkacaktık.İkimizinde kafa dağıtmaya ihtiyacı vardı.Damla konuşmaya başladı "Barlas gelmek istemediğinden emin dimi?" Barlas benim 5 yıllık herşeyden çok sevdiğim güvendiğim sevgilimdi. Hüzünlü bir şekilde "Evet hasta oldugunu söylüyor onu tek bırakmak istemiyorum ama gitmemde ısrar ediyor.Çok yorulduğumu söylüyor" dedim. "Amaan boşver kızım kız kıza tatil yaparız" diye geçiştirdi. Aslında haklıydı zaten kız kıza gitmeyi planlıyorduk Barlas neden gelsin ki düşüncelere dalmışken Barlas aramaya başladı. "Damla Barlas arıyor telefonu kapatıyorum yarın saat 6.30'da havalimanın da ol" diyip telefonu kapatıp Barlas'ın aramasını açtım."Elzemim napıyorsun" diyerek konuşmaya başladı. Elzem benim ikinci adımdı. Ve Barlas'tan başka kimsenin Elzem demesine izin vermezdim."Bavulumu hazırlıyorum hayatım sen nasılsın iyi oldun mu?" diye sordum. Hafif bir öksürmeyle "Daha iyiyim sana başka birşey diyicektim.Bugün annemler bana geliyorlar seninle buluşmamızı iptal etsek olur mu?" dedi. Moralim bozulmuştu ama belli etmedim "Tabii hayatım sorun olmaz zaten yarın havalimanına geliceksin o zaman görüşürüz zaten" dedim. Fakat Barlas kekelemeye başladı "Aşkım biliyorsun hasta oldugum zaman erken kalkamıyorum ama gelebilirsem gelirim dedi. Barlas sadece yalan söylediğinde kekelerdi. Bozuntuya vermeyip "Tamam Barlas benim bavulumu hazırlamam lazım sonra görüşürüz." diyip telefonu kapattım.Moralim çok bozulmuştu yalan söylediğine emindim hissediyordum."Amaaan zaten ortaya çıkar" diyip moralim yerine gelsin diye şarkı açarak işlerimi yapmaya başladım.

ERTESİ GÜN

"Off çok uykum var uçak ne zaman kalkıcak" diye söyleniyordu Damla. Benim aklım ise Barlas'taydı dün gece ki konuşmamızdan sonra ne aramış ne mesaj atmıştı.Keyfim epey kaçmıştı. "Elay sakın Barlas'ı düşünüyorum deme sana neden yalan söylesin ki" Damla haklıydı neden bana yalan söylesin neden bana yalan söylemiş olabilir.Hemen bu aptal düşüncelerimden sıyrılmaya çalıştım tatile çıkıyorum ve keyifli olmalıyım öyle değil mi? Uzun bir süre uykuya dalmışım kalktığımda uçak inişe geçiyordu.Hemen telefonuma baktım saat 9'u çeyrek geçiyordu ve hiç mesaj yoktu.Yanımda uyuyan Damla'ya baktım ve konuşmaya başladım."Damla hadi uyan uçak inişe geçti." Damla zorlada olsa uyandı. Uçak inmişti artık Bodrum'daydık. Aklıma hemen Bülent Serttaş'ın "Bodrumun Akşamları Bir Başkadır" şarkısı geldi.Hemen bir taksiye bindik ve kalacağımız otele doğru yol almaya başladık.Kalacağımız otelin yemek serviside vardı.Gittiğimiz gibi eşyaları yerleştirip kahvaltıya indik. "Elay moralini bozmak istemiyorum ama Barlas'ta değişik bir şeyler var sanki" dedi.Haklıydı Damla bile farketmişti."Evet haklısın iki gündür tuhaf davranıyor normalde havalimanına gelirdi gelmezse bile mesaj yazardı." Damla tereddütle konuşmaya başladı. "Kızım bu çocuk senden ya soğumuş ya da seni aldatıyor." Damla bunları söyledikten sonra başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Barlas yapar mıydı böyle bişey beni aldatır mıydı? "Bence yanlış düşünüyorsun Damla 5 yıldır beraberiz böyle bişey asla yapmaz bana çok değer veriyor.Muhtemelen ailesi ile arası bozulmuş" dedim. "Neyse zaten dönünce öğreniriz hadi gel havuza gidelim." dedi. Odamıza çıktık mayolarımızı giyip açık havuza doğru yürümeye başladık... Damla yüzerken bende güneşleniyordum.Sonra telefonumun bildirim sesi kulağımı doldurdu.Mesaj gelmişti Barlas'tandı."Güzelim sizi rahatsız etmek istemedim vardınız mı?" Şimdi nasıl bir cevap yazmalıydım.Her zaman ki halimle neşeli mi yoksa tripli mi? Tripli yazmaya karar verdim trip attığımı anlar bir şekil özür dilerdi. "Vardık Barlas." yazdım. Sadece trip attığımda ve önemli bir şey olduğunda ismiyle hitap ederdim.Dün telefonla konuşurkende ismiyle hitap etmiştim heralde farketmemişti.Barlas'la olan sohbetimize girdim son attığım mesaja baktım iki mavi tik olmuştu bana görüldü atmıştı.Şaşkın bir şekilde baktım mesajı atalı 7 dk olmuştu.Barlas bana görüldü atmazdı ve trip attığımı anlardı. Ya Damla doğru söylüyorsa beni aldatıyor olabilir mi? Tatil hevesim kalmamıştı.Bir an önce gidip Barlas'la konuşmak istiyordum.Nefes nefese havuza doğru koşup olanları Damla'ya anlattım.Ve bugün akşam 5'e bilet alacağımı söyledim.Damla ısrarla gelmek istediğini söyledi fakat burda kalmasını tek gitmek istediğimi söyledim.Odaya gittim uçağın kalkmasına 2,5 saat vardı hemen eşyalarımı topladım.Geri döneceğimi  Barlas'a söylemeyecektim. Zaten Barlas'ın anahtarı bende vardı. Damla'yla vedalaşıp taksi çağırdım.Taksi gelince kafamı cama yaslayıp düşüncelere daldım. 

