SleepOver - GameOver

2.8K 113 4
                                    

A/N Σας ζητώ συγγνώμη τοσο πολύ που δεν έχω βάλει εδώ και καιρό <3 ! Απλά έτυχε κάτι τυχαίο και δεν είχα χρόνο να γράψω!Γι'αυτό θα σας ετοιμάσω ένα αρκετά μεγάλο κεφάλαιο ♥ Ελπίζω να μη μου θυμωσετε <3 Αυτα απο μενα (!) Ily 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έμεινα καθώς με κοιτούσε στα μάτια.Ένας κρύος ιδρώτας με έλουζε από πάνω μέχρι κάτω δίνοντας μου αδυναμία με το τι θέλω να κάνω.Στεκόμουν σαν ανόητη μπροστά του με ένα βλακώδες ύφος.Για μια στιγμή σκέφτηκα να την κοπανήσω αλλά δεν ήθελα.Ευτυχώς είχα προλάβει στα γρήγορα να φορέσω το εσώρουχό μου και ένα πρόχειρο σουτιέν.Όταν ο Ηλίας είδε ξεκάθαρα τι είχε κάνει έφυγε τρέχοντας και εξαφανίστηκε,αφήνοντάς με σοκαρισμένη.Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα όμως αποφάσισα να μη συμπεριφέρομαι σαν νιάνιαρο.Πήρα γρήγορα τα ρούχα μου από την πεταμένη τσάντα που είχε αφήσει πίσω του.Δεν πρόκειται να πατήσω το πόδι μου για αρκετές μέρες στο κολυμβητήριο πράγμα που με έκανε να στεναχωρηθώ περισσότερο.Για κακή μου τύχη σήμερα συναντιόμουν με τον Παύλο και μετά από αυτό το συμβάν δεν ήμουν σίγουρη αν θέλω ακόμα να του μιλήσω.Αλλά έπρεπε.Βγήκα από το κτίριο και είδα τις δύο κολλητές μου να με περιμένουν με βαρεμένο ύφος.

''Τι στο διάολο έκανες τόση ώρα;'' είπαν με ένα στόμα.

Έσφιξα τα χείλη μου και τους έδειξα το μήνυμα του Πα΄υλου υπενθιμίζοντας ότι έπρεπε να φεύγω.Τέλεια,τώρα είμαι και απαίσια φίλη.Φαίνεται να έδειξαν κατανόηση αλλά μπορούσα να δω την απογοήτευση μέσα από τα μάτια τους.Με συνόδευσαν μέχρι το πάρκο όπου αντίκρισα το ''αγόρι'' μου να κάθεται σκυθρωπός σε ένα παγκάκι.Με αγκάλιασαν,μου ευχήθηκαν καλή τύχη και έφυγαν για τα σπίτια τους.Σήμερα το βράδυ θα κάναμε sleep over στο σπίτι της Δήμητρας και ήμουν πολύ ανυπόμονη,γιατί πάντα,η μητέρα της μας φέρνει κάτι τεράστιες σοκολάτες από το Βέλγιο (από εκει που κατάγεται).Έχει μια μικρή αδερφή τεσσάρων χρονών,την Νίκι που αν και φαινεται αρκετά γλυκιά είναι καταστροφέας.Σε σχ'εση με τον αδερφό της όμως,τον Νέιτ,καμία σχέση.Του αρέσει να πειράζει την Δήμητρα με τις απαίσιες φάρσες του και να την ενοχλεί κάθε λεπτό,όπως ένα συνηθισμενο δεκαπεντάχρονο αγόρι.Όσο για την Αγγελική,είχε έναν μεγαλύτερο αδερφό,μόνο που δεν τον έβλεπε συχνά λόγο της δουλειάς του,(σαν την Σάντρα κάπως.). Πλησίασα τον Παύλο βγαίνοντας από τις σκέψεις μου και έκατσα δίπλα του.Με χαιρέτησε και με αγκάλιασε φιλικά.Στρογγυλοκάθισα δίπλα του και μιας και ειχαμε καιρό να τα πουμε αρχίσαμε μια ήρεμη κουβέντα.Η πίεσή μου όμως ανέβηκε πιο πολύ όταν με ρώτησε τι ήθελα να του πω.

Your Sex AppealDove le storie prendono vita. Scoprilo ora