မီးရောင်စုံဖြာနေတဲ့ Music Showတခုရဲ့ စင်မြင့်ထက်က မြူးကြွတဲ့သံစဥ် ပေါ့ပါးပြီးအချိုးကျတဲ့ကဟန်တွေနဲ့အတူ အပြုံးချိုချိုနဲ့သီချင်းသီဆိုနေသောခပ်ငယ်ငယ် ခပ်ချောချောကောင်လေးတယောက်.....
ခန့်ညားတဲ့ရုပ်ရည်သွင်ပြင် သေးသွယ်ပေမယ့်တောင့်တင်းတဲ့ ကိုယ်ခန္ဓာအချိုးအစား နဲ့အတူ Vocalရော Performance ပိုင်းပါ အနုပညာဝမ်းစာပြည့်တာကြောင့် ဒယ်ဟန်မင်းဂုရဲ့ Top 5 Kpop Idol စာရင်းဝင်သူ.....
" မိုးတွေသည်းနေတဲ့ကြားကနေလာပြီး ဒီMusic Showမှာ လာရောက်အားပေးကြတဲ့ Supportပေးကြတဲ့ fanတယောက်ချင်းစီကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်လို့ ပြောကြားရင်း ကျွန်တော့်ဖျော်ဖြေမှူကိုအဆုံးသတ်လိုက်ပါတယ်ခင်မျာ ... "
" ဟုတ်ကဲ့ ကျွန်တော်ကတော့ Seo Myungho ပါ "ပရိသတ်များကိုနှုတ်ဆက်ပြီး သူ့နောက်တလှည့်တွင်ဖျော်ဖြေမည့် Juniorလေးများကိုလည်းအားပေးစကားပြောရင်း သူstageပေါ်မှဆင်းလာခဲ့သည်...
တပတ်လုံးSchedule အပြည့်နဲ့မို့ တချက်ကလေးမှမနားရသေး... Myungho တအားပင်ပန်းနေပြီ..." Myungho shi "
Company Staffအစ်ကိုရဲ့အသံကြောင့် နားနေခန်းထဲခဏထိုင်မှေးနေရာမှ မျက်လုံးဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ Staffအစ်ကိုရဲ့နောက်မှာပါလာတဲ့ အရပ်ရှည်ရှည်နဲ့ ခပ်ဖြောင့်ဖြောင့်လူ...
" အင်း ပြောလေဟျောင်း "
" ဒါက Myungho shiရဲ့ မန်နေဂျာအသစ်နေရာတာဝန်ယူပေးမယ့် Kim Mingyu တဲ့ "
" မဂ်လာပါ Kim Mingyu ပါဗျ... ရှေ့လျှောက်ကူညီပေးပါဦး Seo Myungho shi "
သူခေါင်းပဲညိမ့်ပြလိုက်ပြီး မျက်လုံးပြန်မှိတ်ထားလိုက်တယ်... အရင်မန်နေဂျာဟျောင်းက အမျိုးသမီးမီးဖွားမှာမို့လို့ ခွင့်ယူချင်သည်တဲ့လေ...
နဂိုထဲက သူ့မှာမန်နေဂျာအတည်တကျသေချာမရှိ
အနုပညာသက်တမ်းသာကြာလာတယ် သူ့အနားနှစ်ရှည်လများတည်မြဲနေသူခုထိမရှိသေး...
Myungho ရဲ့ကံလို့ပဲပြောရမလား...ဒီတယောက်ကရော ဘယ်လောက်ထိခံမှာလဲ..." ထွက်ပေါက်ကနေစောင့်နေပေးမယ်ဆိုရင် ကျွန်တော်ကားသွားယူလာခဲ့ပါမယ်ဗျ "
" အင်း အဲ့လိုလုပ်လိုက်ပါ "
Kim Mingyu ဆိုတဲ့တယောက်ထွက်သွားပြီးပြီးချင်း CEO ဆီကဖုန်းလာလေသည်...
YOU ARE READING
🌛To The Moon & Back 🌟
FanfictionRed Flag Hao & Green Forest Gyu ရဲ့ RoCom Melo Fan Fiction လေးပါ . Episodeလေးတွေနဲ့သွားမှာမို့ အတူလိုက်ပါခံစားပေးကြပါဦးယောရော်ဘွန်းတို့ရေ 💎.