3☆Two Sided Love

244 28 18
                                    

Universe Factory Record Label ရဲ့ CEOရုံးခန်းတွင် အီဂျီဟွန်းတယောက် တိုက်ရိုက်လွှင့်နေသော Radio Showတခုကိုထိုင်နားထောင်နေသည်...
သူ့ဘေးမှာတော့ ပဲခေါက်ဆွဲနဲ့ဝက်ချိုချဥ်မှာပြီး ပလုတ်ပလောင်းထိုင်စားနေသော သူ့ရည်းစားဒါရိုက်တာလေး ဂွမ်ဆွန်းယောင်းရှိနေသည်...

" ဟိုရှီရား Kitchen ထဲမှာသွားစားပါလားကွာ "

" ဟင့်အင်း ချာဂီးရားနားမှာစားတာကပိုအရသာရှိလို့ ချာဂီးရားရောလာစားလေ ပွကုန်မယ် "

ငါ့အနားစားလို့ကောင်းတာဖြစ်မလား သူကြိုက်တဲ့ဆိုင်ကမို့ စားကောင်းနေတာကိုများ...
စကားကလည်းတတ်ပါ့ အာ့ကြောင့်ဝူဂျီတို့ချစ်နေရတာ ဒီကျားလေးကို...

" ဒါနဲ့ ဘာလို့Myungho Radio Showကို Liveနားထောင်နေတာလဲ ပြသနာရှာတတ်တဲ့ကလေးမှမဟုတ်တာ အဆင်ပြေမှာပါ "

" မဟုတ်ဘူး ငါဒီနေ့မှတိုက်တိုင်ဆိုင်ဆိုင်အားလို့ အရင်ကသူ့ Live program တွေတိုင်း မအားတော့နားမထောင်ဖြစ်လို့လေ "

" အွန်းပါ အသံနည်းနည်းကျယ်ပေးချာဂီးရား ငါလည်းနားထောင်မယ် "

ဟိုရှီကြားရအောင် Laptopကနေအသံချဲ့ပေးလိုက်တယ်...

At The Moment with Cathy Lee Radio Show
Announcer Cathy Leeရဲ့ နာမည်ကြီး showတခု Celebrity အတော်များများ guestအနေနဲ့လာရောက်ကြတဲ့နေရာ...

" ကဲ မေးခွန်းတွေလည်းအတော်စုံနေပြီ တို့တောင်းဆိုတဲ့သီချင်းတွေ fanတွေတောင်းဆိုတဲ့သီချင်းတွေ အကုန်လုံးဆိုပြပြီးပြီဆိုတော့ Myungho ကိုနှုတ်ဆက်ရတော့မှာပေါ့နော် အလုပ်များတဲ့သူကိုအကြာကြီးခေါ်ထားမိပြီ "

" အာ ရပါတယ်ဗျ...Cathy shiရဲ့showကိုဖိတ်ကြားခံရတာနဲ့တင် အတော်ပျော်နေပါပြီ...အချိန်ကုန်လို့ကုန်မှန်းတောင်မသိလိုက်ဘူးရယ်... "

" ကျေးဇူးပါMyungho shi...ဒါဆိုတက်လာတဲ့နောက်ဆုံးcomment ကမေးခွန်းလေးကိုမေးပြီးအဆုံးသတ်လိုက်ကြတာပေါ့နော် "

" ဟုတ်ကဲ့ဗျ "

" ဒီမေးခွန်းကfanတွေအားလုံးသိချင်နေကြမယ်ထင်ပါတယ် Myungho ရဲ့ private lifeအကြောင်းလေးပါ သက်ဆိုင်သူရှိနေပြီလားတဲ့ "

🌛To The Moon & Back 🌟Where stories live. Discover now