Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın🏵
○○○
Endişeli bir şekilde hekimin odasında bir oyana bir buyuna yürüyordu siyah saçlı genç. Neler olduğunu anlamış değildi ama kafasında kötü düşünceler dolaşmaya başlamıştı bile.
Onun aksine iki arkadaşı ise onun bu evhamlı hareketlerine anlam veremiyorlardı. Konu evliliği olunca çok katı olabiliyordu ama bu seferki söyledikleri fazla saçmaydı.
Dediğine göre eşi onu aldatıyordu.
"Jisung dur artık başım dönmeye başladı" dedi sonunda gözlüklü beta. Elinde kalemi, kucağında kitabı, hem arkadaşını dinliyor hemde ders çalışıyordu. Bence bu onun için bile fazlaydı.
"Nasıl durayım Seungmin, ben sana burda aldatılıyorum diyiyorum sen bana dur diyorsun. Ayrıca Jeongin şu gimbapı yemeği keser misin miğdem kalktı!??"
"Ama bu senin en sevdiğin yemek hyung..." diye ağzı dolu bir şekilde şaşkınca karşısındaki büyüğüne baktı omega. Onda gerçekten tuhaf şeyler oluyordu ama hiç bir şeyi anlamış değildi.
"Tamam, olayları baştan alalım" Seungmin kitabını kapatıp bir kenaraya kaldırdı ve bacak bacak üstüne atarak gözlüğünü düzeltti. "Şimdi bize teker teker yaşadığın şeyi anlat."
"Tamam. Gece uyuyordum ve bir anda mührümde hissettiğim acıyla ayaklandım. İlk başta ne olduğunu anlamadım ama sonra tekrar o acıyı hissettiğimde bir şeylerin ters gittiğini fark ettim. Bu yüzden odadan çıkıp alfamın yanına gittim ama onu bulamadım, çalışma odasında değildi..."
Jisung gergin bir şekilde olayları anlattıktan sonra Seungmin ile Jeongin sessiz kalmıştı. Şüphelenmekte haklıydı ama yine de bir şeyleri netleştirmek için daha erkendi. "Peki bunu Chan veya Changbin'le konuştun mu??"
"Hayır çünkü onları da bulamadım"
Bu sefer kaşlarını çatıp sinirlenen Seungmin ile Jeongin olmuştu. Onlar gece vakti nereye gitmişlerdi ki?? Bu çok mantıksızdı, en azından eşlerine haber verebilirlerdi.
Ortamda bir sessizlik hakim oldu. Bu sefer gergin olan sadece Jisung değil diğer arkadaşlarıydı da. Ama ne söyleceklerini bilmiyorlardı.
Taki Jisung'un gözüne gimbap erişinceye kadar. Tekrar miğdesi bulanmış ama bu sefer kendini tutamamıştı. Yakındaki çöp kovasına boş olan miğdesini boşaltırken hekim olan Seungmin onun için endişelenmeye başlıyordu.
"Bu kusmalar ne zamandan beri var??"
"İki gün olucak. Her sabah oluyor, tam bir işkence"
Kaşlarını çattı Seungmin, bir şeylerden şüpheleniyordu ama tam olarak emin olmalıydı. Steteskobunu boynundan çıkarıp ayak üstü arkadaşını muayene etmeye başladı. Jisung ise masum bir bebek gibi sadece ona ayak uydurdu.
"Üstündeki elbise yeni mi hyung??"
"Evet!! Yeni aldım, çok güzel değil mi??"
"Çok güzel˜"
Jisung her zaman cesaretli bir çocuk olmuştu. Fenimenlik ise onu yansıtan bir şeydi. Eskiden böyle iddalı giyinmiyordu ama evlendikten sonra daha da bir cesaret gelmişti.
Elbisenin altında uzun, mavi, kalın topuklu ayakkabıları vardı. Saçlarını kıvırcık hale getirmiş ve iki yanına açmıştı. Gözlerinde ise keskin bir mavi eyeliner bulunuyordu. Jisung gerçekten Lee krallığındaki en seksi omegaydı, ve de en güzeli.
Onlar elbise hakkında konuşmaya devam ederken Seungmin hala Jisung'u muayene ediyordu. Ciğerlerinde bir problem yoktu, boğazında herhangi bir enfeksiyona da rastlamamıştı. Miğdesini üşüttü herhalde diye düşünerek orayı dinlemeye başladı.
Ama duyduğu seslerle bunun bir miğde sorunu olmadığını anladı.
