Medya: Jisung'un karnı şuan 7 numarada...
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın🏵
○○○
5 ay sonra;
"Evet!! Böğürtlenli turta da geldi~"
Felix elindeki turtayı ortadaki masaya koyarken arkasından alfası da tabak çatallarla onu takip ediyordu. Bugün herkes saray bahçesinde toplanmış birlikte sohbet ediceklerdi.
Aynı zamanda Felix ile Hyunjin'in beşinci aylarını kutlucaklardı. Oldukça verimli bir ilişkileri olmuştu ve birbirlerine oldukça bağlanmışlardı. Felix kalbini tekrar açtığı için iyi hissediyor, Hyunjin'de aşkına karşılık verdiği için Felix'e binlerce kez teşekkür ediyordu.
İkisi Minsung aşıklarından sonra sarayın en popüler çifti olmuştu. Çünkü Hyunjin her boş bulduğu vakitte kendisini mutfağa atıyordu. Flört etmeden duramıyordu.
Onlar dışında Minho olaya hala alışamamıştı. Açıkçası böyle bir şey beklemiyordu. Kızgın değildi, aksine kardeşi adına çok mutluydu. Sadece tuhaf hissediyordu, sonuçta kardeşi onun eski sevgilisiyle çıkıyordu. Belki ilerde alışırdı ama şuan gerçekten garip hissediyordu. Zamana bırakacaktı...
Son olarak mutlu olmayan bir diğer kişi ise Jisung'du. Ama konu Felix ile Hyunjin değildi. Konu önünde duran böğürtlenli turtaydı. 9 aylık olan, karnı burnunda ve daha da huysuz olup herkesi dize getiren Jisung'un, şuan tek mutsuz olduğu konu turtaydı.
Turta!!
"Neden böğürtlenli?? Neden çilekli değil??"
"Pardon??" dedi Felix elinde bıçakla kalakalırken. "Bunun için bana çemkirmiceksin herhalde. Alfan böyle istedi, git ona çemkir"
"Minho!!"
"Hayatım, çok fazla çilek yiyorsun. Sonunda seninde bebeğimizin de alerjisi olucak. Yapma lütfen..."
Minho bıkkınlıkla omegasını susturmaya çalışırken, Jisung bir anda ağlamaya başlamış ve herkesin ona şaşkınca bakmasına yol açmıştı. "Banane!! Ben çilek istiyorum~"
Minho sıkıntıyla bir nefes verip ne yapacağını düşündü. Diğerleri de büyük bir çıkmazdaydı. Son aylar olduğu için Jisung cidden hiç çekilmiyordu. Durduk yere ağlaması Minho'yu da diğerlerini de çok üzüyordu.
Bu yüzden dolayı sarı saçlı omega olaya el atlaması gerektiğini düşündü.
Felix, Jisung'un daha fazla ağlamasına dayanamamış ve onu susturmak için turtadan bir kısım kesmişti. Çatalla bir parça alıp kendi elleriyle Jisung'u beslerken herkes onları izliyordu. "Bir tadına bak, bence beğineceksin" dedi umutla.
Ağzındaki tadı hisseden Jisung ise ilk önce duraksadı. Daha sonra turtayı ağzında gevelemeye başladı. Tadını beğenince Felix'in elinden tabağı almış ve kendisi yemeye başlamıştı. Ağlaması da durduğu için herkes rahat bir nefes vermişti. Bir krizi daha atlatmışlardı.
Diğer dakikalar ise sıkı bir sohbete giriştiler. Bir ara Felix'in yaşadığı korkunç andan bahsederlerken bir ara da Jisung'un üstündeki elbisenin güzelliğinden bahsetmişlerdi. Mavi, salaş bir elbise giyiyordu. Makyaj yapmamıştı ve altında topuksuz sandeletleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Queen // Minsung
Fanfiction[ARA VERİLDİ] Lee krallığında yaşayan Minho ile Jisung, mutlu bir evlilik geçiriyorlardı. Ta kii bir gün Jisung mühründe acı hissedinceye kadar... *Yan shipler; - Hyunlix - Chanmin - Jeongbin