Author POV : ဒီအပိုင်းမှာ plotများလို့ sweetတဲ့အခန်းနည်းသွားပါတယ်...
နောက်ဆုံးနားကတော့ အနည်းငယ်Warning မို့ ဖတ်ရအဆင်မပြေဖြစ်သွားရင် တောင်းပန်ပါတယ်...
ဆက်ရေးဖို့အားရှိအောင် vote & commentလေးလည်း ပေးသွားပါဦးနော် 😘¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
ခန်းစီးလိုက်ကာကြားကဖြာကျနေတဲ့ မနက်ခင်းရဲ့နေရောင်ခြည်နဲ့အတူ လန်းဆန်းတက်ကြွစွာနိုးထလာသောဂွမ်ဟိုရှီ...
မနေ့ကညစာစားပြီးဝိုင်လေးတငုံလောက်ရှိုက်လိုက်တာမို့ ပိုအိပ်ကောင်းသွားကာ နိုးလာတော့လည်း ခေါင်းတော့သိပ်မကြည်ပေမယ့် စိတ်ကလေးကြည်ကာ ဒီနေ့တရက်တာဟာအရာရာအဆင်ပြေတော့မလိုခံစားနေရသည်..." နိုးလာရင်မျက်နှာမသစ်ခင် ဖုန်းအရင်ကြည့်ရမှာပေါ့ကွာ ကဲ ဒီနေ့ရောငါ့Short Filmလေး ဘာreviewတွေတက်ပါလိမ့် "
တယောက်ထဲရေရွတ်ရင်း Naverထဲဝင်အကြည့်...
" ဟဲ့ သောက်ခွေး...Seo Myungho Dating News တဲ့...ချာဂီးရားရေ ထဦးဟ "
ဘေးကအိပ်နေတဲ့ဝူဂျီ့တင်ပါးကိုအတင်းရိုက်နှိုးနေမိတော့သည်...
တော်တော်နဲ့မနိုးတော့ စိတ်ကသိပ်မရှည်တော့...
ဆံပင်ဆောင့်ဆွဲကာထထိုင်ခိုင်းလိုက်ရတယ်.." ဘာလဲကွာဟိုရှီရာ "
" Seo Myungho Dating News ပါတဲ့ဆိုမှ "
" ဟမ် ပေါ်သွားပလား ပေါ်သွားပလား "
အခုမှကုတင်ပေါ်ကပြေးဆင်းပြီး တောင်ပြေးမြောက်ပြေးနဲ့ မျောက်မီးခဲကိုင်မိသလိုရုပ်နဲ့အီဝူဂျီ...
" အေး ပေါ်ပြီဟေ့ ပေါ်ပြီ "
ပြောရင်းဟိုရှီငိုသံတွေပါ,ပါလာသည်...
ဟုတ်တယ်လေ ပြသနာတွေရှင်းရရင်သူ့ရည်းစားကစိတ်မကြည်...
ဒင်းလေးစိတ်မကြည်သမျှ နောက်ဆုံးလှိမ့်ပိန့်အရစ်ခံရမှာကဂွမ်ဟိုရှီကိုး..." ဘယ်သူနဲ့လဲ Mingyu နဲ့လား...ဒီလောက်အနေအထိုင်ဆင်ခြင်ကြပါလို့ပြောထားရက်နဲ့ကွာ "
" မဟုတ်ဘူးကွ ဝူဂျီရ သောက်ခွေးတဲ့မှ... "
" ဟ မဟုတ်ရင်ဘယ်သူနဲ့တုန်း "
" သတင်းထွက်တာသူ့ရည်းစားနဲ့မဟုတ်ဘူး သူ့အစ်ကိုနဲ့ဟ "
" ဘာ... "
YOU ARE READING
🌛To The Moon & Back 🌟
FanfictionRed Flag Hao & Green Forest Gyu ရဲ့ RoCom Melo Fan Fiction လေးပါ . Episodeလေးတွေနဲ့သွားမှာမို့ အတူလိုက်ပါခံစားပေးကြပါဦးယောရော်ဘွန်းတို့ရေ 💎.