FİNAL

81 2 12
                                    

1 Ay Sonra...

Kahvaltıyı Alaz'la beraber hazırladıktan sonra annemide kaldırıp kahvaltımızı yapmaya başladık

Annem tabağına bir şeyler koyarken konuşmaya başladı

"Alaz oğlum,sen askere gitmiştin değil mi?"

Anne bu sorular nerden aklına geliyor?

Alaz çekingen bir sesle "Yok,ama 1-2 hafta sonra gidicem"

Gözlerim ne kadar büyüyebiliyorsa o kadar büyüdü. Direk Alaz'a döndüm

"Benim niye haberim yok bundan?"

"Düğün telaşı varken birde bunu kafana takmanı istemedim hayatım"

İnanamaz şekilde Alaz'a baktım

"Alaz sen benimle dalga mı geçiyorsun? Ne demek bunu da kafana takmanı istemedim? Alaz farkındaysan biz evliyiz. Ayrıca kafamı takarım takmam. Tamam iyiliğimi düşünüyorsun ama böyle yaparsan olmaz. Ben senin eşinim, benim böyle şeylerden haberim olmalı. Bu yaptığın cidden saçmalık. Yazıklar olsun sana yâ"

"Sevgilim ben senin iyi-"

"Bu yaptığın iyilik değil Alaz. Bu yaptığının beni ne kadar kırdığının farkında mısın? "

Annem keşke böyle bir soru sormasaydım der gibi bakarken bana dönüp konuştu

"Kızım sakin ol"

"Anne ne demek sakin ol yâ. Benim kocam 1-2 hafta sonra askere gidecek ve bana bunu söylemeyecek"

Alaz elimi tutarak tekrar konuştu

"Ben söyleyecektim"

"Ne zaman yâ? Gideceğin gün falan mı?"

Alaz yanıma gelip bana sıkı sıkı sarıldı "Özür dilerim. Haklısın,sana söylemem gerekiyordu. Ama bende ne yapacağımı şaşırdım. Sınavların falan var diye daha fazla stres yapmanı istemedim. Özür dilerim. Emin ol birdaha yapmayacağım."

Omzumu silktim

"Yapma nolursun. Askere seninle dargınken gitmek istemiyorum. Hem belli olmaz. Seninle barışamadan ölürsem ne olur? Ne olursun affet"

"Sakın ağzına birdaha o lafı alma. Ölmeden geleceksin. İnanıyorum ben sana. Ve ayrıca unutma. Ben seni her zaman affederim. Kaza yapmadan önceki gibi."

Kaza kelimesini duyunca annemin canının acıdığını hissettim. Değişen ifadeside bu hissi doğruluyordu.

Salak Melek!Sen niye annenin yanında kaza meselesini açıyorsun ki?

Hemen annemin yanına gidip ellerini tuttum. "A-anne ben çok özür dilerim. Unuttum. Yemin ederim unuttum. Çok,çok özür dilerim"

"Saçmalama kızım. Babanın,abinin,ablanın ölümünün üzerinden 2 yıl geçti. Normal unutman. Hem merak etme. Alıştım ben"

"Görüyorum anne. Alışamadın. Hala evdeyken sofra hazırlayacağın zaman onlar içinde tabak çıkarıyorsun. Hala gece yatarken sarılmak için babamın olduğu tarafa dönüyorsun. Hala ekmeği abimin alması için onunla olan sohbetine giriyorsun. Hala ne yaptığına bakmak için ablamın odasına giriyorsun.Anne sen onları hâlâ unutmadın ki. Bende unutmadım. Ama gözünü seveyim kendini bu kadar yıpratma. Senin hiçbir suçun yok. Hepsi o tırı kullanan adamın suçu"

Annemin gözünden bir damla yaş düştü

"Ben biraz yatacağım. Size afiyet olsun" dedikten sonra annem masadan kalkıp odasına gitti

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlış Numara (Texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin