12

16.3K 166 6
                                    

Başlarken söylemek isterim ki,  lgbt, lezbiyenlikten(?) hoşlanmayan varsa sonlara doğru az bir kısım var, okumayınız. Ayrıca grup, aşağılıyıcı konuşma, küfür mevcut. Yine rahatsız olanlar direkt bölümü atlasınlar.

İyi okumalar...

***

"Furkan'ın ailesiyle tanışacaksın yani?" Şeyma'nın sorusuyla far paletini masaya bıraktım. "Niye tadımı kaçırıyorsun?"

"Merak ettim canım ne var?"

"Merak etmene gerek yok, gideceğimi sende biliyorsun." Diyerek sandalyeden kalktım. "Babası, annesi dört bir yandan didikler seni dikkat et." Evet babası yine beni sikmesin de...

"Ne didikleyecekler ya, onlarda evlenmemizi istemez bence. Erken çünkü. Hele ki annesi. Erkek anneleri böyle şeylerin erken olmasını asla istemez," Diyerek omuzlarımı silktim. "Gidip geleceğim işte."

"Öyle olsun, akşam beni arayıp yazın Furkan'la evleniyorum deme de."

"Niye ki? Bir yıl daha sevgili olursak evleneceğiz gibi gözüküyor."

"Aldatıyorsun onu."

"Bir kere Doruk'la beraber oldum Şeyma, abartmasana." Dediğimde rahatsızca kıpırdandım. Keşke bir kere olsaydı. Furkan'ın babasının altına bile yatmıştım. Cidden fazla arsızdım.

"Yine aldatmaktır bu, bir kere bile olsa."

"Off bir kere de abartmasana bazı şeyleri." Güldüğünde konuşmamızı bölen annemin kapıyı çalmadan odama hızla dalması oldu. "Melis, bugün ustalar gelecekti. Evde misin? Ona göre adama haber vereceğim boşuna gelmesinler, benim olduğum gün gelsin."

Dediğinde direkt Şeyma'ya baktım. Planımız yoktu ama belki dışarı çıkmak isterdi. "Yok evde takılırız bugün." Dediğinde anneme baktım. "Evdeyim gelsin."

"Tamam ben çıkıyorum. Akşam Kenan'la olacağız geç geliriz." Kenan ne alaka olsam da kafamı salladım. "Tamam anne." Sırf Şeyma burada diye ilgili anneyi oynuyordu ama bu mide bulandırıcıydı. Gözlerimi devirmek istesem de tuttum kendimi. "Görüşürüz kızlar."

"Görüşürüz."

Evden çıktığında Şeyma'yla biraz daha sohbet etmiş ardından dışarıdan yemek söylemiştik. Film izleyerek yemiştik. Şeyma banyodayken bende evi toplamıştım. Sonra odama geçmiştik ama fazla yayılamadan kapı çalmıştı. Usta geldiğini anladığımızda üzülmüştük ama yaşayacaklarımızdan habersizdik.

Kapıyı açtığımda karşımda iki tane orta yaşlı adam vardı. "Biz akıntı için gelmiştik. Alper Bey ile görüşmüştük."

"Evet burası, buyurun." Evin içini gösterip geri çekildik. Banyoyu gösterip Şeyma'ya baktığım da ustaları süzüyordu. "Ne yapıyorsun kızım, ne bakıyorsun adamlara?" Diye fısıldadım. "Ben azdım kızım filmden dolayı."

"Abartma istersen Şeyma."

"Banyoda kendime dokundum ama bana mısın demedi. Yaşlı falan ama yapacak bir şey yok." Ona boş boş bakmaya sürdürsem bile ısrarla omuz silkiyordu. "Azdım diyorum Melis." O birbirine yardım eden ustaları izlerken ben telefonuma gelen mesajlara bakmak için odama gittim.

Furkan eve geleceğim için mutlu olan babasını anlatıyordu. Onun sebebi belliydi ama beni rahatsız etmedi. Belki bir aksilik olurdu ve gitmezdim. Bu umuda sarılıp Furkan'ın heyecanına ortak oldum.

Tekrar banyoya gittiğimde Şeyma'yla adını bile bilmediğim ustaların arasında öpüşürken buldum. Ustalardan biri sol eliyle Şeyma'nın göğsünü diğeri sağ eliyle diğer göğüsünü okşuyordu. Şeyma'nın göğüsünü gördüğüme mi şaşırsam yoksa Şeyma'nın gözü grup yapacak kadar döndüğüne mi? Bilememiştim.

BalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin