Yarım saat falan sonra Seojun gitti.
"Minho odamda mı?"
"Evet."
Gidip odamın kaşısını açtım. Görünürde kimse yoktu ama yerde dolabımda olması gereknbi kutu vardı, bu yüzden direk dolaba baktım. Karşımda kendini nerdeyse küçültüp dolaba girip kıyafetlerde kendini kapatmaya çalışan bir Minho vardı.
"Seni polis sandım bi an."
"Zaten polisim?"
"Doğru."
Sonra Eun'da odaya geldi.
"Cidden Loe mu? Ben şahsen... Kedime Cookie adını verirdim."
"Loe'yu tercih ederim."
Gülüştük.
"Saat geç oldu Eun burda kalmak ister misin?"
"Bilmemm..." Sanki Minho'dan izin istiyomuş gibi ona baktı.
"Yarın izinliyim film falan izleriz."
"Tamam, olur."
Salona geçtik. Ben mısır hazırlarken Minho ve Eun'da film seçiyodu.
"Fikrim nasıldı?"
Minho aniden gelince irkildim.
"İyi... Ama hiç beklemiyodum. Ben şahsen kıza benzemeye çalışan bi Minho bekliyodum."
"Sanki sende elbise, peruk falan var..."
"Oda doğru. Şunu sen al götür bende içecek alıp geliyorum." Mısır dolu kaseyi Minho'ya postaladıktan sonra dolabı araştırmaya başladım. Ama su dışında birşey kalmamış... Mısırın yanı kalfe olmaz herhalde? Kahveyi mısırdan sonra yaparım ve en kısa sürede alkşveriş yapmam gerekiyo...
Bende Minho'nun yanına oturdum. Mısırlar Minho'da duruyodu.
"İçecek?"
"Kalmamış. Su isterseniz getiririm."
"O zaman büyük bardakalarda su alalım. Yarında içecek alalım."
"Suları alıp geliyorum siz başlayın."-6 SAAT SONRA-
MINHO'NUN ANLATIMIYLA~
Seçtiğimiz dizinin 5. bölümünden sonra Eun uyuyakaldı 9. Bölümde de Hannie uyuya kaldı. Eun başını bana dayadığı için hiçbirşey yapamıyodum. Kapının önünde sesler duydum.
"Sus içerden sesler geliyo."
"Uyumuyolar galba."
"Dedim işte sonra gelelim diye."
"Biraz daha sessiz ol duyucaklar."
Sesleri tanımıyodum. Han'ın bi komçusuda olamazdı. Kumanfaya uzanıp sesi biraz daha yükselttim.
"Hannie, Hannie uyan."
"Noldu..."
"Sessiz ol! Kapıda birileri var."
Anında ayıldı ve ayağa kalktı. "Kim?"
"Bilmiyorum bakmadım. Ama televizyon sesini uyumadın olarak düşünüp sonra gelelim dediler."
Sessizce kaşının deliğinden baktı ve sessiz, hızlı adımlarla yanımıza geldi.
"Polisler gelmiş..."
"Bunlar bir dakika bile rahat durmiycak mıı!"
"Minho seni kovmak gibi olmasın ben işe gittiğimde bunlar gelip evi basarlar. Bu yüzden aetık burda kalman güvenli değil."
"Yarın Eun'a giderim. Eşyalarımın yarısı kalsın. Gelirsem kullanırım."
"Tamam. Biraz uyanık kalalım sesi de kıs Eun uyanıcak. Yarın konuşuruz."
"Tamam."
Sesi kıstım.HAN'IN ANLATIMIYLA~
Normalde en geç 8-9 gibi kaşkardım ama gece geç uyuduğumuz için, evime gizlice girmeye çalışan polisleri unutmayalım, 11'de kalktım. Enu kalkıp bişeyler hazırlamaya başlamıştı bile, en iyi ve bölünmeden uyayan o, Minho'da hala uyuyodu.