"Hassiktir!!"
Onun bağrışı Jisung ile Jeongin'in ilgisini çekerken ne olduğunu anlamadıkları için kaşlarını çatmışlardı. "Ne oldu?? Ölücek miyim yoksa??"
"Ağzını hayra aç hyung!!" diye çıkıştı büyüğüne. Bazen onun bu cesareti küçüğü dehşete düşürüyordu. "Tanrı korusun!"
"Şaka yapıyorum bebek ekmeğim, ölmek için çok güzelim"
"Ölüp ölmeyeceğinden emin değilim ama söylediklerimden sonra bayılabilirsin Jisung'cuğum" demişti ciddi bir sesle Seungmin. Bu durum hem Jisung'u hemde Jeongin'i korkutmuştu.
"Ay insanı çatlatma da söyle artık!!" diye bağırdı Jisung.
Seungmin ise sabırsız arkadaşına göz devirmiş sıkıntılı bir nefes vermişti. Bu çocuktan adam olmazdı, nasıl anne olucaktı ki?? "Hamilesin gerizekalı!!"
"NE!??"
Jisung ile Jeongin aynı anda bağırdığında Seungmin yerinde sıçramış sonra da göz devirmişti. Neden bu iki gerizekalıyla arkadaştı bilmiyordu ama bunu uzun süre sorgulamayı bırakmıştı. Şimdi daha önemli problemleri vardı çünkü.
"Amca oluyorum!! Ya da dayı!! Belki de her ikisi de!!"
Jeongin heyecandan bağırıp ileri atılarak hyunguna sarılırken Jisung hala şoktaydı. O kadar çok şaşırmıştı kii hiç tepki veremiyordu. Karnında sevdiği adamın çocuğunu taşıyor olucak olması onu heyecanlandırmıştı. Ama şuan tepki vermekte zorlanıyordu.
"Hyung, mutlu değil misin yoksa??" diye sormuştu Jeongin. Tepki vermediğinden dolayı iki arkadaşını da endişelendirmişti. Ama bilmiyorlardı kii Jisung'un heyecandan dili tutulmuştu. İstese de bir şey söylüyemiyordu.
Bunu sonunda fark eden Seungmin ise gülümsemiş ve elindeki steteskobu Jisung'a takmıştı. Daha sonra uç kısmını karnına koydu. İlk başta Jisung ne olduğunu anlamadı. Ama sonra duyduğu sesle gözleri yavaştan dolmaya başladı.
Kalp atışları...
O kadar küçük o kadar hızlıydı kii Jisung'un elleri titremeye başlamıştı bile. Gözlerindeki yaşlar yanaklarına firar ederken yüzünde büyük bir gülümse oluştu. Bu his düşündüğünden daha güzeldi.
"Şimdi ben... anne mi olucam??" dedi burnunu çekerken. O hala minik bir bebek gibi davranıyordu, ama anne olması gerekiyordu. Nasıl yapıcaktı bilmiyordu ama şimdiden heyecanlıydı.
Onunla birlikte mutlu olan Seungmin ile Jeongin birbirlerine bakarak gülümsemiş ve sadece arkadaşlarına derin bir sarılma vermişlerdi.
"Evet minik sincap anne oluyorsun."
●●●
Yeni minificime hoşgeldiniz!!
Aslında ben bunu oneshot olarak yazmak istiyordum ama aklımda olan olaylar sadece bir bölüme sığmayacak gibiydi. Bu yüzden minific yapmaya karar verdim.
Bütün bölümleri yazdıktan sonra kitabı yayınlıcam. Belki teker teker atarım, belki hepsini aynı anda atarım. Artık keyfim nasıl isterse🤭
Bölümler kısa olucak ve eğerki hoşunuza gitmezse ficimi terk edebilirsiniz. Buna hiç üzülmem çünkü öylesine yazdığım şey. Dikkat etmiyorum yazarken ve yazım yanlışım varsa çok takmamaya çalışın.
Çerezlik bir kurgu olucak.
Yine de sizden bol yorum bekliyorum, sorularız varsa da sorabilirsiniz.
Umarım beğenmişsinizdir🌺
Hoşçakalın👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Queen // Minsung
Fanfiction[ARA VERİLDİ] Lee krallığında yaşayan Minho ile Jisung, mutlu bir evlilik geçiriyorlardı. Ta kii bir gün Jisung mühründe acı hissedinceye kadar... *Yan shipler; - Hyunlix - Chanmin - Jeongbin