1

57.3K 176 7
                                    

⚠️ +18 bir kurgu, aldatma, yaş farkı, cinsellik -açık anlatımlı-, küfür, açık fotoğraflar bolca kirli konuşmalar vs olacak bir kitap. Buna göre okursanız çok sevinirim.

İyi okumalar...

***

Furkan elimden tutup beni alt katta götürdüğünde gözlerimi devirdim. "Yavaşla biraz, acelen ne?"

"Seni çok özledim."

Yalancı, diye geçirdim içimden. Özleseydin hemen yanıma gelirdin.

Furkan iki gün önce gelmiş olmasına rağmen bugün görüşüyorduk. Sözde kuzenlerinin ayarladığı Türkiye'ye hoş geldin partisine katılmıştı. Ardından yorgunluğunu bahane edip okula gelmemişti. Alınsam da okula gelmesi için ısrar etmemiştim. Bu yüzden bozuntuya vermeden içeri girdiğinde onu takip ettim ve hemen masanın üzerine çıktım. Furkan da arkamızdan kapıyı kilitleyip yanıma geldi ve araladığım bacaklarımın arasındaki yerini aldı.

Hiçbir şey söyleden, elini enseme koyup dudaklarımdan öpmeye başladı. O kadar hızlıydı ki fazla karşılık veremiyordum. Giydiğim eteği biraz yukarı çekip elini iç çamaşırıma getirdi. Parmaklarıyla klitorisimi hızla okşamaya başladığında bu kadar acele oluşuna hayret ettim ancak benim de işime geldiği için sesimi çıkarmadım.

Askılımın eteklerinden tutup üzerimden çıkardığında sütyen giymediğim için göğüslerim ortaya çıktı. Bacaklarımı daha çok aralayıp ona alan açtım. Bu sırada onun dudaklarımdan boynuma, boynumdan göğüslerime inen diline karşı inlemeden durmak çok zordu. Göğüs uçlarımı emip dişlerini değdiriyor ve beni delirtiyordu. Hassas oldukları için iyice zevke geliyordum.

On beş gündür Fransa'daydı. Onun yüzünden kendime dokunmak dışında pek bir şey yapamamıştım. Şimdi acısını çıkarmak istiyordum.

Elini kadınlığımdan çekip ağzına götürmeden önce pantolonu ve iç çamaşırını çıkardı. Eline tükürüp yeniden kadınlığıma götürdüğünde iyice ıslandım. O da beklemeden parmaklarını içime gönderdi. Sessizce sızlandım. Parmaklarını sonuna kadar içime sokup birkaç kere gidip geldiğinde ise derince inledim. Belimi gerip kendimi ona daha çok yaklaştırdığımda gülümsedi. "Sabırsız aşkım benim."

"Fazla vaktim yok biliyorsun dersim var-ah!" Parmaklarını içimde kıvırdığında nefesim kesilir gibi oldu. O kadar ıslanmıştım ki parmakları hareket ettikçe kadınlığımdan ıslak sesler yükseliyordu ve bu beni iyice yükseltiyordu. İçimden parmaklarını çıkarıp cebindeki prezervatifi ustaca penisine geçirdi. Bu prezervatifin cebinde ne işi olduğu hakkında fikrim yoktu.

Az önceki parmaklarının yerini penisi aldığında ayaklarımı kalçasında birleştirip onu kendime adeta yapıştırdım. Çok yavaştı ve bu beni delirtiyordu. Beni masaya uzandırdığında parmaklarıyla göğüs uçlarımı sıkıştırdı.

Furkan ona alıştığımı anladığında ileri geri yaparak yavaş bir ritim tuttu. "Biraz hızlansana Furkan." Dediğimde kafasını sallayıp hızlandı. Kasıkları kalçama çarptıkça yükselen sesle inledim. Ellerimi ellerinin üzerine koyup daha sert sıktım. Penisi içimde büyüyordu ve gözlerimin kaydığını hissediyordum. Furkan benden daha çok inlemeye başladığında geleceğini anladım. Halbuki ben gelmenin eşiğinde bile değildim. İçimden çıkmadan hızını arttırdığında daha sesli inlemeye başladı ve ardından boşaldı.

"Harikasın." Dediğinde gülmek istedim. Ben harikaydım evet ancak o pek de harika sayılmazdı. Zevk almış olsam bile boşalamamıştım. "Çantamda ıslak mendil var." Çantama uzanmadan önce dudaklarımı öpmüş ve ardından ıslak mendille önce beni sonra kendini temizlemişti. Üzerimizi giyindiğimiz de buradan çıkmıştık.

BalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin