The night of my life

1.4K 67 4
                                    

Έφτασα νωρίτερα από όλους,όπως συνήθως.Περίμενα πέντε ολόκληρα λεπτά μέχρι που εμφανίστηκαν.Ο Ράιαν μου χαμογέλασε και τον αγκάλιασα φιλικά.Παρατήρησα το ντύσιμο της Δήμητρας.Ήταν αρκετά ελκυστικό - από την άλλη η Αγγελική φορούσε απλά ρούχα χωρίς έντονο μέικ απ. 

Πλησίασα κοντά τους.Αναρωτιόμουν που βρισκόταν αυτή τη στιγμή ο Γουίλ.Είμαι σίγουρη ότι θα κολυμπούσε σε μια επαγγελματική πισίνα ολομόναχος.Ένα από τα πράγματα που του αρέσει.Αύριο ήταν ο αγώνας που όλοι περίμεναν να με δουν.Αυτή η σκέψη με κατακτούσε για μέρες και με έκανε να νιώθω χειρότερα από ποτέ.

Ο Ράιαν μας έκανε νόημα να μπούμε στο αμάξι του.Εγώ με την Αγγελική καθίσαμε πίσω ενώ η Δήμητρα στην θέση του συνοδηγού.Το κλαμπ 41 ήταν περίπου δέκα λεπτά με μεταφορικό μέσο.

Κατά την διαδρομή κανείς δεν μιλούσε.Πράγμα παράξενο για εμάς.Έριξα μια ματιά στο κινητό μου.Η ώρα ήταν εφτά και μισή.Σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον Παύλο για να έρθει,δεν ήθελα να είμαι τελείως μόνη μου με τον Γουίλ και τις παλαβές κολλητές μου Αν νομίζουν ότι θα του πω κάτι είναι γελασμένες.Δεν θα εκφράσω τα αισθήματα μου σε κανέναν,το πήρα απόφαση.Εξάλλου εγώ και ο Γουίλ είμαστε απλά καλοί φίλοι.

Κατάλαβα επιτέλους ότι φτάσαμε.Ο Ράιαν πάρκαρε το αμάξι και βγήκαμε.Η Δήμητρα φαινόταν πολύ ενθουσιασμένη.

''Απόψε θα γίνει χαμόοος ''

Την κοίταξα χαμογελώντας.Χαιρόμουν που ήταν τόσο χαρούμενη.Της έκλεισα το μάτι.

''Αυτό θα το δούμε''

Προχωρήσαμε προς την είσοδο.Ένας από αυτούς τους τεράστιους μπράβους μας ζήτησε τις ταυτότητές μας.Του τις δείξαμε και μας είπε να περάσουμε.

Δεν πίστευα στα μάτια μου.Η δυνατή μουσική έκανε την καρδιά μου να χτυπάει με τρελό ρυθμό.Υπήρχαν παντού κολεγιόπαιδα που χόρευαν και έπιναν συνεχώς.Άλλοι κάπνιζαν και συζητούσαν.Δεν το φανταζόμουν έτσι.Και αυτό το μέρος δεν ταίριαζε καθόλου στον Γουίλ.Έπιασα το χέρι της Αγγελικής,εφόσον η Δήμητρα είχε εξαφανιστεί στο πλήθος χορεύοντας.Με τόση βαβούρα αναγκάστηκα να φωνάξω για να της μιλήσω.

''Δεν υπάρχει κανένας γνωστός εδώ.''

''Χαλάρωσε Μελ.Όπου να'ναι θα εμφανιστούν.''

Αναστέναξα και κάθισα σε ένα σκαμπό κοντά στην πόρτα για να περιμένω.Άλλοι θα νόμιζαν ότι είμαι ένα κοριτσάκι που δεν του αρέσει να περνάει καλά και είναι ξενέρωτο.Με τις φίλες μου όμως να εξαφανίζονται κάθε λεπτό ήταν λίγο δύσκολο να διασκεδάσω.Ζήτησα μια μπύρα από τον μπαρ μαν.Εκεί που δεν το περίμενα εμφανίστηκε ο Παύλος.

Your Sex AppealDonde viven las historias. Descúbrelo ahora