"Yardım lazım mı? Masahı hazırlayabilirim."
"Olur, yemek hazjr olmak üzere."
Masayı hazırlamaya başladım. Masa hazırlığı bittiğinde yemekte hazkrdı zaten tek eksik Minho ve peçete.
"Ben Minho'yu uyandıriyim."
"Bende peçete getiriyim."
Peçeteleri alıp masaya döndüğümde Minho hala 5 dakika pazarlığı yapıyodu.
"Minho polisler geldi."
"Nee!"
Koltuktan fırladı ve telaşla ne yalıcağını bilemedi.
"Şaka şaka."
"Bu nasıl şaka ya."
"Eun 2 saattir uyandırmaya çalılıyo seni kalkmıyon. Başka ne yapsaydım?"
Masaya geçtik ve Eun'a gece poliskerin geldiğini anlattık daha doğrusu ben olaya yarısında dahil olduşum için Minho anlattı.
"Yani sende kalabilirmiyim?"
"İstediğin kadar kalabilirsin, sormana bile gerek yok."
Yemekten sonra hızıca masayı topladık ve biz diziyi izlerken uyuya kaldığımız için Minho bize özet geçti. Televizyon sabaha kadar açık kalmış Eun uyanınca kapatmış bu yüzden sonra tekrardan izleme kararı aldık.
Minho'yu yeterince tanınmiycak jale getirdikten sonra, Eun birazcık da makjay yaptı Minho'ya, çıktık.
Biraz Eun'da durduktan sonra çıktıp çok ferekli olan ve uzun süredir yapamadıpım alışverişi yapmaya çıktım. Eun'un dediğine göre evde artık hiçbirşey kalmamış, kahvaltıyı hazırlerken çoğunu kullanmış. Zaten az şey vardı artık bitmiştir.
Eve geötiğimde de Seojun'un dediği grubu biraz araştırdım. Ve biraz videolarını izledim.
Sonra evin kapısı açıldı. Telefonumu elime alıp mutfağa saklandım.
Onlar gelmişti... Gizlice videolarını çektim evine gizlice girdikleri için ihbar edicem onları, depda kanıtım.
"Evde mi?"
"Değil gibi. Çabuk sen odasına bak bende diğer odaya bakiyim."
"Salona bakmiycazmı?"
"Boş zaten."
Onlar odalara geçtiğinde salona geçtim ve toltupa dayanarak onlara video çektiğimi belli etmeye çalıştım. Odalardan çıktıklarında karşılarında benim olduğumu gördüklerinde şaşırdılar.
"Sizi ihbar etsem... En kötü ne olabilir ki?"
"Han o videoyu sil."
"Hayır."
Telefonu almaya çalıştılar. Biri almaya çalışırken diğeri beni yere düşürdü. O sırada telefonu kapttım. Kilidini asla tahmin edemezlerdi, parmak izi fala da açık değildi bu yüzden açmaları çok zor.
Ama bu polisleri 2-3 kere görmüştüm... Yeni olmalılardır. Sonra birinin telefonu çaldı.
"Alo? Evet... Ama lu anda nize verdiğin görevi yapıyoruz. Tamam geliyoruz."
"Noldu?"
"Bırak şimdi onu Kızıl Kim'i ihbar etmiş birileri. Gitmemiz lazım."
"İyi ama görüntü?"
"Sonra halleriz onu."
Beni tutmayı bıraktığında hızlıca telefonumu tutanı tuttum ve telefonumu alıp kapıya doğru ittirdim.
"Görüşürüz... Ama kovulduğunuzda sizi görürmüyüm bilmiyorum."
Ardından Seojun'dan birsürü mesaj geldi.
-Han çabuk sana atıcağım adrese gel.
-İzin günün biliyorum ama...
-Kızıl Kim birini bıçaklamış.
-Ekipten birini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Koruma
FanficÜnlü bir çetenin lideri olan MINHO çocukluk arkadaşını korumak için polis olan JISUNG