4 SAAT SONRA

Uçak yavas yavas inişe geçiyordu.İçimde ki sesler genelde doğru çıkardı ve kötü bir şeyler olduğunu seziyordum.Göreceğim her şeye hazırlıklı olmalıydım.Uçaktan indim ve taksiye bindim.Barlas'ın evine doğru yol almaya başladık. Yaklaşık 45 dakika sonra koca villanın önündeydim. Anahtarla yavaş yavaş kapıyı açtım.Bavullarımı kapının önünde bıraktım.Sessiz adımlarla Barlas'ın odasına doğru yürüdüm. Hafif aralıklı kapıdan içeri baktım.Gözümden bi damla yaş süzüldü.Damla haklıydı sezilerim doğruydu.Barlas karşımda çocukluk arkadaşıyla öpüşüyordu.Sessizce ordan ayrılmak istedim.Ayağım birbirine dolandı ve yere düştüm.Barlas sesi duymuş olacak ki kapıyı açtı.Karşısında beni görünce dediği tek şey "Elzem" oldu.Ağlayarak "Bana bir daha Elzem deme" dedim. ve yavaşça ordan ayrıldım. Barlas arkadan gitme açıklayabilirim diye bağırıyordu. Neyi açıklayacaktı klasik erkek bahanesi öpüşürken hissetiklerini mi bana açıklayacaktı? Şuan yalnızım ama etrafım kalabalık.Kafamın içinde ki düşünceler kalabalığın sahibi...

Kendi canından çok sevdiğin herkesten çok güvendiğin kişinin ihanet etmesi nasıl bir his biliyor musunuz?




EVEEETT SEVGİLİ BALLARRIIM İLK BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK.HİKAYEMİZİ NASIL BULDUNUZ? BİRAZ KISA OLDU AMA OLSUN ŞÖÜĞSÖX

5 YILLIK SEVGİLİNİZİN SİZE İHANET ETTİĞİNE İNANIR MIYDINIZ?

ELAY KARAKTERİNİ NASIL BULDUNUZ?

BARLAS KARAKTERİNİ NASIL BULDUNUZ?

DAMLA KARAKTERİNİ NASIL BULDUNUZ?


BOL BOL YORUM ATMAYI UNUTMAYIN BALLAARRRIIM

SONRAKİ BÖLÜME KADAR ALLAH'A EMANET OLUN.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Berlin'de TürkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin